2019-01-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Det står förhelvet ANDERS så sluta grina din lättkränkta fjant.

OnT: BO lär ju ha gjort någon redigt förbannad tycker man, en ren avrättning är väl ingert som sker för småsaker.... Eller så är dagens ungdom betydligt våldsammare än jag trott.

Hallå!! Man blev länkad till grabbens fb profil, så du kanske ska läsa igenom först så du slipper skämmas över att du har fel..
Citera
2019-01-12, 19:10
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Jag kollade BO en om han var vän med någon LS, som tydligen var in på förhör.
Då ser jag att han är vän med Jon*s E* som knivmördades på Hagalund för 1 - 2 år sedan. Det var en knarkaffär om jag inte minns alldeles fel. Den killen bodde då på vändpunkten i kvarnsveden.
* a
* d
Samband?
Citera
2019-01-12, 19:11
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Jag kollade BO en om han var vän med någon LS, som tydligen var in på förhör.
Då ser jag att han är vän med Jon*s E* som knivmördades på Hagalund för 1 - 2 år sedan. Det var en knarkaffär om jag inte minns alldeles fel. Den killen bodde då på vändpunkten i kvarnsveden.
* a
* d
Samband?

Telefonen skriver själv. Jag kollade fb
Citera
2019-01-12, 19:12
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fackverk
Hallå!! Man blev länkad till grabbens fb profil, så du kanske ska läsa igenom först så du slipper skämmas över att du har fel..

Såg det och redigerade mitt inlägg, men du var för snabb
Citera
2019-01-12, 19:19
Medlem
Citat:
Det står förhelvet ANDERS så sluta grina din lättkränkta fjant.

OnT: BO lär ju ha gjort någon redigt förbannad tycker man, en ren avrättning är väl ingert som sker för småsaker.... Eller så är dagens ungdom betydligt våldsammare än jag trott.

på sida 16 #189 ligger länk direkt till min facebook. du kanske ska ta och kika lite bättre.
Kränkt? absolut inte, men att min familj ringer och är ledsna, mår dåligt och tror att det hänt mig något för att ni sitter och spekulerar i vilka som är inblandade. Ja då blir jag lite sne fn.
Ha lite respekt för fn.
En nära vän vart avrättad igår.. Tänk er hans föräldrars situation just nu. ingen vet nått om nån som kan ha gjort det osv.
Men det blir nog mycket lättare för dom när dom ser hur det sitter och skrivs om det på internet redan och att folk kastar namn hit och namn dit vem de kan vara, vem de inte kan vara. jag tror inte ni kommer fram till någon bättre lösning än vad polisen själva kan göra just nu.
Fn lite dåligt kan jag tycka att det är när andra sitter och snackar massa om det som faktiskt inte hänt för ett dygn sen..
Förstå mig rätt, jag blir inte kränkt på det viset. jag tycker bara det är lite fit*igt att sitta i ett forum och snacka om det så tätt inpå. För uppenbarligen har väldigt många sett den här tråden med tanke på hur många som hörde av sig bara till mig. Sitta och skriva och tro massa olika namn på folk som skulle kunna vara den andre som blivit skjuten osv..
Jättetrevligt för anhöriga att dom får höra det via en printscreen från ett forum innan någon annan har informerat dom på rätt sätt.? kanske är jag lättkränkt då om jag tycker att det är fel väg att gå, men det är ju min åsikt!
Citera
2019-01-12, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsharpangel
ja vi kan då konstatera att du knappast känner området väl för då hade du så klart känt till att att några av dom absolut tyngst kriminella personerna i hela stan bor där. deta har inget med några invandrare eller nå nazister och göra. utan tungt kriminella och till alla som sitter och hoppas på att någon ska läcka gm kan ju glömma det direkt. vet man något om det här kan jag lova att man håller käften och inte läcker ut sånt på hela nätet.

Verkar som att någon redan har läckt med tanke på gripande. Borlänges kriminella är inte särskilt imponerande får jag säga. Stockholms springpojkar verkar vara av tyngre kaliber.
Citera
2019-01-12, 19:31
Medlem
ModestyBlaisers avatar
Finns en bild från den andra avspärrningen längst ner i artikeln.

Citat:
En omfattande polisinsats pågick runtom i Borlänge under natten.*Utöver avspärrningarna vid den misstänkta brottsplatsen i Kvarnsveden, från vilken de två skottskadade personerna avfördes, är det enligt uppgifter till SVT Nyheter även avspärrat på åtminstone ytterligare ett ställe.

Bilder visar att ett område område i anslutning till Maserhallen, närmare centrala Borlänge, har spärrats av under natten.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/flera-personer-skjutna-i-borlange
Citera
2019-01-12, 20:14
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyGoy
Verkar som att någon redan har läckt med tanke på gripande. Borlänges kriminella är inte särskilt imponerande får jag säga. Stockholms springpojkar verkar vara av tyngre kaliber.

Kanske inte är Sthlm´s "springisar" som är bättre, utan lagens långa arm som är längre här uppe
Citera
2019-01-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Är det gänget familjen som ligger bakom?

Har du nyss krupit ur din morsa eller är du bara allmänt efterbliven?

Du kan ju googla dom så får vi se vad du tror.

Senast redigerad av Krukkula 2019-01-12 kl. 20:39.
Citera
2019-01-12, 20:49
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxSmokeRxX
jag tror inte ni kommer fram till någon bättre lösning än vad polisen själva kan göra just nu.

Jag tror du underskattar styrkan i Flashback.
Det alla vill, är att dåd som detta ska upphöra.
Vilka hängde han med eller vilka köpte han sina varor av?
Hjälp oss hjälpa.
Citera
2019-01-12, 20:52
Medlem
[quote=Krukkula|66409347]Har du nyss krupit ur din morsa eller är du bara allmänt efterbliven?

Du kan ju googla dom så får vi se vad du tror.

borlängeligan är ju galna så är nog dem
Citera
2019-01-12, 20:58
Medlem
Citat:
Såg det och redigerade mitt inlägg, men du var för snabb
Kul man är det någon gång😂 Åter till ämnet😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto