Citat:
Ursprungligen postat av
jomenvisst84
Det står förhelvet ANDERS så sluta grina din lättkränkta fjant.
OnT: BO lär ju ha gjort någon redigt förbannad tycker man, en ren avrättning är väl ingert som sker för småsaker.... Eller så är dagens ungdom betydligt våldsammare än jag trott.
på sida 16 #189 ligger länk direkt till min facebook. du kanske ska ta och kika lite bättre.
Kränkt? absolut inte, men att min familj ringer och är ledsna, mår dåligt och tror att det hänt mig något för att ni sitter och spekulerar i vilka som är inblandade. Ja då blir jag lite sne fn.
Ha lite respekt för fn.
En nära vän vart avrättad igår.. Tänk er hans föräldrars situation just nu. ingen vet nått om nån som kan ha gjort det osv.
Men det blir nog mycket lättare för dom när dom ser hur det sitter och skrivs om det på internet redan och att folk kastar namn hit och namn dit vem de kan vara, vem de inte kan vara. jag tror inte ni kommer fram till någon bättre lösning än vad polisen själva kan göra just nu.
Fn lite dåligt kan jag tycka att det är när andra sitter och snackar massa om det som faktiskt inte hänt för ett dygn sen..
Förstå mig rätt, jag blir inte kränkt på det viset. jag tycker bara det är lite fit*igt att sitta i ett forum och snacka om det så tätt inpå. För uppenbarligen har väldigt många sett den här tråden med tanke på hur många som hörde av sig bara till mig. Sitta och skriva och tro massa olika namn på folk som skulle kunna vara den andre som blivit skjuten osv..
Jättetrevligt för anhöriga att dom får höra det via en printscreen från ett forum innan någon annan har informerat dom på rätt sätt.? kanske är jag lättkränkt då om jag tycker att det är fel väg att gå, men det är ju min åsikt!