2018-10-12, 10:16
Medlem
WykkedWitchs avatar
TEX

Tex hade givits sitt namn av sin faders cannabistöcknade sinne. Det var som om han gått vilse in i ett snölandskap utan vägar. Men det var så djupt inne i Jamajkas Blue Mountains djungel man kan komma. Nu, skulle han först sörpla ur sitt lilla elixir
och genom det bli ännu mer trippad och upplyst men han satte ändå stor vikt vid den skruvade och infärgande delen av denna psychonautiska upplevelse.
Den här boken skall ingalunda handla om droger men det är helt nödvändigt att beskriva hur Tex fick sitt namn ty han levde upp till just detta namn hela livet.
Så däruppe på en djungelkulle som utgjorde en ungefärlig högsta höjd, men där som inga andra människor vistades reste han sig nu denna tidiga gryning och blickade ut över sfärer som ingen annan dessförinnan skådat..
”Hääärmeed döööpeer Jaaag min son till TEX för att han Till EXempel kommer att blii en Gud bortom all Moral eller Till EXempel så kommer han blliiiiiiiiiiiiiii en porrGudinna eller så Till EXempel kommer min son att om han vill vara en bilpark ena timman för att andra timman vara alltet !!

Sjutton år senare hade Tex fortfarande aldrig träffat sin pappa, mer än en vecka i början vill säga.. Och en sak till - Den dimmige antikonformisten och cyberhippien hade missat att hans son egentligen var en flicka. Hur kan man missa något sådant?
Tex bar på många hemligheter och inom henne dväljdes flera skattkammare.
Tex var mycket eldig, aggressiv och intensiv.Hennes våldskapital var både stort och bekymmersfritt. Det är väldigt sällsynt med en sådan kombination. Hon hade uppfostrats medvetet utan moral och formats i starka självkänslor. För att impregnera Tex med kärlek, kunskap och inre kraft så hade det hjälpt mycket med ett noga balanserat drogexperimenterande. Kampsporter som krav maga, taekwondo, mma, silat, bujinkan ninjutsu och aikido, blandningar, no-style-combat med mera hade en helt egen mental och fysisk fostran. Hon var ju mycket ung vid det här läget men som femtonårs- födelsedagspresent hade hon fått etthundratusen i reskassa och en bunt med fribiljetter att resa vart hon ville i världen.

Det var som om barocka abnormiteter samlats i Tex familj och hennes sammanhang. Dessutom hade hon gått i skolan hemma. Inte lätt att få göra i Sverige. Det var bara det att de hade fejkat ett gravt somatiskt handikapp. Det var Tex morbror och mamma som uppfostrat henne.

I tiden låg mindfullness, yoga och andra spirituella strömningar men Tex var redan avancerad inom Satanistisk häxkonst och dylik meditation. Tex själv som hade en drake inom sig och bla var i leopardens, stridsörnens och ormens totem var själv en häxblandning. Få förunnat att vandra sådana otrampade stigar.
Perfekt - verkligen inte - ty hon var ingen god medborgare och hon bidrog inte så mycket till det goda etablissemanget. Hon var liksom inte typen som stod i kö för att rösta på centerpartiet. Men hon bidrog mycket till samhället med sin karisma som var så vida pass stor att klockorna stannade.
Dessutom var hon medlem i tre death Metal band som gick under namnen Slay-Neggaten, Wraith och Den Psykedelisk tiger.
Att behärska sina impulser hade varit hennes största utmaning.

Det är nu hög tid att skingra bakomliggande beskrivningar.

Andina, Tex och Peter var än en gång ute på jakt. Dom var anlitade som medlare och idag gällde det en twist mellan två syskon i en Syriansk familj. Det var höst och det var skymningslandskap. Därframme hördes ett hårt skrammel av någonting följt av en katt som sprang iväg med ett skrämt läte - precis som i en billig pang-pang novell ungefär. Men vänta bara.
Tex steg blev instinktivt längre. Det var som om faran kallade på henne.
Utan att se på sina vänner sade hon snabbt med låg stämma, ”vi gör som vanligt”

Nog var det fara. (även om farliga situationer är ett omöjligt tillstånd, vilket mor hade lärt henne) och från andra lägret förekom följande scenario: Achmeed, ge mig din butterfly, jag skall sprätta upp fittan på ’em. Han också! ”Vad djörrr dooo jag har en pistool!"
Något irriterade Muhemmet," håll-käften-innan-ja-skär-halsen-av-deej-fattaru det, eeeh!? Det fanns en slags otrevlig intelligens hos samtliga i den här gruppen. Tro´t eller ej.

Det är verkligen en konst att vara en god medmänniska men det är insikten om ens egen svaghet och andras beroende med en själv och detta bekymrade varken Tex eller kvällens kombattanter.
Ingen av dem var månadsgivare till stadsmissionen.

Tex två vänner svängde vant åt var sida likt två bilar utan att killarna längre fram lyckades se det. De ”försvann” i kulisserna. Tex tog det ena steget framför det andra och spatserade säkert fram till apskallarna. Enligt många medium skulle ingen så mycket som att snudda vid henne bara på grund av hennes dominanta energier. Men det fungerar inte så i verkligheten. Men hon sade,” Skall vi Knulla?” När en sjuttonårig kvinna som enligt de flesta människor är bländande vacker och har energier som självaste djävulen i sådana där situationer uppenbarar sig på ett sådant fuktigt, mörkt och kallt ställe så är det lätt att komma av sig. Alla utom Tex kom av sig tillräckligt länge för att hon skulle förhala situationen.

Tex småpratade lite med sina kombattanter, tillexempel om vart hennes ”polare” tagit vägen. utan att veta att de redan visste hennes fullständiga namn och adress. Hon gick närmare tills Achmed pekade på hennes huvud med pistolen som var en 357 magnum. Ett ovanligt ”järn” för typer som de här. Tex snappade ibland upp utomsinnlig information direkt ur etern. Nu började hon att inse att det här inte alls var vad det verkade vara. Nåväl, - Hon beräknade att Achmed skulle kunna skjuta inom fyrtio sekunder. Han var beredd att döda.
Precis DÅ hoppade Andina och Peter fram från var sida ur skuggorna och överaskade till och med Tex lite grann. De gillade inte pistoler och sånt men en nun-chaka i huvudet på Achmed var tillräckligt för att krossa hans arma stackars skalle och Tex visste precis hur högt hon kunde ropa, ” vi dödar alla!”
De var fyra stycken och ingen av dem ville springa. Bra. Peter kom med en kraftfull hoppspark som med lite tur satte i nacken på en av dem och han fortsatte att sparka när killen låg ner. Han sparkade och sparkade och sparkade bara stenhårda fotbollssparkar mot huvudet så att Tex fick dra Peter därifrån flera minuter efter att offret hade dött.

Har du någon gång sett en lejonflock slita ett byte i stycken? Som dessa lejon kände sig Tex, Andina och Peter.
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-10-12 kl. 10:48.
Citera
2018-10-12, 21:37
Medlem
redmoon-cats avatar
Bra, mkt bra!
Jag kan tänka mig att Tex har en sån där känsla inom sig: "Kill em All!"

Låt blodet pulsera ut i rytm till musiken!
Citera
2018-10-28, 06:42
Medlem
WykkedWitchs avatar
Tex satte sig i sin säng och började stretcha ut. yogade lite lätt.
Hon hade fönstret öppet och därute talade två män med varandra. Tex tyckte om sin figur och hade jobbat hårt för att få den.
Hon började bli kåt.
Utan att tänka sig för gled hennes hand ner från midjan till skrevet. Hon hade cerisefärgade mjukis på sig. Hon tänkte bokstavligen och med eftertryck, - fittan bor därinne.

Tex smekte sina bröst innanför collegetröjan och svävade behagligt iväg med sina fantasier om henne och de två männen som samtalade därute. Hon fattade att hon måste skynda sig för de kunde gå närsom.
Flickan slet effektivt av sig sina mjukisbrallor och drog ner trosorna till anklarna och med ett gnäll körde hon in två fingrar i rumpen samtidigt som hon abrupt lade sig i sidoläge. Hon drog upp knäna och putade ut med baken.
på samma gång som hon pullade sig hårt utan förspel så rodnade kinderna och fittan svullnade och blev fuktig.
Tex var yr av kåthet. Hon stönade till och männen därute måste ha hört det, tänkte hon flyktigt.
Nästa infall blev att rusa fram till fönstret och putta upp det helt, " - Kom upp grabbar om ni vågar att Knulla mig som faan"!?
Fem minuter senare satt Tex på huk med munnen på vid gavel och rumpen var glupsk och hungrig!
Det var sällan förekommande att Tex föredrog Karezza, Tantra eller till och med full body orgasm framför att bli porrad som bara den.

Nu stönade hon upphetsat, "knulla mig med din arm i rööeven, jag äger dig för alltid!!
Samtidigt började den mest välhängda mannen med ett nu Rejält saftstånd att pippa Tex i munhålan!
Hon fantiserade om att få bli sperma-sprutad helt i svalget och ner i strupen, nästan bli dränkt.
Och vet ni.., det blev verklighet.

Snart så red Tex dessa KUK-hingstar i tur och ordning - rida, rida ranka! Kukarna var så styva i alla svarta hål, Skönast för flickan Tex var att bli knullad i stjärtgången. Hon var ju ändå 18 år.

Dessa två hingstar orkade inte så länge den ena kunde komma tre gånger men Tex hade kunnat hålla igång hela dagen OCH hela natten efter det! Nu låg de där i sängen som tre blöta sälar.
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-10-28 kl. 06:54.
Citera
2018-10-28, 17:35
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag tänker skriva i nutid/presens exakt som det är:

Podradion spelar upp en dokumentär samtidigt som jag sitter i min oxblodsfärgade Chesterfield-fåtölj framför min begagnade skoldator och försöker komma på vad jag skall skriva.
Jag gläntar på gardinen, snön ligger som en tunn slöja på gräset utanför.
Jag väljer att även glänta på insidan av skallen... antingen bråkar TANKEFORMERNA med rädslor och fantasier om sex och ständig framgång, eller så sammarbetar de emot mig och föder inre demoner, yttre demoner men speciellt hjärnspöken. Jag är på god väg att knäcka narcissist gåtan för jag är bara 1/3-dels narcissist nu för tiden. Man botar effektivast en sådan med Kärlek. Få blir botade eftersom man inte vill bli botad. För varje dag som går fyller jag på med nytt material och det försvinner inte i ett svart hål därinne. Mediterar, dansar, skriker och sjunger allt vad jag orkar i skogen. Egna studier, musicerar och möter andar och ibland människor Jag har inga vänner på den här sidan graven.

Nu stänger jag av podden och skall uppleva tystnaden... Tankarna viskar till mig att jag skriver och beter mig alltför tillrättalagt och korrekt.
Impuls kommer att jag skall titta ut genom fönstret igen.. jag focuserar på en barbiedocka som jag lagt på fönsterbläcket. Greppar den. Har svårt att besluta mig för om jag skall hålla fram den eller inte, titta på den eller vad? Något hos mig själv leker med mig. Ofta är det så att något/någon försöker guida mig. Lära mig.
Sätter på podden igen.., stänger av den - jag skall inte följa mina förhasta(sätter på podradion igen)de impulser.

Just nu vill jag sitta vid en lägereld någonstans där det är natt. Vill inte sitta där ensam. Jag skulle vilja sitta där med en Alien-hona för då skulle jag inte känna mig utanför.

Som vanligt är jag vaken och blir än mer vaken även metaforiskt i själen. Jag pendlar oregelbundet mellan en krass naturvetenskaplig syn på allting och en djuplodande spirituell syd då jag ser och upplever sådant som jag inte kan nå annars. Jag är i nuläget i klätterfärd till allt spirituellt. Men sömnen bör dock bli mycket bättre. Jag vet att jag kan skriva bättre och skall göra så gott jag kan från och med nu. Presens av.
Nu tänker jag inte fly längre till de tunna skuggorna. Skall jag till skuggorna så är det till fruktbara dalar med sällsynta plantor som växer där solens strålar inte når. Där skall jag bida min tid och skingra mina inte dimmor och slicka mina sår. Det är inte alltid bättre att konfrontera. Konfrontation i de slagfält/gatlopp som man såsmåningom ändå måste igenom. Jag har alltför länge gått i cirklar.

Nåväl, jag börjar även utveckla min kvinnliga sida, och jag har 12 turbulenta Death metal konserter ständigt pågående i huvudet och jag bär på min moders smärtsamma barndom i mitt undermedvet /NEJ Nu får det FANIMEJ vara nog !! Jag, jag, jag, jag - mig, mig, mig, mig - mitt, mitt, mitt, mitt själv, själv, själv, själv!

Skymning ute... snart är det natt igen. Det är mest märkligt folk som är ute om vardagsnätter i Sverige. Ta dig ett dopp i natten och känn dig glad!
Citera
2018-10-30, 06:35
Medlem
WykkedWitchs avatar
Tex satt bak och framvänd på den gamla stolen. Hennes stora sexiga rumpa hängde ut.
Hennes väninna närmade sig. Vi tre hade redan haft komplexa förspel med experimenterande av amfetamin och lite psykedelisk DOB. Bestämda steg och i ett säkert grepp höll hon den rosa väskan fullproppad med dildos.
Den nakna väninnan ställde ner väskan och kom smidigt ner på huk så att hon kunde kyssa Tex oblekta stjärthål. Rytm och dynamik.
Så började de sväva in i varandras kåthets-spiral.. Tex utstötte vilt, "ääät min slida och Knulla mig i rumpe-gången!
Ting som glidmedel är totalt onödigt när det finns någonting så härligt som rövsaft.
Jag satt i sängen och tokrunkade till scenariot..

Väninnan valde ut en mörklila dubbeldildo som fanns lite längre ner i väskan, dildon var inte alltför stor men den var naggande god.
Att känna hur tjejen sög och kysste byggde upp en hel-kropps-orgasm och Tex kom rakt i väninnans mun! Men detta betyder inte att de skulle vila på något sätt. Tvärt om så hade de här unga kvinnorna förstått att More is More och att långsam sex inte alls behöver vara känslosammare eller intensivare.

Tex putade ut ännu mer med häcken, helt savig i rumpehålet. Sexgalningen till väninna som satt där nere började att bearbeta båda knullhålen men nu skulle det bli ombytta roller. - "Håll fast henne"!! skrek Tex och hon rusade tillbaka från ett annat rum med en svart tushpenna! Jag höll resolut fast den krumbuktande väninnan som omvartannat skrattade som hon gnällde.
Tex började skriva överallt på den nakna kroppen, i ansiktet - överallt. Tex akrev och klottrade, - Slyna,- slampa - HORA - Hynda, mm...

"Sätt dig"!! skrek Tex mot mig och jag satte mig, fortsatte runka mitt hammarskaft-stånd.
Tex var lätt trippad och galen av kåthet. Hon pullade sig i fittan och knådade sina bröst någon minut innan hennes skruvade dominans vällde ut, - "lägg dig raklång så jag kan kissa dig i munhålan"! Väninnan hade aldrig gjort sådant förut och började, - "Tex.., vad kan vi ens.. Tex avbröt, "KNULL-UNGE"!! Din Slampa neer NU"!! Snart fick väninnan se hur ett saftigt akterspel långsamt sänka sig ner mot henne. I sitt trippiga amfetaminrus blandat med kåtkemi blev hon som besatt av "stormens öga" det vill säga det frustande stjärthål som rent utav är farligt.

Jag hade aldrig varit så kåt och satt och tokrunkade, rev mig samtidigt lite i håret. Jag skulle inte delta idag hade vi ju bestämt.
Nu satt Tex på huk och Power-kissade väninnan rätt in i munnen... -"Aaaaah"!
Det var så att hon nästan drunknade för Tex satt med all sin tyngd med kisshålet precis mot väninnans öppna pottmun.
En stund senare kysste de varandra ömt.. intermezzo .
Citera
2018-10-30, 16:20
Medlem
WykkedWitchs avatar
Vara sig själv till den grad att man försvinner ut i ett evigt hav av sorger. Skräcken är enda räddningen.
Komma närmare sig själv genom att hänga sig i sina egna tarmar.

Det synkroniserar hela tiden och det gör ont man är strykrädd.

Där ligger mobilen Oj nu ringer den ! Det är Satan.
Sneglande blickar på stan - änglarna är rädda.. Folket är ännu räddare. Det ekar i tomrummen i deras skallar. konventionalism-grupptryckspsykos = tomrum.

Djuren i naturen, människor i buren. Hörde att det finns inga lås. Det är som den där apan som är fångad för att den håller i en nöt i en låda. Hade apan bara släppt nöten så hade den kunnat dra ut handen. Sådan är de flesta människor.

- Åh!, se där framme! - allt kommer att bli mycket bättre när jag blir en GUD, vrålar den ensamme.
- Åh, se där framme - vi vill bara vara solidaritet, säger "vi"

Theres so many different pleasures - (citat pinhead.) samtidigt som pöbeln inte fattar hälften av vad de tror att de fattar.
Bortom etik och moral bor det positiva Monstret glöm aldrig det!

Om folk är emot dig så är du förmodligen deras omogna lärare. Upp till vem att lära vad?
Nu kommer vi till sex: - jag är förevigt!...
Citera
2018-12-26, 22:18
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
De plockade bort "sexnoveller" här för ett tag sedan. Får dock säga att den var väl lite väl kort och innehållslös? Försökte mig själv på några sexnoveller förra vintern men blev aldrig publicerade då jag drog tillbaks dem. Skulle jag läst det där som "sexnovell" skulle det blivit 0/5 styva kukar.
Det var mera som en "humoristisk liten novell".. Min SAFTSPÄNDA KUKLÄNGD styvnade iaf när jag skrev novellen. Äkta sexnoveller är ytterst svåra att få ihop och kan inte återfinnas i pocketböcker. (intressant att du valde den sämre av de två sexhumoristiska noveller jag skrivit här.)
Tycker du att det andra jag skrivit är lika värdelöst?
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-12-26 kl. 22:22.
Citera
2018-12-26, 22:32
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Visst tycker jag att många sexnoveller är kassa, där är tyvärr dina inga undantag. Läs på sexnovell och badmonkey (senare har egentligen bara en bra). Finns en del bra. Det som är kännetecknande är ofta en lite knorrig story. Men det får inte bli psykotiskt, finns många som går åt andra hållet också, inget sex alls. Men jag vet inte jag, det är väl som med allt skrivande - en stor konst.

Främst önskar man ju att man kunde få till en riktig story, det vore väl ändå najs. I övrigt har jag inte mycket att säga dig, ge kritik om. Alla texter är såklart välkomna.

Om du orkar svara på den här frågan så; tror du inte att det är en smaksak, kan du inte se att den andra delen av mina sexnoveller är klart annorlunda än den första? Alright, Det är pompöst och patetiskt att gå i försvar. Tack ändå - jag vet att man måste skriva dåligt innan man kan skriva bra.
Citera
2018-12-26, 22:43
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Det är för lite fakta om det runt omkring. Det räcker inte att kunna stava och vara duktig på att sätta könsorganen och diverse med rätt ändelser. Det handlar om det där ooooomkring, inte omkrets som i kuk-tjocklek.

På något sätt måste man kunna få de andra att känna med, inte bara med kuken eller fittan utan även med hjärtat. Ett jävla djup måste det vara. Fast inte för djupt!

Jo det är inte Marquise De Sades memoarer kanske men vafan detta är de två första jag skrivit typ.
Visa lite barmhärtighet.
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-12-26 kl. 23:02.
Citera
2018-12-27, 01:22
Medlem
WykkedWitchs avatar
Tex var rastlös som en räv i nymåne.
Hennes lena hud längtade efter beröring av en man. Det var ingenting som hjärnan visste, bara kroppen.

Samtidigt sitter Sonny och slösurfar på Tinder inne på stadens stadsbibliotek. Han ville träffa lite folk samtidigt, därför satt han inte hemma.
"Äsch", utstöter han och viskar, "inget intressant."

Tex sneglar mot en wallpaper på väggen med ett motiv av en ung Mickey Rourke. Hon drar av sitt hårband och likt ett vattenfall ramlar håret ner snett bakåt och det känns väldigt skönt.
Anledningen till hennes nuvarande känslor har ännu inte lämnat det undermedvetna.
Men plötsligt blixtrar och låter hennes mobil !

Sonny gäspar och läser det okrypterade medelandet när han hör signalerna i öronen. Ingen svarar.
" Jag söker dig som inte gillar romantiska skogspromenader. Endast KK. Du kommer inte att bli besviken. Var finns du som vågar" Sonny tyckte egentligen att det var för lite fakta om det runt omkring och han kände inte med hjärtat för det heller. Det var nästan irriterande men Ändå var det någonting som...

Tex svarade på sista signalen, " Hellooo "
En barytonröst i andra änden av linjen: "Sonny här!" Jag ska gå rakt på sak,... vill du ses på Coffeyhouse om en stund. Jag kommer och hämtar dig".

Tex höjde på ögonbrynen men tänkte, - jaa !

När Tex hade väntat en stund utanför sin lya kom en svart custom Mustang glidandes och hon såg att det var en senare modell.
Det första Tex sade till Sonny nu var, "låt mig köra"
Efter någon halvtimme med lite prat och endast en mans hand på Tex knä vars fot ledde till gaspedalen, så var de framme. På så sätt skrattade de gott flera gånger när Sonny helt oförhappandes tryckte till på knät och bilens fart ökade direkt. Sonny var stark.
Bilen stod nu slarvigt parkerad i en skimrande lövskogsdunge utom synhåll för bebyggelse. Tex gillade inte att ha sex in public.
Sonny, som var huvudet längre än Tex höll om hennes axlar och sprang fram henne så att de ramlade omkull. Detta räckte för att Tex förut så dolda information skulle bombardera det medvetna! Hon blev helt vild och när hon var såhär otyglad så gjorde hon precis vad som föll henne in. Till skillnad från Sonny som egentligen höll ständig koll på stilen trots att han var BadBoy.
- "Där är en stor myrstack!" utbrast Tex plötsligt. Sonny tog sig om hakan och sade bara, "Yes!"
Med ens slet Tex av sig yogabyxorna och rusade fnittrandes fram till myrstacken. Hon stod en kort stund framåtlutad och tittade ner på myllret av myrornas krig. "Hej!"
Sonny flämtade till utan att veta att han inom 4 sekunder skulle tappa andan.

Tex flängde runt och precis när hon utbrast - "Boonzaaaiii"! så satte hon sig pladask ner i myrstacken!

Fortsättning följer...
Citera
2018-12-27, 01:28
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Visst tycker jag att många sexnoveller är kassa, där är tyvärr dina inga undantag. Läs på sexnovell och badmonkey (senare har egentligen bara en bra). Finns en del bra. Det som är kännetecknande är ofta en lite knorrig story. Men det får inte bli psykotiskt, finns många som går åt andra hållet också, inget sex alls. Men jag vet inte jag, det är väl som med allt skrivande - en stor konst.

Främst önskar man ju att man kunde få till en riktig story, det vore väl ändå najs. I övrigt har jag inte mycket att säga dig, ge kritik om. Alla texter är såklart välkomna.

Oj, vääänligen läs min senaste text i WykkedWitch egna texter precis här ovan och posta en kommentar!
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-12-27 kl. 01:31.
Citera
2018-12-27, 03:16
Medlem
WykkedWitchs avatar
FORTSÄTTNING Tex burrade ner sin bara rumpa i myrstacken för att sedan börja rida stacken långsamt.
Hundratals skogsmyror bet och ilade in syra där de kom åt. För en tjej som Tex var detta väldans upphetsande!
Sonny var inte den som tappade hakan egentligen och han sprang fram och förde in sina manliga händer i Tex Tjocka långa hår. Hon utbrast nu, "Aaaaah!" För det här var en blandning av sött och surt. De sköna händerna i hennes hår i kombination med den bitterljuva smärtan i fitta och i skinkor. Nu började hon bli kåt på alla cylindrar på riktigt.
Sonny morrade dovt när han lyfte upp henne mot sig och hon slog sina bara ben om honom. ,
"klä av dig!" Han gjorde så, med ena handen samtidigt som han med sin starkaste vänsterarm höll upp henne. Det var lite krångligt att klä av sig såhär men tillslut var han helt naken. Båda kände sig väldigt levande och snart sprang de längre in i skogen så att rumporna gungade rytmiskt i takt till Tex handbolls stora bröst.
Tex skulle fylla år imorgon men det kändes som om hon föddes pånytt idag.

Djupare in i skogen sprang de och de måste hastigt väja för träd till höger och vänster. Storleken på Sonnys erfarna kukvän där nere förändrades nu snabbt, men det lade han inte direkt märke till just nu. Han var saftspänd i hela kroppen!
Med ens kastade sig Tex på sin nyfunna kära vän när de kom till en glänta med högt torrt gräs och med en stubbe som nedsatt i mitten av gläntan. De tumlade omkring och när Sonny lite hest flämtade, "Hej"! till Tex så satte de igång att tungkyssas vilt... Han blev nu medveten om sitt stånd som råkade mäta; tillräckligt mycket! "Tack för satt du är här - jag vill TACKA dig NU", sade Tex med en rovdjursblick och Sonny blev för första gången rädd för henne. Fast det glömde han med ens när de återigen började kyssas.
En hand mellan hennes ben och flera fingrar letade sig längre fram.. När han blev mera hårdhänt kände hon smärtan som alla myrorna åsamkat. Hon förde kvickt ner en egen hand och rev sig hårt tills hon fick orgasm samtidigt som blodet sipprade ut. Detta var helt vidunderligt skönt.
Nu ville hon känna Sonnys heta och storvuxna lem i sig och det var inte time för långsam sex ala karezza!.
Han hörde inte att hon muntligen bad om det men han fattade ändå. De brottade ihop sig i varann och med ett tryck pressade Sonny in kuken i Tex onda stjärt. Det fanns ingen säng här, snarare ett obekvämt underlag. Men det passade mer än perfekt tyckte de båda!
Med gutturala stön, och ojämna brunstiga läten kände de hur detta innerliga knullspel satte igång! Tex erfor här att smärtan och giftet från myrorna fördjupade upplevelsen kraftigt!
Det rev så jävla gott i rumpan.

"Knulla mej hårdare!!" skrek Tex!
Inne i sitt brinnande trånga hål älskade hon den fylliga kuken, men hon älskade inte Sonny...

Detta var det goda magiska hemmet, tänkte han förvirrat.
De kom igen. Och detta skulle inte dras i långbänk för ibland är ljuvligt kort men underbart i denna skogs företeelse.
Nu var det Sonny som försökte vara dominant och spottade Tex lite i ansiktet som han brukade göra när akten var över. Men Tex var helt okränkbar och bevisade detta med en vass armbåge hårt inslagen mot hans arma struphuvud. Hon sprang skirt skrattandes till bilen och övervägde att köra ifrån honom. Dock inväntande Tex sexdrängen och snart var de iväg!
Han var rätt trött och hon lät honom sova över men vaknade mycket abrupt av att hon tejpades in hårt i isoleringstejp. Det gick inte att försvara sig nu, Det verkade som om Sonny ville hämnas!
Med full kraft grabbade han tag i henne och de staplade mot garaget som inte hade några fönster.
Hon märkte att han låste dörren bakom sig, och av någon anledning började han att dra av tejpen. Hon valde att avvakta. Han kunde vara beväpnad.

Helt plötsligt tryckte Sonny på strömbrytaren & tände ljuset.

Etttutre och efter några sekunder uppenbarade sig en ihopträngd hop nära och kära i garaget och unisont utbrast de,

"GRATTIS PÅ FÖÖDELSEDAAGEN, TEX!!!
Senast redigerad av WykkedWitch 2018-12-27 kl. 03:20.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in