2014-01-04, 18:04
Medlem
Hur sannolikt är det att alla tjejer i Eskilstuna har skrivit en presentation på engelska istället för svenska?

Extra roligt ör deras "verifiering" - har du läst det avsnittet? Skriv ditt namn på en lapp, håll upp lappen framför dig och ta ett foto med webbkameran så kommer de granska om det verkligen är du på bilden.

Det är en bluff som är så dåligt gjord att den nästan blir lite underhållande
Citera
2014-01-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Existerar det såna sajter?
Jag får ligga ganska mycket med kvinnor på mötesplatsen och före detta e-kontakt har slagits ihop med e-darling nu. Är man bara något så när trevlig och inte har allt för många defekter så kommer du att få sex där också.
Citera
2014-01-04, 18:40
Avslutad
99,9% av dem är killar och 50% av dem låtsas vara tjejer.
Citera
2014-01-04, 18:47
Medlem
Det är ju standard att de som äger sidan skapar fejkprofiler. Tror det var någon skandal för några år sedan om någon sida som bara tankat facebook-bilder en-masse till sin kontaktsida. Säger inte att de stora namnen gör det, men alla mer okända gör det antagligen.
Citera
2015-06-06, 18:37
Medlem
ShouldBeFines avatar
Alltså verkar ju vara omöjligt att hitta ligg? Massa scammers, söta brudar som FAN och jag känner ju vissa från stan så det är ju aktivitet men vafan 4 dar har jag försökt vad ska man göra för att annonsera ut sig?
Citera
2015-06-06, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Jag får ligga ganska mycket med kvinnor på mötesplatsen och före detta e-kontakt har slagits ihop med e-darling nu. Är man bara något så när trevlig och inte har allt för många defekter så kommer du att få sex där också.

Mötesplatsen kräver ju för fan att man måste betala för att ens kunna läsa mail som man har fått riktigt patetiskt ju....
Citera
2015-06-30, 02:27
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Mötesplatsen kräver ju för fan att man måste betala för att ens kunna läsa mail som man har fått riktigt patetiskt ju....
Det gör de flesta sådana här sidor.
Citera
2015-06-30, 02:31
Medlem
Det finns väl gratissidor som är sk "knullsidor"? Borde vara bättre där än att betala iaf.
Citera
2019-01-19, 23:19
Medlem
så INGEN av ER HAR VARIT MEDLEM!
Ni bara gillar inte den och argumenterar
men HAR någon varit medlem?

Vad för tjej skulle vara så hemsk eller korkad etc,tja det vet man ju inte.
Citera
2019-01-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Det finns väl gratissidor som är sk "knullsidor"? Borde vara bättre där än att betala iaf.

Så det handlar bara om att inte betala?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in