2018-12-07, 13:30
Medlem
T*rek Tr*ding Agency. Tycks bedriva taxiverksamhet. Aha!
Citera
2018-12-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
T*rek Tr*ding Agency. Tycks bedriva taxiverksamhet. Aha!

Hur tar man reda på vilket husnummer som beskjutits? Kan någon hjälpa mig? Chantre? Refraktor?
Citera
2018-12-07, 14:58
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag blev mycket upprörd när jag läste detta.

Calle Ljungbecks gata är en av de absolut gulligaste gatorna i Malmö, med en hel del hus som tycks vara byggda på kanske 1920-talet. Gatan slingrar sig runt omkring sig själv, bryts upp i olika delar, och en smal, brant liten gatbit/gångväg leder ner till den ganska stora och trista Vattenverksvägen. En del av husen har bedårande små målningar och andra utsmyckningar på sig. Man hittar nästan ingen annan sådan gata i Malmö!

Vem bor på den gatan? Jag googlade och såg att det finns ett gruppboende där. Men annars? En googling på gatans namn ledde till bilder på bortsprungna katter. Någon som bor på Calle Ljungbecks gata har satt upp lappar om sin bortsprungna katt. Dessutom, intressant nog, dök det upp bilder på leende poliser med stora hundar.

Bor det en polis med polishund och familj på Calle Ljungbecks gata? Är det någon gängkriminell som har skjutit in i polisens hem för att hämnas på eller döda en polis som bekämpar gängkriminaliteten i Malmö?

Fy fan. Fy fan. En gängkriminell har tagit sig till den urgulliga lilla Calle Ljungbecks gata och skjutit in i ett hus, troligen för att hämnas på en polis (eller någon annan som på något sätt bekämpar den grova brottsligheten i Malmö). Och det känns som om detta avfärdas med en axelryckning av ansvariga som verkar säga att, tja, det där är smällar man får ta. Och om personen som blev beskjuten i sitt eget hem inte pallar trycket längre, så får han väl flytta från stan och skaffa hemlig identitet, och så blir det ännu färre som orkar bekämpa brottsligheten i Malmö.

Men vad gör det, så länge Malmö bara öppnar stora famnen för alla grovt kriminella personer som vill flytta till stan?

Fy fan! Fy fan!

Haha. Du är ju helt fantastisk som skribent.

I övrigt är det här bara fy fan. Snart drar jag härifrån.
Citera
2018-12-07, 15:14
Medlem
Sist det var skottlossning på den gatan så ryktades det att det var något mc-relaterat.
Citera
2018-12-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Haha. Du är ju helt fantastisk som skribent.

I övrigt är det här bara fy fan. Snart drar jag härifrån.

Kan ngn ta fram adressen? Där var flera små barn i huset det sköts.
Citera
2018-12-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Kan ngn ta fram adressen? Där var flera små barn i huset det sköts.

Se post 10. Det är enklast.
Citera
2018-12-07, 15:36
Medlem
Citat:

Tack...!

Fan - Det är för djävligt att skjuta in i ett hus där det finns flera små barn. Både de och deras kamrater i området mår för djävligt nu.
Citera
2018-12-07, 15:56
Medlem
Citat:

Det verkar inte vara nr 26 som beskjutits.
Citera
2018-12-07, 16:00
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Det verkar inte vara nr 26 som beskjutits.
Har du anhöriga där? Hur ver du det?
Citera
2018-12-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag blev mycket upprörd när jag läste detta.

Calle Ljungbecks gata är en av de absolut gulligaste gatorna i Malmö, med en hel del hus som tycks vara byggda på kanske 1920-talet. Gatan slingrar sig runt omkring sig själv, bryts upp i olika delar, och en smal, brant liten gatbit/gångväg leder ner till den ganska stora och trista Vattenverksvägen. En del av husen har bedårande små målningar och andra utsmyckningar på sig. Man hittar nästan ingen annan sådan gata i Malmö!

Vem bor på den gatan? Jag googlade och såg att det finns ett gruppboende där. Men annars? En googling på gatans namn ledde till bilder på bortsprungna katter. Någon som bor på Calle Ljungbecks gata har satt upp lappar om sin bortsprungna katt. Dessutom, intressant nog, dök det upp bilder på leende poliser med stora hundar.

Bor det en polis med polishund och familj på Calle Ljungbecks gata? Är det någon gängkriminell som har skjutit in i polisens hem för att hämnas på eller döda en polis som bekämpar gängkriminaliteten i Malmö?

Fy fan. Fy fan. En gängkriminell har tagit sig till den urgulliga lilla Calle Ljungbecks gata och skjutit in i ett hus, troligen för att hämnas på en polis (eller någon annan som på något sätt bekämpar den grova brottsligheten i Malmö). Och det känns som om detta avfärdas med en axelryckning av ansvariga som verkar säga att, tja, det där är smällar man får ta. Och om personen som blev beskjuten i sitt eget hem inte pallar trycket längre, så får han väl flytta från stan och skaffa hemlig identitet, och så blir det ännu färre som orkar bekämpa brottsligheten i Malmö.

Men vad gör det, så länge Malmö bara öppnar stora famnen för alla grovt kriminella personer som vill flytta till stan?

Fy fan! Fy fan!
Håller så med dig! Den här stan tas helt över av skit och ingen gör något på riktigt. Militär tycker jag de kan kalla in nu.
Citera
2018-12-07, 16:21
Medlem
En fd polisanställd bor i huset enligt kvällsposten. Fy vilka vidriga människor det finns i Malmö
Citera
2018-12-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Har du anhöriga där? Hur ver du det?

I det hus som beskjutits bor flera barn mellan 6-10 år. Jag vet inte mer är andra lågstadieelevsläktingar i området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in