2019-01-04, 13:32
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Sorry läste fel.Vadå där du bor...polisen har inte gjort några hembesök...

Utan minsta insyn i hur utredningen gått till just här, kan i alla fall jag vittna om att polisen efter brott knackar dörr, går runt och frågar grannar i deras hem.
Tror du att alla personer kallas till, var det femtio förhör redan efter några dagar, på polisstationen?
Ingen dörrknackning och hembesök? Inga telefonintervjuer?
Citera
2019-01-04, 13:35
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Imellan 178 till 180 kanske till och med längre.Hon breddade på sig efter barnen var ganska smal upp till 30 årsåldern.Ser ju längre ut då man blir lite bredare
I klippet på Yo*-T*be ser hon ut hon ut att vara betydligt kortare, men med bra kroppshållning. Kan du ha misstagit dig?
Citera
2019-01-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Tunn och späd sägs hon vara och slutsatsen dras att hon inte kan strypa nån.
Att hon är cancersjuk och ligger på bottenvåningen verkar väl vara en spekulation.
Deras sovrum var på bottenplan.Igen, hon var inte cancersjuk.När hon upptäckte sin cancer så var det i ett tidigt stadium.Strålning fick hon för säkerhets skull ingen spridning etc
Citera
2019-01-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Utan minsta insyn i hur utredningen gått till just här, kan i alla fall jag vittna om att polisen efter brott knackar dörr, går runt och frågar grannar i deras hem.
Tror du att alla personer kallas till, var det femtio förhör redan efter några dagar, på polisstationen?
Ingen dörrknackning och hembesök? Inga telefonintervjuer?
Klart de knackat på grannars dörrar och frågat efter observationer.Men de som kallats till förhör har vsrit på stationen.
Citera
2019-01-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
I klippet på Yo*-T*be ser hon ut hon ut att vara betydligt kortare, men med bra kroppshållning. Kan du ha misstagit dig?
Nej Har foto på O & H när de står brevid varandra.Minst 178.Vilket klipp ?
Citera
2019-01-04, 13:42
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews

Kan du snälla länka klippet?
Citera
2019-01-04, 13:46
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Okej. Från någon vallokal långt tillbaka i tiden. Ska finnas ute i tråden.
Citera
2019-01-04, 13:48
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/skrev-testamente-dagar-senare-var-barnen-doda/

"Inga kommentarer", säger paret som bevittnade underskrifterna.

I artikeln skrivs att testamentet undertecknades 3 januari 2018.
Citera
2019-01-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ja du jag undrar detsamma och bara hoppas de kan stänga denna tråd snart.Tids nog kommer sanningen krypa fram...
Vilken sanning? Varför bör denna tråd stängas? Kan du lägga ut bilden på Hanna? När fick anhöriga veta att barnen och Hanna var kvävda och kvävda eller strypta?
Citera
2019-01-04, 13:52
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missan27
Hanna hade väldigt ont. Kunde inte resa sig från soffan . När jag blev förhörd av polisen så nämnde jag det och polisens reaktion gjorde mig uppmärksam . Polisen ställde sin första och sista fråga ” när var det” vilken månad menade polisen. Varför visa intresse för Hannas smärta. Annars var dom inte speciellt intresserade av nåt tyvärr. Dom hade redan bestämt sig flera månader sen att båda föräldrarna hade gjort det. Jag är inte säker på om tysk el engelsk polis hade gjort på samma sätt. Klart polisen gjorde sitt arbete. Men i det minsta laget.
Rockkungen nämnde "lavetter" och att O var "hårdhänt".
Citera
2019-01-04, 13:56
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är väl snart dags för en ny omgång i rätten, hon är dyr i drift den damen.

Hahaha, ja. Tjuvhederns stadgor bör justeras.

Polis och förundersökningsledare S Svensson:

"Så som ni förstår, så ger utredningen sammantaget här stöd för att båda föräldrarna tydligt har planerat, att gemensamt och i samförstånd, genomföra den här gärningen tillsammans och båda två är därför också så klart formellt misstänkta i ärendet för att gemensamt och i samförstånd ha dödat sina två döttrar."

Ja du, undrar hur alternativteoretikerna ska komma runt det du har kursiverat i ditt inlägg, vad har maffiafamiljen H för hållhakar på polis och utredare?
Citera
2019-01-04, 13:58
Medlem
Citat:
Hanna var inte längre än 1.65-68. Allt annat är lögn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in