2018-11-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Svårt att säga men åker H*m*de och R*mi in kommer folk vilja ta deras marknad. Tror snarare att det blir en ny maktkamp.

Och när vi ändå pratar om R*mi så kör/körde han en Audi RS6 med regnummer YEJ032

Nja... när körde han en RS6:a? Han hade ju en svart RS:3a men nu på senaste tiden har han ju kuskat omkring i nåt annat

Den man väl ser på filmen från gripandet?!
Citera
2018-11-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxJohnnyDramaxx
Nja... när körde han en RS6:a? Han hade ju en svart RS:3a men nu på senaste tiden har han ju kuskat omkring i nåt annat

Den man väl ser på filmen från gripandet?!
Jag såg han i helgen och såg han veckan innan när han blivit stoppad och då körde han denna.
Citera
2018-11-29, 18:45
Medlem
Citat:
Jag såg han i helgen och såg han veckan innan när han blivit stoppad och då körde han denna.
Var brukar du se dessa kriminella? Vart i malmö ska man vara för att få syn på dom?
Citera
2018-11-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Var brukar du se dessa kriminella? Vart i malmö ska man vara för att få syn på dom?
Jag såg han inne i centrala Malmö. Lade märke till bilen och vilken tid den var ute. Samtidigt såg jag en patrull som såg den och tvärvände och stoppa den, då såg jag Rami. Hans utseende är rätt utmärkande.

Jag såg nyligen Mekkys pappa som bor vid Möllevången. Vet man bara hur dom ser ut och får en känsla för vad dom kör för bilar och är uppmärksam kan man se en del.
Citera
2018-11-29, 19:25
Medlem
Citat:
Jag såg han inne i centrala Malmö. Lade märke till bilen och vilken tid den var ute. Samtidigt såg jag en patrull som såg den och tvärvände och stoppa den, då såg jag Rami. Hans utseende är rätt utmärkande.

Jag såg nyligen Mekkys pappa som bor vid Möllevången. Vet man bara hur dom ser ut och får en känsla för vad dom kör för bilar och är uppmärksam kan man se en del.

https://www.sydsvenskan.se/2018-11-29/misstankt-gangman-medger-utlamning-till-spanien-nekar-till Vem är detta?
Citera
2018-11-29, 19:26
Medlem
Citat:

Då misstror jag dig inte..
Citera
2018-11-29, 22:38
Medlem
Vem/vilka är den 64-åriga kvinnan, och hennes son, som gripits i ärendet?

Vad heter den 6:te av de gripna?

Är det dödspatrullen, dessa 6 som begärts utlämnade till Spanien, tillhör?
Citera
2018-11-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vem/vilka är den 64-åriga kvinnan, och hennes son, som gripits i ärendet?

Vad heter den 6:te av de gripna?

Är det dödspatrullen, dessa 6 som begärts utlämnade till Spanien, tillhör?
De gripna är Carl Rizk, Mansour och Issou från Husby, Evy Makuena från Fittja någon vän till Evy orkar inte leta upp namn och i samband med detta greps Shobre ur DP och från Malmö nu Rami och Hamade och Vejseli

imorgon är fler häktningsförhandlingar så maila gärna tingsrätten om namn.

Resten av kärnan i Dp sitter redan inne för annat, Shobre var den enda som var på fri fot.
Senast redigerad av Oz123 2018-11-29 kl. 23:03.
Citera
2018-11-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
De gripna är Carl Rizk, Mansour och Issou från Husby, Evy Makuena från Fittja någon vän till Evy orkar inte leta upp namn och i samband med detta greps Shobre ur DP och från Malmö nu Rami och Hamade och Vejseli

Resten av kärnan i Dp sitter redan inne för annat, Shobre var den enda som var på fri fot.
Är det bekräftat att dessa 6 från Malmö har koppling till just tortyrmordet? Eller handlar detta om en annan filmrulle?
Citera
2018-11-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Är det bekräftat att dessa 6 från Malmö har koppling till just tortyrmordet? Eller handlar detta om en annan filmrulle?
Ja det är bekräftat enligt svt https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/gripna-i-malmo-kopplas-till-mord-i-spanien
Citera
2018-11-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123

Har du bild på shobre?
Citera
2018-11-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187

Men det är bara tre av deras namn där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in