2018-12-22, 15:48
Medlem
Varför låg norska tjejen på golvet.hade hon blivit överfallen .innan hon blev halshuggen
Citera
2018-12-22, 15:50
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Svenska män verkar kastrerade. Inte fan låter man det här bara hända sina nordiska kvinnor utan att ta hämnd? Jo tyvärr lär det enda vi får se av hämnd vara hatiska kommentarer på nätet - riktade mot offren.

Riktiga män skulle försvara sitt land sina barn och kvinnor.
Ja du Segergudinnan Nike, idag är det ju så, att vänsterfeministerna har gjort maskulinitet bland vita män till något fult, och samtidigt är vänsterfeministerna helt tysta när muslimer och negrer gruppvåldtar, torterar och dödar vita kvinnor. Ett bra exempel på detta är det här amerikanska fallet:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Channon_Christian_and_Christopher_Newso m

Vänsterfittorna var givetvis helt knäpptysta angående det fallet, men det våldtäktstortyrmordfallet fick tillräckligt med uppmärksamhet av små lokala tidningar att det till slut fick sig en Wikipediaartikel. Finns många fler liknande fall där negroida och muslimska undermänniskor beter sig som de djur de är, och som vänstern är helt knäpptysta kring och lyckas göra allmänheten ovetande om situationen.

Föreställ er om fyra vita svenska män hade avlägsnat huvudet på två svarta tjejer? Vänstermedia hade aldrig slutat skriva om det, och hade fördömt den vita mannen ovh kristendom till helvetet.

I dessa svåra tider behöver vi sannerligen Segergudinnan

Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Denna gången var det ju inte sandnegrernas fel. Två idioter valde att åka till och gå in i schimpansburen i tron att inget farligt kan hända. Det var inte schimpanserna som rymde från buren på zoo och ta sig till Norden för att våldföra sig på kvinnor här.
Sandnegrer är visserligen alltid sandnegrer, men jag har ju sagt igenom hela tråden (är ganska säker på att jag var först till och med, men moderatorna har hårdraderat en massa inlägg) att vi måste skylla på vänstern, liberalerna och feministerna för den här allahu akbar halshuggningen.

Kvinnor är som sagt barn; kvinnor tänker som barn; kvinnor förstår inte bättre och tror att vi lever i en utopi osv. De riktiga "culprits" i det här fallet är den onda vänstern och de kvinnohatande feministerna som lurar i naiva vita kvinnor att semestra ensamma i apländer. Att muslimer beter sig som muslimer är förväntat. Det är bara religionsfrihet för muslimer att få avlägsna vita kvinnors huvuden.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-22 kl. 15:53.
Citera
2018-12-22, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Varför låg norska tjejen på golvet.hade hon blivit överfallen .innan hon blev halshuggen
Hon hade nog bara tappat en kontaktlins.

Citera
2018-12-22, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Ja de hade säkert planerat ett dåd, men det var ju ingen slump att de utsåg två ensamma nordiska tjejer som måltavla. Tjejerna agerade extremt dumdristigt och naivt. Även om detta må vara en extrem händelse, så är det inte direkt okänt att kvinnosynen är rejält taskig i Marocko och att kvinnliga turister som rör sig själva kan råka illa ut. Även om fantasin kanske inte räcker till för att föreställa sig risken för att bli bortförd och halshuggen av islamister så borde kvinnosynen man möter räcka.
Med hänsyn till att det skall vara en hämnd för en attack i Syrien av amerikansk stödda styrkor -- så kanske de trodde att de var amerikanare och inte skandinaver.

Citat:
Och det här med att bergsvandra i Marocko? Ja det gör man lämpligtvis i större sällskap.
Jag hoppar det också --- men visst ska man så är ett större sällskap grund för hög säkerhet.
Citera
2018-12-22, 15:52
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
En aspekt som inte tagits upp i tråden är ju hur feminism och sociala medier förstört sådana här unga tjejer.
Innan feminismens intåg brukade tjejer i deras ålder fokusera på att bilda familjer, skaffa ungar och någon hobby som t. ex. matlagning som också hjälpte till att skapa ett bättre vardagsliv i framtiden.

Men idag? Fan, nu ska kvinnorna spendera sina bästa år på att dra ut på vandringsturer och vara på "äventyr" för att "hitta sig själv" (trots att i alla fall ena flick blivit avråd av äldre i sin familj) för att sen spamma Instagram med selfies och ge intrycket av man är någon wonderwoman som klarar allt och kan vara precis lika duktig som män.

Det är synnerligen en ofantlig narcissism kring det hela.

Så här är det: Att resa gör absolut nada för en kvinna.
Jag har aldrig stött på en kvinna som blev en bättre människa eftersom att hon var en erfaren äventyrare. Aldrig någonsin.
Tvärtom, ju fler platser en kvinna har besökt själv, desto mer självisk, divig, dryg och vedervärdig människa blir hon generellt.

Män å andra sidan lär sig åtminstone någonting från erfarenheter och resor och använder den kunskapen till att förhoppningsvis förbättre sig själva även ifall erfarenheterna i sig själva var negativa. Men kvinnor funkar inte så.

När man hör "en erfaren man", så tänker man på en ansvarig och mogNen man med kompetens som vet vad han gör tack vare sin livserfarenhet. När man hör "en erfaren kvinna", så vrider män sig bara i magen innan ordet "luder" blir första tanken.
Nä nä, nu är du ute och cyklar och drar för långt gående slutsatser, baserat på jag vet inte vad.

Jag är kvinna men inte feminist. Att resa i ungdomen hör till, men världen har förändrats sedan jag själv åkte iväg till Israel och kibbutz. Men det är ju en annan sak, att åka till något organiserat.
Det finns män som råkat ut för döden på sina resor också.

Min syn på saken är att vare sig man är man eller kvinna så bör man ta reda på landets seder och bruk, vara försiktig, hålla sig till det som turistbyrån rekommenderar.

Det fanns män som ville dra in mig i sin fantasivärld, bara man var ute och gick, men jag har "gut feeling" så tack vare den har jag nog undkommit en del.

Men globalistälskare tror ju att allt "hör ihop" och det finns inget ont "bara man möter människan som den är" och det är helt förkastligt! Tänk på så mycket verbalt stryk missionären som åkte till ön utanför Indien för att missionera. Men det var ju kristet, så det gick väl jättebra att kritisera det.

Det finns naiva människor, både män och kvinnor.
Senast redigerad av Rodja 2018-12-22 kl. 15:54. Anledning: Stavningsfel
Citera
2018-12-22, 15:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Det är ingen absolut sanning, så långt kan jag sträcka mig. Men det är rationellt sätt att resonera kring ämnet med hjälp av den den fakta som finns.
Men just nu finns inget fakta som stöder just det scenariot.
Citera
2018-12-22, 15:54
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Fast vi är ju ändå "bäst" eftersom sånt här extremt sällan händer i vår civilisation, eller du kanske tycker att deras kultur är precis lika bra som vår, halshuggningar till trotts?
Du missar verkligen min poäng. Min poäng är att deras moral enligt DEM är bättre än vår, och därför har de ingen anledning att ens överväga att vår moral är bättre. Imponerande hur du inte förstår det.
Citera
2018-12-22, 15:58
Medlem
Adverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Denna gången var det ju inte sandnegrernas fel. Två idioter valde att åka till och gå in i schimpansburen i tron att inget farligt kan hända. Det var inte schimpanserna som rymde från buren på zoo och ta sig till Norden för att våldföra sig på kvinnor här.

Det är en bra liknelse. Ju intelligentare en varelse är desto större moralisk ansvarsskyldighet. Muslimerna kan inte beskyllas för att vara muslimer lika lite som schimpanser kan beskyllas för att vara schimpanser. Men kvinnor kan ju heller inte beskyllas för att vara kvinnor, så den största bördan ligger på farsorna till dessa offer tycker jag. Men västerländska kvinnor bör vara så pass självständiga att man måste föra över ansvar på offren själva också. Muslimerna följde bara sin tro i det här fallet.

Nåväl, jag längtar till korstågen 2.0 och jag skulle definitivt kunna tänka mig att delta i ett koloniseringsprojekt. Alla vet att vi inte får någon ro eller globalt samförstånd på den här planeten förrän islam är borta.
Citera
2018-12-22, 16:09
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
De låg och sov när männen kom, troligtvis hade dei sovsäckar?
Citera
2018-12-22, 16:13
Medlem
Det finns inget riktigt straff för dessa, jag tror personligen inget biter på dem och jag är nästan övertygad om att det inte finns någon själ eller livsanda i dessa. De är biologiska kroppar som bara går omkring med en basal tankeprocess, motorik och inget mer.

Det kvittar om man ger dessa dödsstraff, straffarbete eller bidrag och hus i landet Sverige. De bryr sig inte om något.
Citera
2018-12-22, 16:14
Medlem
wzhs avatar
Är de någon som sett filmen? Länka gärna..
Vågar man se den? Eller är den lika hemsk som de påstås?
Senast redigerad av wzh 2018-12-22 kl. 16:17.
Citera
2018-12-22, 16:16
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Från vad jag tror kan vara norskans mamma på facebook:

Ser at det er mange fra Marokko som legger ut innlegg her. Det er veldig veldig viktig for oss at dere ikkje ødelegger vårt minne av Maren Ueland med hat propaganda av noe slag. Det ville ikke Maren likt, og det vil såre oss nesten like mye som de personene som gjorde denne forferdelige tragiske handlingen . Mange venneforespørsler kommer fra Marokko, men vi er i en vanskelig og tung tid, så det blir litt mye for oss. Er glad i dere alle gode mennesker fra Marokko 💓 💓 💓, og det er Maren og 💓 💓 💓, og det vil vi alltid være. 💓 💓 💓

Just det här inlägget har jag sett flyta omkring på nätet, och med tanke på att mamman måste lida något oerhört är det bäst att ingen av er går och blir för kåta på sensationsvärdet.

Stämmer det att mamman är en godhetspundare eller inte? Utan hårda bevis borde ingen av er uttrycka er i hårda ordalag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in