Citat:
Ursprungligen postat av
doggyflash
Aldrig tidigare hört talas om Instabox. Har nu tack vare detta inlägg en Insta-adress i direkt närhet till mitt jobb i centrala Göteborg efter jag läst detta

tack! Nu blir det till att prova. Ska bara försöka komma ihåg att uppe mitt nya namn efternamn och allt vad det är vid beställningen samt vidarebefordra avin till dom.. men man kommer väl in i det som med allt nytt. I framtiden blir det säkert ännu enklare och sköts automatiskt
När du väl provat så kommer du också tycka det är fantastiskt. Så himla smidigt och nytänkande.
Jag läste på deras hemsida att de även kommer utöka tjänster kommande år, tanken är att man ska både kunna förvara saker i deras skåp, samt skicka paket mellan instaboxar (typ som bud-tjänst).
Det låter som att du skaffat dig en instabox adress och då kommer inte paketen lika snabbt, även om det fortfarande är smidigt att hämta ut vart som helst. Om du får möjlighet, prova beställ saker via nätet direkt till en instabox, alltså via en hemsida som har Instabox som leveransalternativ (typ apotea.se eller Kjell&Company.
Då får du varorna inom 24 timmar!