2018-12-20, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
De var naiva. Marocko är ju generellt ganska säkert, men då talar vi om städer och turistmål. Det finns gott om islamister i Marocko och mängder av deras medborgare har stridit för IS.

Dådet var ju säkert helt oplanerat, men två nordiska tjejer mitt ute i ingenstans blir helt enkelt ett så frestande mål att de fick betala med sina liv när de stötte på en skock islamister mitt ute i ingenstans.

En av tjejernas mamma hade t.om varnat tjejerna att inte åka dit innan, herregud! Dessa tjejers naivitet var bortom allting. Tragiskt och att jag känner mig jävligt förbannad just nu.
Citera
2018-12-20, 02:55
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai

Fy i helvete, kunde inte någon varnat dessa två ifrån att resa dit innan? Jag undrar hur Norge och Danmark som nationer hanterar detta. Det var liksom inte Sverige den här gången!

Det kommer att bli närmast en "parentes" utav det hela. Propagandan har redan slagit till i Norsk msm :

-Folk på plats är chockade..
-Aldrig skett något liknande..
-Myndigheterna skickar sitt "A-team"..(dvs detta tolererar vi inte)
-Marocko är i grunden tryggt.., j-vligt tryggt !
Senast redigerad av Snapcount 2018-12-20 kl. 03:07.
Citera
2018-12-20, 02:57
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Så jävla vidrig video. Jag hoppas att islamistsvinen kokas levande i grisfett. Och vad fina de var på bilderna. Såg ut som fromma troende muslimer allihop. Fan vad härliga de är.

Naturligtvis handlar det om terror och hat mot kvinnor och västerlänningar. Det kunde man ju misstänka redan från början. Två västerländska kvinnor halshuggna liksom.. och nu en video till det. De är så stolta över att ha halshuggit två unga tjejer som bara är ute och vandrar.

Dock helt obegripligt att två nordiska kvinnor backpackar i marockanska bergen på egen hand. Naturligtvis är det inte farligt överallt i Marocko, men herregud så jävla naivt att ge sig ut och klättra i bergen.

Å andra sidan så är det nog bara en tidsfråga innan svenska kvinnor får halsarna avskurna av islamistsvin på öppen gata här i Sverige också. Det finns gott om kompisar till de där jävla mördarsvinen i Sverige.
Sista stycket. Just vad jag tänkte men inte hade tänkt skriva om inte du hade gjort det nu. Man vågar sig knappt ut längre. Så de har lyckats. Bravo ni politiker och andra som har ordnat så fint med detta

Håller med om det övriga du skrev också.
Citera
2018-12-20, 03:07
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Det var två tjejer som ville se världen, väldigt levnadsglada och med många framtidsutsikter. Tydligen så finns det en videofilm i Polisens förvar som förövarna filmat när dom stormade tälten och en efter en bara avrättade dem. Två höll fast dem en och en medans den tredje utförde morden.

En 24 årig Danska och en 28 årig Norska. Här är en bloggfilm från Danskan:
https://www.youtube.com/watch?v=1Uko647D_e8
Citera
2018-12-20, 03:07
Medlem
Citat:
De var naiva. Marocko är ju generellt ganska säkert, men då talar vi om städer och turistmål. Det finns gott om islamister i Marocko och mängder av deras medborgare har stridit för IS.

Dådet var ju säkert helt oplanerat, men två nordiska tjejer mitt ute i ingenstans blir helt enkelt ett så frestande mål att de fick betala med sina liv när de stötte på en skock islamister mitt ute i ingenstans.

Det är så svårt att förklara för dig och andra. Du säger ju emot dig själv. Först skriver du att Marocko är ganska säkert, på turistmål. Och sen skriver du att de är mitt ute i ingenstans.

Alltså. De VAR ju på ett turistmål! Ett av landets absolut största turistmål. Jbel Toubkal ÄR ett turistmål. De var inte mitt ute i ingenstans.
Citera
2018-12-20, 03:09
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Skulle kunna vara samma hus man ser här:

https://www.ntd.com/2-female-tourists-found-dead-in-morocco-suspect-arrested-in-their-murders_267744.html
Efter att ha tittat lite mer på bilderna blir jag tveksam. Det är en del som inte tycks stämma överens. Mest påfallande är väl avsaknaden av de där halvannan meter höga buskarna kring huset i google.
Citera
2018-12-20, 03:09
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Edit: Nej, jag har inte sett och kommer inte att se klippet.

Nej gör inte det. Fattar inte varför jag inte kunde låta bli. Klippet är fan ett av de värsta jag sett.
Jag kan fan inte komma på att jag sett nån islamist halshuggning som varit grisigare och det är en ung nordisk tjej som ligger där på golvet. Just det sista bidrar nog.

Så som sagt: Avstå om ni är det allra minsta känsliga.
Citera
2018-12-20, 03:10
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Efter att ha tittat lite mer på bilderna blir jag tveksam. Det är en del som inte tycks stämma överens. Mest påfallande är väl avsaknaden av de där halvannan meter höga buskarna kring huset i google.

Lär nog finnas en del snarlika hus i området.
Citera
2018-12-20, 03:15
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTSD-av-AF
Det var två tjejer som ville se världen, väldigt levnadsglada och med många framtidsutsikter. Tydligen så finns det en videofilm i Polisens förvar som förövarna filmat när dom stormade tälten och en efter en bara avrättade dem. Två höll fast dem en och en medans den tredje utförde morden.

En 24 årig Danska och en 28 årig Norska. Här är en bloggfilm från Danskan:
https://www.youtube.com/watch?v=1Uko647D_e8

Länka gärna till det fetade..
Citera
2018-12-20, 03:16
Medlem
infidels avatar
Det ser ut som om det är den danska tjejen som var naturligt blond som får huvudet avsågat med kniv. Det är dåligt ljus och bilden är underexponerad men när ljuskäglan snuddar vid henne så verkar hennes hår vara blont. Det måste vara bra ljust hår för att inte se mörkt ut med en så dålig kamera och så dålig belysning. Sedan kommer någon kånkande med norskans huvud. Det såg inte ut att vara tungt att bära på, höhö.

Slår vad om att båda tjejerna var fanatiska antirasister och feminister. Inga andra kvinnor är så sinnessjuka att de åker till våldtäktsmaskinernas hemkontinent för att nöjespromenera utan beväpnad manlig eskort. Vaaaaaad kan gå fel.....? Det är som den där svenska tjejen som blev gängvåldtagen av sju negrer i Sydafrika. Vaaaaad kan gå fel.....? Hon fick åtminstone inte huvudet avsågat. Kanske hon till och med lärde sig något värdefullt från den upplevelsen även om hon inte förstår det.

Det vi ska bli upprörda över är inte att de här två sötnosarna fick sina tomma huvuden avsågade utan det faktum att de som kvinnor hade friheten att utöva sin naturliga omdömeslöshet och åka på semester i en våldtäktsmaskininfekterad zon. Snart får vi höra feministerna skandera om att "det är män som sågar av huvuden!" medans de tittar anklagande på svenska män. Svenska mäns enda brott är att vi släppte kvinnorna lösa.

För den nyfikne: marockanerna är ett mulattfolk som snittar ca 20% neger-DNA. Resten är svartmusk av olika sorter. Summerar man allting så blir resultatet att marockaner till 100% är genetiskt skräp.
Citera
2018-12-20, 03:17
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegrandChai
Det är så svårt att förklara för dig och andra. Du säger ju emot dig själv. Först skriver du att Marocko är ganska säkert, på turistmål. Och sen skriver du att de är mitt ute i ingenstans.

Alltså. De VAR ju på ett turistmål! Ett av landets absolut största turistmål. Jbel Toubkal ÄR ett turistmål. De var inte mitt ute i ingenstans.

Jo jag vet att det är populärt att fotvandra där, men naturligtvis är vandringsleden fortfarande mitt ute i ingenstans och det är såklart inte säkert för två västerländska tjejer att tälta och vandra själva i Marocko. Naturligtvis skulle de kunna stöta på nån psykopat även om de vandrade i Pyreneerna, men där skulle de i varje fall inte vara en väldigt frestande måltavla för radikala islamister.

Det finns faktiskt resevarningar för just Marocko och att västerlänningar kan ses som måltavla för terrorister. Landet har trots allt gott om radikal islamism och det har skett åtskilliga terrordåd.
Citera
2018-12-20, 03:20
Medlem
Steinarrs avatar
Visst känns det underbart att vi släpper in personer som dessa på löpande band? Dessa personer ska vi "integrera" HAHAHAHA

Ångrar att jag såg på videon för övrigt. Helvetes jävlar vad vidrigt. Vem är det som blir dödad? Danskan va?
Senast redigerad av Steinarr 2018-12-20 kl. 03:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in