2018-12-01, 11:58
Medlem
Wotans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=oybB527sMMA

Babben till höger i början, svarta kläder. Är det han? Vill minnas att när Samir blev utröstad sprang han in och störde (syns ej i detta klipp). Isf är han ju inte ens en bra förebild för folk som vill gå ner i vikt, fortfarande rätt fet jämfört med en normalviktig person...
Citera
2018-12-01, 19:01
Medlem
Kan folk aldrig lära sig. Vem fan gör affärer med en knarkande Syrian??? Alla som blivit blåsta av honom förtjänar att bli blåsta!
Citera
2018-12-01, 19:10
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Eftersom han är brottsling så är han enligt journalister svensk. Hade han gjort gott och skött sig hade han benämnts som "marockan". Konstigt va?

Media vilseleder som vanligt.
Att bedrägeriet var blattiskt var ändå en lågoddsare. Märks på ljuget och målpersonerna.
Blattisarna väljer att angripa kvinnor i första hand.
Fast inavlade som dom är så kanske hedern inte når längre än till röven?
Citera
2018-12-01, 19:14
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det är ingen nysvensk. Det är en helsvenne.

Vänligen förklara hur en ”&/kr/kr).&:’wbhacav-(-;~_ ” är svensk?
Citera
2018-12-01, 20:32
Medlem
SecretQs avatar
Vad fan, det verkar som om mobben bryr sig mer om bedragarens nationalitet än vad han har pysslat med. Idioter!
Citera
2018-12-02, 12:17
Medlem
märkligt att det inte kommer fram att han torskat miljoner hos spelbolaget Bethard.
Citera
2018-12-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Vad fan, det verkar som om mobben bryr sig mer om bedragarens nationalitet än vad han har pysslat med. Idioter!

Det ena behöver inte utesluta det andra. Det hade varit lika illa om det hade varit en svensk. Alternativt - bedrägerier blir inte mindre allvarliga bara för att det handlar om en utlänning som bedrar.

Varför ska man mörka verkligheten?
Citera
2018-12-03, 09:03
Medlem
Simsons avatar
https://www.expressen.se/noje/fran-biggest-loser-vinst-till-kokain-och-bedragerier/
Citera
2018-12-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DR-Drunk
Hahaha sätt ditt den jävulen för han försöker överleva. Blåser sina kollegor på små stålar och det blir en jättegrej för att han är lite känd.
Vet inte om du har problem med tankeverksamheten eller om du skämtar. Men överleva gör man med mat och husrum, ingen har rätt till någon specifik livsstil. Och bedrägerier i mångmiljonklassen brukar så vitt jag vet bli en grej oavsett kändisskap.
Citera
2018-12-03, 15:33
Medlem
DR-Drunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Vet inte om du har problem med tankeverksamheten eller om du skämtar. Men överleva gör man med mat och husrum, ingen har rätt till någon specifik livsstil. Och bedrägerier i mångmiljonklassen brukar så vitt jag vet bli en grej oavsett kändisskap.

Bedrägerier i mångmiljonklassen är ajabaja värre än mord. Ska man göra något så ska det vara rejält när man liks håller på med förskingring. Blir ju som sagt bara krydda om det är en kändis

Vad tycker du han ska få för straff ?
Citera
2018-12-04, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DR-Drunk
Bedrägerier i mångmiljonklassen är ajabaja värre än mord. Ska man göra något så ska det vara rejält när man liks håller på med förskingring. Blir ju som sagt bara krydda om det är en kändis

Vad tycker du han ska få för straff ?
Förstår inte hur ditt svar på något sätt är relevant för vad jag skrev.

Du framförde två punkter
  1. "Hahaha sätt ditt den jävulen för han försöker överleva"
  2. "Blåser sina kollegor på små stålar och det blir en jättegrej för att han är lite känd."

I båda fallen verkar du förringa hans beteende. I 1 för att han påstås "försöker överleva" och i 2 för att du tycker det rör sig om småstålar. Jag motsatte mig att det handlade om överlevnad, och att det dessutom iaf totalt sett inte var några småstålar. Slutligen blev det en grej pga mångmiljonbedrägeriet i sig, inte för att han var "lite känd". Visst blir det lite extra krydda i media pga hans kändisskap, men det var inte så du skrev.
Citera
2018-12-04, 12:22
Medlem
DR-Drunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Förstår inte hur ditt svar på något sätt är relevant för vad jag skrev.

Du framförde två punkter
  1. "Hahaha sätt ditt den jävulen för han försöker överleva"
  2. "Blåser sina kollegor på små stålar och det blir en jättegrej för att han är lite känd."

I båda fallen verkar du förringa hans beteende. I 1 för att han påstås "försöker överleva" och i 2 för att du tycker det rör sig om småstålar. Jag motsatte mig att det handlade om överlevnad, och att det dessutom iaf totalt sett inte var några småstålar. Slutligen blev det en grej pga mångmiljonbedrägeriet i sig, inte för att han var "lite känd". Visst blir det lite extra krydda i media pga hans kändisskap, men det var inte så du skrev.

5 miljoner och näsan full i kokain...

Helvete vad du tar i =) Känner du personen ifråga ? Det är ju bara en invandrare... Ja jag svarade inte korrekt och tyckte det inte var irrelevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in