2018-12-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badteengirl
Undrar om tjejerna i porren föds med så små blygdläppar eller är allt opererat? Och hur ser killar på det, för nästan allt porr jag ser är tjejer med små inre blygdläppar. Är blygdläppar som är liten bit utanför dem yttre blygdläpparna osexigt eller oattraktivt/äckligt? Är det ovanligt att ha det så? Har såna komplex över det. / Lost tjej
Du har haft tre olika trådar ikväll som man kan koka mer till dåligt självförtroende. Men jag vill bara slicka dig.
Citera
2018-12-02, 23:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Blir det inte fladdrigt av barnafödande?
Citera
2018-12-02, 23:45
Medlem
Citat:
Varför är inte frågan lämplig att ställa här? Här är ju folk som ärligast och det är ju såna svar jag vill ha.

Folk är inte ärligare här, bara råare. Många ventilerar massor av olika känslor som tar sig märkliga uttryck. Besvikelse, hat, uppgivenhet, behov av att provocera mm. Sånt är lätt att klä i ”ärlighet”.
Citera
2018-12-02, 23:50
Medlem
Badteengirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Kanske bara vill ha svar på lite frågor
Citera
2018-12-03, 00:10
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
På rak arm;
Har färskt i minnet en sk 'porr/streck-fitta' av nv kvinna som aldrig fött barn o är trång.

Minns dock
Tjej nr 1 hade lite, inte mkt men bara lite, utstickande inre blugdläppar. Hon hade inte heller fött barn o var trång.

Tjej nr 2 hade, litet mer utstickande men inte så man tänkte på det, men hade fött barn o var ganska slapp (inte tagit hand om sig själv efter förlossning).

Så, tja, subjektiv så blir det i min arma skalle att mammor = slappa. Icke-mammor = trånga.
Repeterar, subjektivt.

Edit;
Rätt ska va rätt, tjej nr 2 födde ju faktiskt mina barn.. så har ju bidragit till det slappa liksom, o ska inte skriva ngt mer om den saken.
Senast redigerad av -Andreas- 2018-12-03 kl. 00:14.
Citera
2018-12-03, 00:52
Medlem
Badteengirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
På rak arm;
Har färskt i minnet en sk 'porr/streck-fitta' av nv kvinna som aldrig fött barn o är trång.

Minns dock
Tjej nr 1 hade lite, inte mkt men bara lite, utstickande inre blugdläppar. Hon hade inte heller fött barn o var trång.

Tjej nr 2 hade, litet mer utstickande men inte så man tänkte på det, men hade fött barn o var ganska slapp (inte tagit hand om sig själv efter förlossning).

Så, tja, subjektiv så blir det i min arma skalle att mammor = slappa. Icke-mammor = trånga.
Repeterar, subjektivt.

Edit;
Rätt ska va rätt, tjej nr 2 födde ju faktiskt mina barn.. så har ju bidragit till det slappa liksom, o ska inte skriva ngt mer om den saken.
Alla kvinnor blir inte slappa efter förlossning det är ju olika, vissa går tillbaka till det normala och andra inte.
Citera
2018-12-03, 01:05
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Alla kvinnor blir inte slappa efter förlossning det är ju olika, vissa går tillbaka till det normala och andra inte.
Jo, jag har hörde samma. Men det förblev som det blev, trots knipövning o allt sånt som ska hjälpa. No PUN intended.

Tillägg;
Vilket ju inte har något med dig eller din, ja, att göra. Så skit i hur du upplever att din är o jämför inte med andra flickorna. Du är förmodligen hälften så gammal som det exempel, jag nämnde. Så som jag skrev i förra kommentaren;
Spelar ingen roll hur ser det ut, bara det känns bra.
Senast redigerad av -Andreas- 2018-12-03 kl. 01:14.
Citera
2018-12-03, 05:13
Medlem
Soul Patrols avatar
Mäh? Sluta noja för allting. Jag har haft närkontakt
med en jäkla hög fittor. Inte två har varit identiskt lika men
gemensamt är att alla varit varit vackra och fungerat utmärkt.
Älska dej själv precis som du är kvinna.
Citera
2018-12-03, 05:39
Medlem
lersaters avatar
de sk. porrfittorna är mycket vanligare än de lite köttigare juvelerna... själv föredrar jag de sistnämda men min erfarenhet säger att kanske en på 10 har det
Citera
2018-12-03, 08:44
Bannlyst
Citat:
Undrar om tjejerna i porren föds med så små blygdläppar eller är allt opererat? Och hur ser killar på det, för nästan allt porr jag ser är tjejer med små inre blygdläppar. Är blygdläppar som är liten bit utanför dem yttre blygdläpparna osexigt eller oattraktivt/äckligt? Är det ovanligt att ha det så? Har såna komplex över det. / Lost tjej

Min senaste flickvän hade stora inre blygläppar som hon skämdes över i början när vi träffades.
Men jag tycker bara det är extra sexigt. Det enda som är osexigt är när man
märker att tjejen är obekväm med att visa upp sig och blir stel osv.
Då kan man istället börja tänka att tjejen är oren och luktar illa eller nått.
Iallafall, tycker det är riktigt sexigt när tjejen särar på de inre blygdläpparna,
och speciellt om dom är extra utvecklade som hos min ex. tjej. Och formen av hennes var
precis som ett hjärta <3 mmm .... fittan blir också extra rosa vilket är sexigt..
tror även att det kan göra det enklare för dessa vaginor att njuta av penetrations sex
och lättare få orgasm. Rätta mig gärna ifall jag har fel.
Senast redigerad av hihowru 2018-12-03 kl. 08:52.
Citera
2018-12-03, 09:13
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Varför är inte frågan lämplig att ställa här? Här är ju folk som ärligast och det är ju såna svar jag vill ha.

För att majoriteten här är porrskadade tonåringar med mycket ringa erfarenhet av kvinnor i allmänhet och sex i synnerhet. Är inte det alldeles uppenbart för alla?
Citera
2018-12-03, 12:02
Medlem
Citat:
Alla fittor är bra fittor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in