Citat:
Ursprungligen postat av
Johan-sthlm
Håller med om att lång tid i yrket inte alltid betyder att man blir bra på det man gör.
Beträffande Sandra delar jag dock inte din uppfattning. Har besökt henne ett par gånger och alltid gått därifrån med ett leende på läpparna.
Och det är okej, man behöver inte dela samma uppfattningar jämt. 😊 Men för att förklara vad jag inte gillade lite mer specifikt var det först och främst hennes begränsningar, och då menar jag inte bara sexuellt. Man fick t.ex. inte göra något ens några centimeter från sängen, och när jag blev för "ivrig" (kåt och upphetsad, med andra ord) ville hon att jag skulle lugna ned mig. ;DDD. Jag fick inte heller pulla henne för att jag hade för "långa" naglar (biter på dom jämt, blir aldrig långa). Fick inte ens pröva. Hon var också en klocktittare, och sa till när 30 min hade gått. Slutade med att fick runka själv för att komma (dock mitt egna förslag). Allt detta i kombination dödade definitivt en del av känslan.
För att inte nämna att både tjejer och killar tycker rent generellt jag ser väldigt bra ut, men där kände jag mig verkligen som en i mängden, haha.
Med det sagt så gick jag också därifrån med ett leende på läpparna, men hade ljugit om jag sagt att det var hennes förtjänst. Hon fick i sig redig kuk. Så redig att hon bad mig köra långsammare, haha. I vilket fall som helst var det mest stolthet över min prestation som gjorde att jag gick hem och kände mig som en kung, men även för att jag inte hade haft sex på ett.. tag, innan dess.
Kul att ni klickar iallafall. Hon är en väldigt trevlig och söt tjej. =)