Citat:
Ursprungligen postat av
Mitokondrie
Vadå dö om de har ont i halsen?
Det är INTE smärtfritt att dö av strypning, tyvärr.
Har blivit utsatt för strypförsök själv och det gör ont.
Nej, sannerligen icke! Det lär vara ett helvetes lidande innan det är över.
All denna gräsliga fysiska smärta plus all obeskrivlig dödsångest, all skräck och panik.
Hade inte de stackars flickorna fått lida innan så fick de verkligen göra det nu.
Citat:
– Dödsorsakerna är följande. Ett av barnen har dött av strypning eventuellt i kombination av kvävning, andra barnet har dött av kvävning. Mamman har dött av kvävning eventuellt strypning. Pappan har tagit sitt liv genom att hänga sig, säger Stefan Svensson.
Kvävning indikerar möjligheten av att en kudde till exempel kommit till användning.
Pressats över ansiktet och luftvägarna. Innebär förvisso ett icke ringa lidande det också om
detta nu hänt.
Citat:
Det finns inget som tyder på att barnen förstod att de skulle dö, enligt Stefan Svensson.
Jag tillåter mig att tro att dessa två flickor ville fortsätta vara i livet trots den här sjukdomen
de ska ha lidit av.
Men deras pappa och mamma tyckte något annat. Och så mördades de i sina sängar för snart
ett år sedan. Läste att bara hos ena flickan hade man påträffat lugnande preparat.
Förmodligen den av döttrarna som dödades sist. "Bedövats" för att hon inte skulle reagera
medan systern togs av daga med det sannolika oväsen som uppstår i samband med att så sker.
Det går liksom inte helt stilla till när en människa förhindras från att kunna andas och kämpar
allt vad hon förmår för att kunna frigöra sig från den som traktar efter hennes liv.
Hade jag varit religiös så skulle jag påstått att det finns en särskild plats i helvetet för dom
som mördar sina barn.
https://www.expressen.se/kvallsposten/foraldrarna-planerade-doda-barnen-i-manader/