2018-11-30, 22:11
Medlem
EineHerrenkatzes avatar
Brottsoffrets vittnesmål i domen(sidan tolv och framåt) är riktigt ledsam läsning
Integration och invandringsforumets bild av Mellanösterns kvinnosyn och relationsavdelningens bild av kvinnor känns som milda västanfläktar i jämförelse

Att en våldtäkt som föregåtts av hoten som beskrivs plus de andra brotten ger två års fängelse, minus en tredjedel för straffrabatten, är riktigt illa.
Förmodligen ännu fler snälla kvinnor som ska ta hand om honom där..
Citera
2018-11-30, 22:25
Medlem
baron-brazils avatar
Att få läsa FUPen till det här brottsmålet måste slå alla andra FUPar.

Som många tidigare talare varit före med att säga så framgår det tydligt att den här tjejen lider av en drös kombinationer.
Närmast maniskt självdestruktiv.
Hon måste få bekräftelse till varje pris.

Men det som gör henne rätt speciell är att hon både verkar begåvad inom vissa områden men också saknar omdöme så det står härliga till.
Både säker & osäker, tillsammans med nån koreansk begåvningsreserv som i det här fallet både dragit högvinst & lågvinst.

Ytterst udda människa den här lärarinnan.
Eftersom Sverige är det enda landet i världen där fantasin överträffar verkligheten så ifrågasätts hennes lämplighet eller konstiga agerande inte överhuvudtaget.
Visst, ingen förtjänar att bli våldtagen men med hennes tillvägagångssätt & beteende minskar ju inte risken för det.

Hoppas få se en digital FUP inom kort!
Citera
2018-11-30, 22:39
Medlem
fermions avatar
Samma straff som för den sk kulturprofilen JCA som för 7 år sedan skall ha tryckt in kuken för långt i halsen när han blev frivilligt avsugen av en kvinna som "ville knulla" ( de var båda fulla och hon tyckte också att han hade gjort narr av hennes stönanden när de strax innan hade försökt ha vaginalt samlag )
Hon fortsatte att träffa honom senare för övrigt.( Han är 73 år nu )
Citera
2018-11-30, 23:52
Medlem
Soda--Pops avatar
Vilket patrask, vara i 20 års åldern, gå i skola och förgriper sig på lärare så man avslutar skolgången med 2 år på kåken. Även om hon betett sig underligt hur många fattar inte vinken att man har inte sex med sin lärare, och på skolan ?
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Samma straff som för den sk kulturprofilen JCA som för 7 år sedan skall ha tryckt in kuken för långt i halsen när han blev frivilligt avsugen av en kvinna som "ville knulla" ( de var båda fulla och hon tyckte också att han hade gjort narr av hennes stönanden när de strax innan hade försökt ha vaginalt samlag )
Hon fortsatte att träffa honom senare för övrigt.( Han är 73 år nu )
Har jag missat nåt ? Jag trodde Janne-Kladde skulle upp i Hovrätten än.
Citera
2018-12-01, 00:16
Medlem
peppess avatar
Rätta mig om jag har fel men att hon skickar bilder på dig själv i trosor och bh säger i mitt tycke ändå en del. Känns som om hon älskade uppmärksamheten men det gick överstyr när grabben ville lite mer.
Varför till honom och till vilka fler?
Varför berättade hon inte?
Varför lägger hon till elever på Facebook och dessutom snap? Snap som verkligen är till för att skicka just bilder. Och även om det var bilder som hon delade så att skicka till en elev???
Det känns som om det ligger en hund begraven här.
Citera
2018-12-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlasak
Ifall straffet för våldtäkt är mellan 2-6 år, varför döms gärningsmännen nästan alltid till 2 år?

Varför yrkar inte åklagaren på utvisning? Vad är det för fel på detta rättssystemet?

För att vissa partier gått till val på höjda straff. Så man höjde maxstraffet. Men Svensson är blåst eftersom MINIMI-straffet inte höjdes så de liberala domstolarna kan fortsätta att dela ut "milda" domar. Demokrati in action.
Citera
2018-12-01, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Finns över 40st bilder på henne i tråden, du får helt enkelt läsa lite.

Jaha, jag ska kolla igen. Gick igenom 50 sidor eller så utan bild och gav upp. Finns det något tjusig sökfunktion eller trick för att bara ta fram bilderna? Eller om du kommer ihåg nummer på sidan/inlägget på ett ungefär? (Annars försöker jag själv men kommer jag till sida 200 utan bilder så blir det jihad, hehe.)
Citera
2018-12-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aluminimum
Luktar skunk? Med tanke på uthängningen av kvinnan här och andra webb-sidor, så skulle jag också vara tveksam att anmäla en våldtäkt.

Mm men hon ville inte anmäla för att gm skulle få problem, inte första gången man läser detta när det är invandrare som våldtar svenskor. Aldrig sett någon Dom/fup där det är en svensk gm att kvinnor resonerar så🤔
Citera
2018-12-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Svårt samtidigt som han håller för hennes mun

Jag skulle tippa på att han smekt henne och kört in ett par fingrar, men det kan ju också vara som du säger, att han tvingat henne att suga av honom.

Ja han körde upp fingrar i henne vid två tillfällen när dom va i klassrummet, 2-3 min första tillfället och 2 min andra svängen. Han öppnade sin gylf och tvingade ner hennes hand och gnuggade den utanpå kalsongerna.
Citera
2018-12-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
en gymnasieelev som behöver tolk

ja det blir nog bra på sikt

Oja om några år är han läkare ska du se😉
Citera
2018-12-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Finns över 40st bilder på henne i tråden, du får helt enkelt läsa lite.

Menar du inlägg som denna: (FB) Elev misstänks ha våldtagit lärare på Brinellgymnasiet i Nässjö 20180914 ?
De är borttagna eller på annat sätt icke-åtkomliga. Jag skulle behöva lite hjälp med att stilla min nyfikenehet...
Citera
2018-12-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Hela TVÅ år i finkan.

Har suttit häktad i 3 månader och är nog ute till våren 2020. (bortsett från permissioner)

Brukar rehabilitering av de här typerna fungera i vårt land?

24 mån blir 16 månader minus dom 3 han varit häktad, så slutet på februari 2020 är ha fri att utföra en fullbordad våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in