Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
(mitt första fetade)
Kan du bekräfta att SD kontaktade HD:s arbetskamrater på ett sånt manér så de upplevde det som såpass hotfullt så att de därför tilldelades larm? -JA eller NEJ
(mitt andra fetade)
Kan du bekräfta att den självständiga trebarnsmamman LW verkligen lät sig bli kontrollerad av SD? -JA eller NEJ
OffT(1): Jag noterar att kontot MV kl 15:02 i en ovälkommen replik på en avsnäsning jag utsatte denn* för, tilltalar mig med "er". Jag förfogar ensam över mitt konto. Kanske försökte MV vara artig? Fast då skriver man ett singulärt "Er" -alltså med versalt e.
OffT(2): I en replik till Snor-Johan kl 15:06 använder MV ordet "triumf". Gissningsvis vet h*n inte skillnad i användning mellan "triumf" och "trumf" [på hand].
OnT: Men MV säger sig ha läst förhörsprotokoll gällande denna mordutredning. Men sortens läckage från Örebropolisen, så finns det all anledning att i min aftonbön be att få slippa bli mördad i Örebro. Inte minst för mina anhörigas skull..
Du, försök inte köra den stilen med mig, jag har hår på bröstet och det är mer än vad man kan säga om många personer här och i LWs närhet.
Dock kan jag stilla din nyfikenhet, ja SD kontaktade HDs arbetskamrater och blott det faktumet räcker för att de ska känna sig hotade. SD har även kontaktat postare här i tråden, utom tvivel i avsikt att skrämmas.
SD försökte kontrollera LW, svar ja, med hot, slag och ofredande. Har du svårt att förstå det eller varför tror du personer av manligt kön slår kvinnor, ofredar och slutligen mördar dom?
Aftonbladet skrev att nu har 201 kvinnor mördats hittills, oklart om det är bara i år. Så har du någon nära dig som liknar SD till sitt sätt så kanske du ska be den där bönen iaf.
Slutligen, låter du bara dryg och överspänd eller är du verkligen sådan? Som guds tjänare torde det vara en dygd att vara ödmjuk och hjälpsam, inte tvärtom.
Så tagga ned, tänd ett ljus ikväll och var snäll.