2018-11-22, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Samma gamla artister som vanligt. Nu fattas väl bara Jessica Andersson och Charlotte Perrelli med.

Ja, jag håller med. Sen fattas väl bara Samir & Viktor, Panetoz, Lisa Ajax och Ace Wilder också.
Citera
2018-11-22, 16:03
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hoppas Jon Henrik har ett bra bidrag och vinner. Det finns ett djup i dennes musik som man inte ser i många andra Melodifestivalbidrag. Dessutom så var ju den ursprungliga tanken med Eurovision att visa upp länders folkliga kultur. Även vikingatema vore bra. (och då syftar jag inte på dansbandet utan på vår historia)

Här Daniels jojk (remixad) som han vann Talang med.
Senast redigerad av freeriderXII 2018-11-22 kl. 16:14.
Citera
2018-11-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Ja, jag håller med. Sen fattas väl bara Samir & Viktor, Panetoz, Lisa Ajax och Ace Wilder också.

Haha. Panetoz kommer alltid när mello-gänget upptäcker att det saknas mörk hudfärg - då slänger man in dessa grabbar.

Överskattade till tusen. Urusla.
Citera
2018-11-23, 14:01
Medlem
De flesta är överens om att Sverige bör bojkotta mello 2019. Så varför vill någon vara med?
Citera
2018-11-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
De flesta är överens om att Sverige bör bojkotta mello 2019. Så varför vill någon vara med?

Du syftar på Eurovision Song Contest nu antar jag?

Jag kan se väldigt många monetära skäl till varför artister, skivbolag och management vill vara delaktiga i Melodifestivalen och ESC.
Citera
2018-11-23, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Du syftar på Eurovision Song Contest nu antar jag?

Jag kan se väldigt många monetära skäl till varför artister, skivbolag och management vill vara delaktiga i Melodifestivalen och ESC.

Precis som för Trump är svenska svenska artisters och skivbolagsbossars ”monetära skäl” viktigare än att manifestera för fred och rättvisa i världen mot världens mest ondskefulla ockupationsmakt.
Citera
2018-11-27, 10:00
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Vad är det för sopgäng SVT har hittat?

Deltävling 1 – Göteborg 2/2

Anna Bergendahl, Nano, Mohombi, Zeana & Anis Don Demina, Arja Saijonmaa, High 15, Wiktoria.

Deltävling 2 – Malmö 9/2

Andreas Johnson, Hanna Ferm & Liamoo, Malou Prytz, Oscar Enestad, Jan Malmsjö, Vlad Reiser, Margaret.

Deltävling 3 – Leksand 16/2

Dolly Style, Martin Stenmarck, Jon Henrik Fjällgren, Omar, The Lovers Of Valdaro, Lina Hedlund, Rebecka Karlsson.

Deltävling 4 – Lidköping 23/2

Arvingarna, Anton Hagman, Ann-Louise Hansson, Bishara, Pagan Fury, John Lundvik,
Citera
2018-11-27, 14:26
Medlem
Engelitzs avatar
Göteborg ser starkast ut på pappret. Men så brukar det vara. Storstad+deltävling 1. På vischan kan man spela upp vilken skit som helst de är ändå nöjda. Utan att ha hört låtarna så känns ju startfältet något stabilare i år. Förra året var ju hälfen av låtarna fruktansvärt dåliga med ännu sämre sånginsatser.
Citera
2018-11-27, 15:44
Bannlyst
Vilken jävla dynga. Avgå Björkman!
Citera
2018-11-28, 21:50
Medlem
Mikeyjamess avatar
Den där Bishara kan ju hamna i målbrottet lagom till Melodifestivalen, vad blir hans plan då?

Cojones av Anna Bergendahl att återvända

Enestad kan det gå åt helvete för, han verkar lite creepy och med en 30 år äldre brud lär inte fjortisarna välja honom i första taget.
Citera
2018-11-29, 15:08
Medlem
QueerSchilvias avatar
Tänk att man som s k B-artist kan överleva genom att dyka upp Melodifestivalen en gång om året. En del har gjort sitt i melodifestivalsammanhang för länge sedan och borde inte visa sig där igen.

Och varför Sarah Dawn Finer som programledare? Det är mycket trevligare om de anlitar någon som kan le naturligt mellan låtarna. Sarah Dawn Finer är skittråkig när hon klampar fram som elefant med bomberna guppandes.
Citera
2018-11-29, 18:26
Medlem
Anna skitendahl tillbaka hade inte hon lagt av med musiken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in