Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Spännande tanke men det där är ju endast dina tvistade sjuka teorier
Större chans att du sitter bredvid en bombbyggande nazist eller kattmördare typ... ”garanterat”
Sverige är ett öppet land där vi medicinerar psykfall inom vården för komma ut att leva bland oss, både kostnadsmässigt och humanare än att låsa in dom. Om du bara visste hur många ”aftonbladet-fall” du möter dagligen i kön på Ica
Att sitta här och skrämma upp folk med påhittade historier om hur vanligt invandrare (svartmuskiga människor) har halshuggit folk är bara patetiskt. Din agenda lyser igenom.
Det här är ett unikt fall som dessutom får oss att bevittna hur marocco fördömmer detta dåd.
Skitsnack, bara rena återvändare från mordsekten IS är flera hundra i storstäderna. Lägger du sen till alla deras sympatisörer så har vi ett riktigt problem. Men det är hen-svenskar som du som blir de första offren, jag och sånna som mig klarar sig.
Dessutom heter det Marocko på svenska, vi bor i Sverige alltså skriver vi på svenska. Det enda utländska uttrycket jag kan acceptera i sammanhanget är "Shithole countries".