2019-01-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercury007
Sega gubben funkade en gång.
Pkshoppen verkar ha funkat (har inte fått paket än).
Esprit har funkat tre ggr för mig nu.
Träotto funkade en gång.

Esprit är bäst, fick en jättefin klocka därifrån men min maxkredit där är nådd
resten har bara gett mig sånt här trams även om jag bara försökt beställa för nån hundralapp

Fakturaköpet kan inte beviljas
Tyvärr kan vi inte erbjuda dig att betala med faktura för detta köp. Vänligen välj ett annat betalsätt. Har du frågor angående din ansökan är du välkommen att kontakta Ecster på telefon 0771-675 700.
2019-01-14, 20:10
Medlem
Mercury007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongotrumm
Esprit är bäst, fick en jättefin klocka därifrån men min maxkredit där är nådd
resten har bara gett mig sånt här trams även om jag bara försökt beställa för nån hundralapp

Fakturaköpet kan inte beviljas
Tyvärr kan vi inte erbjuda dig att betala med faktura för detta köp. Vänligen välj ett annat betalsätt. Har du frågor angående din ansökan är du välkommen att kontakta Ecster på telefon 0771-675 700.

Jävla ecster

Vilken shop var det du fick det mejlet från?
2019-01-14, 20:39
Medlem
Citat:
Jävla ecster

Vilken shop var det du fick det mejlet från?

Sega horgubben

Pkshoppen hade slut på gottis. Men det kommer säkert fler sidor snart, det gör det alltid
2019-01-14, 20:59
Medlem
Mercury007s avatar
Citat:
Sega horgubben

Pkshoppen hade slut på gottis. Men det kommer säkert fler sidor snart, det gör det alltid

Oh ja... Men sällan nåt som jag själv behöver. Godis funkar alltid ialla fall. Men det och typ...ja, det lite dyrare funkar aldrig. Jag vill ju ha mina vitvaror.
2019-01-14, 22:21
Medlem
Citat:
Oh ja... Men sällan nåt som jag själv behöver. Godis funkar alltid ialla fall. Men det och typ...ja, det lite dyrare funkar aldrig. Jag vill ju ha mina vitvaror.

Ja men såna saker kan man nog glömma tyvärr, för 15 år sen gick det även för mig att beställa från tretti.se cdon och liknande men det är en svunnen tid
2019-01-14, 22:39
Medlem
Mercury007s avatar
Citat:
Ja men såna saker kan man nog glömma tyvärr, för 15 år sen gick det även för mig att beställa från tretti.se cdon och liknande men det är en svunnen tid

Men en liten fläkt då? Det är väl inte för mycket att önska sig...om man nu inte får en ac?! 😳🙄

Jag beställde aldrig nåt för 15 år sen så jag vet inte hur det var aå långt tillbaka, men på gamla inlägg verkar det ha varit en vacker tid.
2019-01-14, 22:51
Medlem
Citat:
Men en liten fläkt då? Det är väl inte för mycket att önska sig...om man nu inte får en ac?! 😳🙄

Jag beställde aldrig nåt för 15 år sen så jag vet inte hur det var aå långt tillbaka, men på gamla inlägg verkar det ha varit en vacker tid.

Jo, innan Klarna och UC kom och förstörde
2019-01-14, 23:57
Medlem
Mercury007s avatar
Citat:
Jo, innan Klarna och UC kom och förstörde

Fy fan. Klarna är ju fan en sekt.
2019-01-15, 06:54
Medlem
.
Senast redigerad av Polarpolisen 2019-01-15 kl. 07:08.
2019-01-16, 17:31
Medlem
Hur lång tid tar det för pointer jakt å fritzell att komma ?
2019-01-16, 18:13
Medlem
Mercury007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten421
Hur lång tid tar det för pointer jakt å fritzell att komma ?

Pointerjakt fick jag mejl från igår (o de ringde också) för att meddela att faktura inte funkar, såå... i mitt fall: förevigt.
2019-01-16, 18:40
Medlem
Citat:
Pointerjakt fick jag mejl från igår (o de ringde också) för att meddela att faktura inte funkar, såå... i mitt fall: förevigt.

Konstigt kan jag beställa.kan alla. Men dom kanske inte kör KU varje gång då. Fått från alla.aidor jag skrivit. Inväntar sidor från andra innan fler kommer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in