2018-11-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Inlägg 4164

Det inlägget innehåller ju ingen länk. Det kan ju bara vara någon som hittar på vad som. Finns ingeting som styrker det även om det känns trovärdigt på något sätt.
Citera
2018-11-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
Har svårt att se att han inte skulle ha råd att betala för det.
Precis,skulle kunna vara så att han försökt placera och ev tvätta pengar som kanske kommer från narkotika då snarare?
Citera
2018-11-25, 21:51
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Blondinbella skämmer ut sig big Time nu, förstör sitt "varumärke", allt, hon har nog flippat ut totalt.
I bloggens kommentarsfält skriver folk vad som helst nu,liksom här. Godnatt Bella, upp som en sol ner som en pannkaka, alla sagor har inte vackra slut.

I kommentarsfältet skrivs det styrkekramar till stackars Bella. Snälla Hampus blev plötsligt stygga Hampus.
Fortsatt drama och tvära kast i "framgångsrika" Bellas liv.

Jo, förresten stoppa näthatet !!!
Citera
2018-11-25, 21:58
Bannlyst
Blondinbella alias miss piggy får skylla sig själv.
Ingen snygg rik kille väljer att bli tillsammans med en fet 2-barns morsa, fattar man väl att det är nåt fel på honom.
Citera
2018-11-25, 22:18
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
Ingen snygg rik kille väljer att bli tillsammans med en fet 2-barns morsa, fattar man väl att det är nåt fel på honom.

Fet 2-barns morsa är helt ok, men en självupptagen ADHD-narcissist NEJ TACK
Citera
2018-11-25, 22:21
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah

Varför uttrycka sig sådär om en annan människas utseende? Hennes kropp har burit och fött två barn dessutom, du borde hylla kvinnokroppen och dumpa det där efterblivna skitsnacket. Sök hjälp, du mår troligtvis skitdåligt.
Senast redigerad av Lalande 2018-11-25 kl. 22:33.
Citera
2018-11-25, 22:27
Medlem
Hampus nya Bentley är till salu efter en väldigt kort tids ägande.

https://www.instagram.com/p/BqhtO6snosn/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1gnkaukkfg6jr
Citera
2018-11-25, 22:32
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurlovsRicky
Hampus nya Bentley är till salu efter en väldigt kort tids ägande.

https://www.instagram.com/p/BqhtO6snosn/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1gnkaukkfg6jr

Hans bil är från 2012, den bilen du länkar till är 2013. Har du kollat registreringsskylten?
Citera
2018-11-25, 22:34
Medlem
I första inlägget skriver fröken Bella typ
”Hampus och jag ses inte längre. Av olika anledningar måste jag gå ut med det just nu. Jag får inte träffa min pojkvän”

Hampus varnade Bella att han är på väg att sitta i skiten och att hon måste skriva att de inte längre är ett par. Han blir hotad och ber därför Bella att skriva det NU. Hennes livvakt förbjuder henne att träffa honom. Varav hon skriver att hon inte ”får” träffa honom. Hon vet fortfarande inte vad som händer men känner sig såklart ledsen. Varav diverse ”det är synd om mig” inlägg.

I andra inlägget har Isabella fått reda på vad som har hänt och skriver ”Livet är en mardröm. Mannen jag älskar har utsatt mig och mina barn för extrem livsfara”.

Efter Isabella krävt ett svar från Hampus, desperat av oro, ilska och sorg så blir Hampus tvungen att erkänna för Isabella vad han som hänt innan han flyr landet.

Han berättar att under resan till Dubai smugglade han Kokain i barnens leksaker/väskor. Perfekt när Isabella har VIP lounge på Arlanda och därav minskad chans att bli ertappad. Att smuggla kokain till Dubai är extremt farligt men han valde att göra det ändå och därmed utsätta Isabella och hennes barn för livsfara. Något gick dock snett med affären och han har efteråt blivit dödshotad.

Utan att Isabella visste om det så träffade hon och barnen knarkkungarna i Dubai. Och Hampus ljög såklart om vilka de var de träffade.

De hotar nu Hampus och givetvis då med att kidnappa/döda Bella och barnen. Det var därför Isabella var ”tvungen” att gå ut med att hon oxh Hampus inte träffas längre på sin blogg, eftersom de nu vet mycket väl vem hon är.

Tidningarna får givetvis nys om detta och de kan inte skriva om det eftersom om Hampus blir dömd i Sverige, blir han utlämnad till Förenade Arabemiraten = Sharialagar = dödstraff. Där behövs pressetik för att skydda Hampus liv.

Isabella är givetvis förtvivlad. Hon älskar fortfarande Hampus trots detta svek. För en kvinna som redan har ”allt” så har Hampus med alla sina cash varit spännande. Från en trygg familjefar i Odd till Hampus som lever på hal is. Som de flesta kvinnor trodde hon att ”hon kunde ändra på honom” men så utnyttjade han henne och hennes barn på detta sätt.

Hon kan inte hjälpa det, men hon älskar fortfarande Hampus. Hon längtar efter honom och vill träffa honom. Men det går inte. Han har stuckit för att skydda henne och givetvis kommer de aldrig kunna att bli tillsammans igen efter detta. Isabella vill dock att han ska få reda på att hon fortfarande älskar honom och visar detta genom att bära klockan på gårdagens event.......

Det var min nattsuddar teori. Varsågoda!
:-P
Citera
2018-11-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Hans bil är från 2012, den bilen du länkar till är 2013. Har du kollat registreringsskylten?
Tillverkningsår 2012, modellår 2013. Du kan absolut dubbelkolla om du inte litar på mina uppgifter.
Citera
2018-11-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriminaldalmal
I första inlägget skriver fröken Bella typ
”Hampus och jag ses inte längre. Av olika anledningar måste jag gå ut med det just nu. Jag får inte träffa min pojkvän”

Hampus varnade Bella att han är på väg att sitta i skiten och att hon måste skriva att de inte längre är ett par. Han blir hotad och ber därför Bella att skriva det NU. Hennes livvakt förbjuder henne att träffa honom. Varav hon skriver att hon inte ”får” träffa honom. Hon vet fortfarande inte vad som händer men känner sig såklart ledsen. Varav diverse ”det är synd om mig” inlägg.

I andra inlägget har Isabella fått reda på vad som har hänt och skriver ”Livet är en mardröm. Mannen jag älskar har utsatt mig och mina barn för extrem livsfara”.

Efter Isabella krävt ett svar från Hampus, desperat av oro, ilska och sorg så blir Hampus tvungen att erkänna för Isabella vad han som hänt innan han flyr landet.

Han berättar att under resan till Dubai smugglade han Kokain i barnens leksaker/väskor. Perfekt när Isabella har VIP lounge på Arlanda och därav minskad chans att bli ertappad. Att smuggla kokain till Dubai är extremt farligt men han valde att göra det ändå och därmed utsätta Isabella och hennes barn för livsfara. Något gick dock snett med affären och han har efteråt blivit dödshotad.

Utan att Isabella visste om det så träffade hon och barnen knarkkungarna i Dubai. Och Hampus ljög såklart om vilka de var de träffade.

De hotar nu Hampus och givetvis då med att kidnappa/döda Bella och barnen. Det var därför Isabella var ”tvungen” att gå ut med att hon oxh Hampus inte träffas längre på sin blogg, eftersom de nu vet mycket väl vem hon är.

Tidningarna får givetvis nys om detta och de kan inte skriva om det eftersom om Hampus blir dömd i Sverige, blir han utlämnad till Förenade Arabemiraten = Sharialagar = dödstraff. Där behövs pressetik för att skydda Hampus liv.

Isabella är givetvis förtvivlad. Hon älskar fortfarande Hampus trots detta svek. För en kvinna som redan har ”allt” så har Hampus med alla sina cash varit spännande. Från en trygg familjefar i Odd till Hampus som lever på hal is. Som de flesta kvinnor trodde hon att ”hon kunde ändra på honom” men så utnyttjade han henne och hennes barn på detta sätt.

Hon kan inte hjälpa det, men hon älskar fortfarande Hampus. Hon längtar efter honom och vill träffa honom. Men det går inte. Han har stuckit för att skydda henne och givetvis kommer de aldrig kunna att bli tillsammans igen efter detta. Isabella vill dock att han ska få reda på att hon fortfarande älskar honom och visar detta genom att bära klockan på gårdagens event.......

Det var min nattsuddar teori. Varsågoda!
:-P
Sverige har väl inget utlämningsavtal och definitivt inte med en svensk medborgare som riskerar dödsstraff.
Citera
2018-11-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Den tillhörde H mellan 2018-10-22 till 2018-11-22 enligt Transportstyrelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in