2018-12-30, 03:32
Medlem
Hyrkoons avatar
AJ satans helvete när man kollar replayen mellan Anderson och Zingano, lär ju blivit en fin skada på det där ögat.
https://i.4cdn.org/sp/1546135937387.webm
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Alltid när man tror att denna gången blir han släckt så hittar han KO'n. Hans haka har ju varit bättre på senare tid.
Var ju en stund sen han hittade KO'n också. Mycket domslut, av vilka han torskat minst lika många som han vunnit, senaste tiden där. Men visst, hans haka får gärna klara sig en stund så det kanske bli en firefight ala Santos vs Manuwa för några veckor sen.
Arlovskis väg till att vinna är att hålla sig borta från det där dock, skulle jag säga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Sitter och glor på gamla fighter på 10:an nu och måste säga att Mauler springer undan mer än jag trodde. Helvete vad han joggar ifrån motståndaren hela tiden. Han beter sig som en flicka i ringen.
Sorry.

Det kallas att vara smart din idiot, Gus har ett bra fotarbete och det är helt klart ett vinnande koncept i alla stående kampsporter. Vad du menar är nog att det är mindre underhållande. Helt ärligt skiter jag i den underhållande aspekten som många nyblivna UFC fans (läs Connor-fans) törstar efter, ser mycket gärna en match där Alex är smart, följer sin plan och helt enkelt vinner. Det skulle inte göra honom till en sämre fighter. Det är just den nya efterfrågan av trashtalk och "coola" stilar i ringen som förstört organisationen.

Ont: håller verkligen tummarna för Alex, sätter dock Jones som marginell favorit. Vore väldigt trist med en förlust, då skulle han ha väldigt mycket att bevisa för en fjärde titelmatch.

Hur gick det för BJ Penn?
2018-12-30, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
AJ satans helvete när man kollar replayen mellan Anderson och Zingano, lär ju blivit en fin skada på det där ögat.
https://i.4cdn.org/sp/1546135937387.webm

Ögon tål ändå mer en vad man tror, hoppas hon inte får bestående men!
2018-12-30, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KeyserSozemdf
Det kallas att vara smart din idiot, Gus har ett bra fotarbete och det är helt klart ett vinnande koncept i alla stående kampsporter. Vad du menar är nog att det är mindre underhållande. Helt ärligt skiter jag i den underhållande aspekten som många nyblivna UFC fans (läs Connor-fans) törstar efter, ser mycket gärna en match där Alex är smart, följer sin plan och helt enkelt vinner. Det skulle inte göra honom till en sämre fighter. Det är just den nya efterfrågan av trashtalk och "coola" stilar i ringen som förstört organisationen.

Ont: håller verkligen tummarna för Alex, sätter dock Jones som marginell favorit. Vore väldigt trist med en förlust, då skulle han ha väldigt mycket att bevisa för en fjärde titelmatch.

Conorufcfansen kan kolla när Conor springer iväg från Diaz

Pen fick pisk och ont i knät.
2018-12-30, 03:35
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Sista matchen på underkortet på nyårsgala är inte fy skam. Orkade jag hade jag plockat fram exempel men drar ur minnet att det kan ha varit en del bra grejer där.

Går det här tiden ut så blir det pisstrist mellan två fighters som är mer rädda att förlora än hungriga på vinsten.
Absolut. Det är väl vad Arlovski är värd numera. Harris har aldrig varit värd mer. Dock var faktiskt Arlovski co-main på nyårsgalan 2016. Mot Miocic. Det gick sådär, såklart.
2018-12-30, 03:37
Medlem
RickRozays avatar
Alltså Cat zingano är ju lite bakom flöjtet. Ser en fot flygandes rakt mot henne och bryr sig inte ens om att ta upp handen.
UFC management måste ju tröttna, vill Cat ha en perfekt motståndare som sparkar bara när cat är redo?
Det stör mig bara när vissa tror dom får hur många chanser som helst.

Såhär med fler tittar på reprisen kanske Cat underskattade Megans räckvidd med foten..
Senast redigerad av RickRozay 2018-12-30 kl. 03:45.
2018-12-30, 03:37
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:

Om Gustafsson är "smart" så är tyvärr Jones ett geni...
2018-12-30, 03:38
Medlem
Alla matcher framöver nu är ju mer än sevärda! fattar inte varför folk bara verkar vilja se gustafsson, eller så är de inga riktiga ufc fans kanske? Mendes i nästa, sen latifi, sen chiesa mot condit! grymma matcher allihopa!
2018-12-30, 03:39
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:

För mig är underhållningen när bägge fighters tar till fina tekniker i närkamp och på marken.
Att se fighters springa iväg hela tiden varje rond ger jag inte mycket för.
Även om det är smart så är kollar jag hellre på färg som torkar än t.ex. Tyron Woodley som springer undan och knuffar bort sina motståndare i alla ronder.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Alla matcher framöver nu är ju mer än sevärda! fattar inte varför folk bara verkar vilja se gustafsson, eller så är de inga riktiga ufc fans kanske? Mendes i nästa, sen latifi, sen chiesa mot condit! grymma matcher allihopa!

Låt folk kolla på vilken match dom vill, varför så skitnödig?
Medlem
calleballe11s avatar
Rejäl balle han har den här mörka killen haha, undra om han har den lös för att psyka motståndaren :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in