2018-12-21, 20:45
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
En liten korreksjon: Det står i artikkelen at ekstremistene
har oppgitt at de var gjetere (herder/ sheperds), inte jägare.

Det så ut til å være ett lite fjelltelt, altså lite plass. Vitnene som fant dem skal ha uttrykt at de reagert på at teltet var åpent før jentene ble funnet. Det har blitt sagt at den ene jenta ble funnet i teltet, men har ikke lest noe som bekrefter at avretningen skal ha skjedd i teltet. Det har også blitt sagt at jentene ble overfalt mens de sov. Det fantes et steinhus ved siden av der jentene campet som jeg mener det var sagt ble brukt av turister som rasteplass før de gikk videre mot fjelltoppen. Altså åpent for allmennheten. Den ene av jentene skal ha blitt funnet drept inntil steinveggen.

Gissningsvis var kroppen i tältet Marens och kroppen vid stenväggen Laurens. Bådas huvud borde ha hittats i närheten av Laurens kropp eftersom nån bär in Marens huvud i slutet av filmen. Jag antar här att de inte orkade bry sig att stoppa tillbaka rätt huvud på rätt kropp utan bara lämnade allt och drog när de tröttnat på att karva halsar. Vittnena borde ha blivit misstänksamma direkt när de såg att kroppen i tältet saknade huvud.
Citera
2018-12-21, 20:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justicia
Har sett många liknande filmer och måste säga att hon höll sig vid liv väldigt länge. Det var riktigt dåligt - medvetet eller omedvetet - utfört.
Om det är frågan ISIS och mord för att hämnas någon ställning som intogs av USA-stödda styrkor tidigare i veckan (såsom en del media påstår) så är en långsam halsskärning inte att klanta sig, utan en metod som ISIS avsiktligt använder sig av. Kniven skall vara slö, och de startar med strupen så de skär igenom den innan de kommer till pulsådern. I princip varenda avrättningsfilm jag sett från ISIS går till på samma utstuderat sadistiska sätt.
Citera
2018-12-21, 20:53
Medlem
Såna filmer som på skandinaviskorna tittade våra "återvändare" på innan dom åkte ner för att strida med IS. Dom visste alltså mycket väl vad dom gav sig in på innan dom åkte, ändå väntas dom hem av vänstern med öppna armar och öppet hjärta.

Och glöm för böveln inte att var 10:e skolelev håller på islamska staten (alltså dem som utför dessa ohyggliga brott)
Citera
2018-12-21, 20:56
Medlem
E-Mac.s avatar
Jag är inte förvånad att tjejerna skulle råka fruktansvärt illa ut av just ISIS. De skandinaviska tjejerna verkar vara PK-flummare. Man ser på bilderna att tjejerna är väldigt klentrogna och naiva, medans ISIS-män är alla elakt bestialiska fegisar, som vanligt då. Så vad har de bevisat med att vara 4-9 stycken arabiska män mot endast 2 stackars kvinnor som sover på natten i ett tält? Vad de har bevisat är en otrolig feghet! Men själv hyllar de nog sig själva som riktiga krigsherrar. Vilka svin va?

De verkar som att de våldtog och halshögg ännu ett par västerlänningar. Frågan är, hur många fler av oss oskyldiga västerlänningar skall behöva dö innan alla medialt indoktrinerade PK-tokar skall förstår att islam är brutal?
Det finns en del av koranen som innehåller fredliga verser, men det finns också en del av koranen som innehåller bestialiska verser, och dessa handlar om död, svek och list, halshuggningar, extrem antisemitism...osv. Dessa ISIS-män som begår sådana här hemskheter följer islam mer är de flesta fredliga muslimer som ofta är helt dekadent, här i västvärlden, alltså sett från ett islamistiskt perspektiv. Så allt medialt prat om att ISIS är "extremt" är en stor media-bluff, denna bluff är ment att lura västerlänningarna in i fördärvet islam. ISIS är inte extremt, ISIS är en del av islam, det är
sanningen. Författaren till satansverserna har själv sagt samma sak, dvs Salman Rushdie, men då fick han en fatwa på sig av ayatollah Ruhollah Khomeini som handlade om ett evigt dödsstraff, och han tvingades leva under jorden efter det.

Men iallafall då, den korrupta västerländska medians bevakning i detta fall är usel [som vanligt när det kommer till islam], den är usel på så sätt att de försöker att inte sätta ut bilder på MENA-män, samt att de försöker undvika kopplingar till islam, men detta är fel, för morden har allt att göra med MENA-män och islam.
Senast redigerad av E-Mac. 2018-12-21 kl. 21:04.
Citera
2018-12-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om det är frågan ISIS och mord för att hämnas någon ställning som intogs av USA-stödda styrkor tidigare i veckan (såsom en del media påstår) så är en långsam halsskärning inte att klanta sig, utan en metod som ISIS avsiktligt använder sig av. Kniven skall vara slö, och de startar med strupen så de skär igenom den innan de kommer till pulsådern. I princip varenda avrättningsfilm jag sett från ISIS går till på samma utstuderat sadistiska sätt.

IS är per i dag en löst sammansluten intressegemenskap och ingen välorganiserad struktur med högkvarter som har kontroll över alla idioter som svär trohet till deras smutsiga kamp. Dessa tre outbildade groteska idioter i Atlasbergen har knappast detaljkunnskap om vad som sker och inte sker i Syrien.
Citera
2018-12-21, 21:16
Medlem
tjallepetters avatar
Det har under dagen varit massdemonstrationer utanför kungapalatset och regeringshuset i Rabat, där folkmassan kräver dödsstraff för dessa herrar. Något som Marocko inte använt sig av sen början på 90 talet.

Hursomhelst så är det nog inget att demonstrera om. De kommer önska att det kunde dö efter bara 1 natt i marockanskt fängelse och slutligen kommer deras högsta önskan att bli sann.
Citera
2018-12-21, 21:17
Medlem
borgir82s avatar
Jag kollade på videoklippet snabbt imorse innan jag drog till jobbet och visst är det vedervärdigt jävla vidrigt och äckligt,absolut.

Men det värsta ändå är att jag numera är van att det ligger halshuggningsvideos ute på sociala medier.

Jag minns när Daniel Pearl blev halshuggen i Pakistan 2002 eller Nick Berg i Irak 2004 - då jävlar blev man livrädd och fick gåshud.Och det är det värsta,att den här typen av avrättningsmetod har blivit standard,normaliserad.

Så till den grad att jag numera inte längre blir livrädd och kräkfärdig.
Senast redigerad av borgir82 2018-12-21 kl. 21:24.
Citera
2018-12-21, 21:24
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Kolla på det norskan mamma skrivit på facebook. Det gör mig mörkrädd..

Samma som den där snubben i norrland vars dotter blev våldtsgen och mördad på -90 talet eller början på 2000 av en somalier som efter dådet fick hjärnsläpp och började krama somalier

Sjukt. Har inte Facebook, men fattar vad du menar. Isf är det ju i princip kärringens fel, vita människor bör varna sina barn för svartingar istället.

Han den där fadern kommer man ju ihåg. Efter mordet på hans dotter (hur man nu ens kan tillåta att dottern är ihop med en apa från Afrikas horn) blev han väl i princip initiativtagare till alla de där fackeltågen som gick i Sverige. FÖR utlänningar!
Citera
2018-12-21, 21:27
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Msm i sverige (har inte kollat men förmodligen i Danmark och Norge också) försökte i början mildra det islamska brottet med att skriva att flickorna dött av nå slags "stickskador" i halsen ?

Va sjutton gubbar , de skar ju huvudet av dom!

Reagerade direkt när jag läste i Expressen att de hade "skärsår" på halsen.

Några sår på halsen alltså, inte så farligt.

Herregud, dessa kvällstidningar …
Citera
2018-12-21, 21:27
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag kollade på videoklippet snabbt imorse innan jag drog till jobbet och visst är det vedervärdigt jävla vidrigt och äckligt,absolut.

Men det värsta ändå är att jag numera är van att det ligger halshuggningsvideos ute på sociala medier.

Jag minns när Daniel Pearl blev halshuggen i Pakistan 2002 eller Nick Berg i Irak 2004 - då jävlar blev man livrädd och fick gåshud.Och det är det värsta,att den här typen av avrättningsmetod har blivit standard,normaliserad.

Så till den grad att jag numera inte längre blir livrädd och kräkfärdig.

Men det är bra att inse, om man någon gång hamnar i en situation där man riskerar att fångas av muslimer så är det bara att slåss tills man dör. Bättre att dö stående än att offras som ett j-a djur till deras pedofil-profet. Detta går analogt att applicera på hela samhället, det är dags att börja göra något åt detta.
Citera
2018-12-21, 21:28
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Se där ja.., en framtida "killing spree" verkar trolig då, man skulle löpa linan fullt ut. Blev inte så då..

Moosky : Har du sett videon ?

För jag har sett den, och reagerar på avsaknaden utav känslor ifrån GM. Såpass att jag nog undrar om man inte har haft ett djupare förflutet bakom sig, tex att man har varit på "äventyr" i Syrien ?

Tankar kring det ?

Da jeg så bildene av de tre ifm arrestasjonen på bussen, syntes jeg de så drogade ut. Sjekk øynene deres. Amfetamin-høye? Sånn som Anders Behring Breivik var på Utøya.
Citera
2018-12-21, 21:30
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Spännande tanke men det där är ju endast dina tvistade sjuka teorier

Större chans att du sitter bredvid en bombbyggande nazist eller kattmördare typ... ”garanterat”

Sverige är ett öppet land där vi medicinerar psykfall inom vården för komma ut att leva bland oss, både kostnadsmässigt och humanare än att låsa in dom. Om du bara visste hur många ”aftonbladet-fall” du möter dagligen i kön på Ica

Att sitta här och skrämma upp folk med påhittade historier om hur vanligt invandrare (svartmuskiga människor) har halshuggit folk är bara patetiskt. Din agenda lyser igenom.

Det här är ett unikt fall som dessutom får oss att bevittna hur marocco fördömmer detta dåd.

Skitsnack, bara rena återvändare från mordsekten IS är flera hundra i storstäderna. Lägger du sen till alla deras sympatisörer så har vi ett riktigt problem. Men det är hen-svenskar som du som blir de första offren, jag och sånna som mig klarar sig.

Dessutom heter det Marocko på svenska, vi bor i Sverige alltså skriver vi på svenska. Det enda utländska uttrycket jag kan acceptera i sammanhanget är "Shithole countries".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in