Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Jag håller faktiskt på att undersöka detta lite mer. Återkommer när jag vet mer.
Jag är som sagt rätt säker på att barnen inte hade några centralstimulerande dvs lugnande, ångestdämpande eller smärtstillande substanser överhuvudtaget i sig när de dog. Tyvärr.
Eftersom Polisen läckte ut en jäkla massa uppgiftet efter bara någon dag, så vill kanske polisen rädda sitt misstag med läckorna genom att INTE berätta hela sanningen i vissa delar.
"cocktailen" och "videon" är det enda som polisen inte vågar bekräfta, för det visar ju att läckan har berättat ALLT.
Därför säger dom inte rakt ut att det finns inspelat material, utan att det finns olika media i datorer mm. {men, gissa vad det är)
Dom förnekar just själva "cocktailen" men för att inte ljuga, så erkänner dom en (1) substans, och därmed tog dom död på "cocktail" med fler substanser.
Det kallas TAKTIK, från polisen.
Detta var enda sättet att snygga till efter sina läckor, och inte se ut som prakt-arslen.
All info hade stämt om polisen hade erkänt den där förbannade videon och cocktailen.
Men istället för att ljuga, så berättar man om media på datorn, och en (1) substans i tre kroppar.
Detta borde du veta, att polisen brukar jobba så.