Beluga tycker jag är god med sin lite kryddiga men mjuka smak. Serveras iskall!
För en vecka sedan var jag på Mallorca och fick då (På flygplatsens taxfree) smaka på en Absolut Elyx... supergod den också så en sådan flaska fick följa med mig hem.
Beluga tycker jag är god med sin lite kryddiga men mjuka smak. Serveras iskall!
För en vecka sedan var jag på Mallorca och fick då (På flygplatsens taxfree) smaka på en Absolut Elyx... supergod den också så en sådan flaska fick följa med mig hem.
Du bör testa Purity vodka. Den är perfekt med en skiva citron och en isbit. Bättre en Beluga enligt mig.
Absolut går alltid hem. Om man är ute och reser får man tag på alla skojvarianter av Absolut, t.ex. har jag hemma på bokhyllan en Absolutflaska med läderomslag.
Smirnoff gillar jag trots plastlyxsmaken. Danzka är väl ok och har en rolig flaska. Utseendet till trots dock värdelös som termos. Grey Goose är god men löjligt dyr för en smak man ändå inte känner om man blandar med något annat, vilket man ju gör. Har inte testat Ciroc. Ska göra det.
Diverse öststatsvodka har man druckit men blivit besviken mest. Stolichnaya är väl undantaget. Då inte Elit utan standardvarianten.