2018-11-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Dessa grabbar har fått svenskt medborgarskap av Sverige. Därmed har de rätt att röra sig fritt i hela Schengenområdet. Se där, hela EU är ditt ostron om du är en invandrarkille med svenskt medborgarskap.
Och efter det blir dom benämnda "svenskar". Usch.
Bara för att jag kanske har franskt medborgarskap innebär det inte att jag är fransman. Jävla trams. Jag är fortfarande svensk.
Citera
2018-11-27, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Hej mitt namn är Anders Svensson
http://chimpmania.com/forum/attachment.php?attachmentid=43714&d=1380766931&thu mb=1

Neger-Anders.

Spanien är ett skitland också där allt är tillåtet, gränserna öppna och där HBTQ och feminism råder, precis som i Sverige, fast med mindre skillnader. Hela solkusten kryllar av negrer, araber, blattar och andra svartingar och de flesta av dem är kriminella vare sig de dödar och säljer knark, eller bara driver spanska restauranger och butiker. Går du och äter spansk mat, så är det pakistanier och andra muslimska bruna blattar som driver skiten, inte spanjorer och de försöker alla att blåsa dig.
Citera
2018-11-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Spanien är importland av Kokain och annat skit. Bla via Maroco men också direkt från sydamerika.

Gatugängens favoritfilm är scarface och deras favorit TV-serie är Narcos.

Så klart att dessa ”gatugäng” med svenska pass i bagaget åker ner för att göra affärer.

Så att bara kalla det gängproblem är att förneka magnituden av ett seriöst problem med grov internationell organiserad brottslighet. Något som det svenska samhället, domstolar och polis inte är rustade för.

Då dessa grupper med största sannolikhet inte är blonda så är både politiker och media rädda för att sanningen kan spela SD i händerna.

Dessutom så är stora delar av storstädernas journalister knarkliberala. Likaså många politiker. Sverige svämas över av billigt knark, högstadiebarnen testar på och ingen höjer rösten.
Håller med, Sverige verkar inte ta detta på allvar. I USA finns det RICO lagar, här får de lägenheter med städpersonal...

Heja Sverige, heja Sverigebilden. Jobba nu Stefan, Maggan och Margot. Övertyga världen om att allt är i sin ordning i Sverige!
Citera
2018-11-27, 15:09
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Håller med, Sverige verkar inte ta detta på allvar. I USA finns det RICO lagar, här får de lägenheter med städpersonal...

Heja Sverige, heja Sverigebilden. Jobba nu Stefan, Maggan och Margot. Övertyga världen om att allt är i sin ordning i Sverige!

Frågan är om våra politiker och journalister får komma undan med att bara säga att de varit naiva.
Citera
2018-11-27, 15:59
Medlem
panther1s avatar
Den svenska cancersvulsten tycks ju sprida sig okontrollerat..
Citera
2018-11-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
En afrosvensk som är på värstingresa.

Fick väl bidrag till en solresa, kallt i Sverige för våldtäkt nu så då kräver man en resa
Citera
2018-11-27, 16:51
Medlem
Och när dessa "svenskar" kommer hem igen till absurdistan väntar det här;
https://www.expressen.se/ledare/groteskt-att-kriminella-belonas-med-en-lyxtillvaro/
Citera
2018-11-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Dessutom så är stora delar av storstädernas journalister knarkliberala. Likaså många politiker. Sverige svämas över av billigt knark, högstadiebarnen testar på och ingen höjer rösten.

Dålig analys. Detta fenomen kan med fördel användas som drogliberalt slagträ; om narkotikan regleras och säljs utanför den kriminella sfären skulle dessa gäng förlora sin marknad.
Citera
2018-11-27, 17:11
Bannlyst
Typiskt media.
Welcome to the future! haha
Citera
2018-11-27, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Förr var vi kända för säkra bilar i världsklass, ABBA, Ericsson, järnmalm, IKEA, Bofors osv.

Nu: våldsamma negrer och araber.

Ja den exportprodukten är det nya, kanske höjer det vår BNP men ger inga exportinkomster som bidrar till samhället.
Citera
2018-11-27, 17:51
Medlem
Tamborinos avatar
Svetsarn kommer att säga till Spanjorerna att det är en liten utmaning i början, men dom kommer att bli såååå lönsamma på sikt.

För min del så är jag bara glad över varenda kriminell jävel som flyttar till andra länder.
Citera
2018-11-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Jag tror ingen av läsarna eller den som skrev artikeln menade etniska svenskar. Det som menasr svenska medborgare, det är dock lättare att skriva svenskar.

Står det svensken eller svenskarna tillräckligt många gånger i en artikel är det garanterat blattar det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in