Citat:
Ursprungligen postat av bcc
Det borde väl gå bra att förvara den på det viset så länge du inte har kylvatten kvar i maskineriet. Ur med detta och gör en konservering av motorn så hade i alla fall jag vågat ha den under presenning vintertid. Placera exempelvis bildäck under så den slipper stå på backen!
Den kommer isf stå på trailer eller ligga i en egenkonstruerad vagga
..Naturligtvis väl förseglad och fastlåst
Försäkring hade jag tänkt att undanvara, så den biten är inga problem. gissar att försäkringen vid stöld ändå bara gäller vid låst skoter i kätting och vem fan snor en ordentligt fastlåst med startspärr..
Suckysucky,, du verkar ju ha lite koll på detta, skulle vilja en rackarsnabb (50knop åtminstone) med plats för iaf två personer. Kan tillägga att jag är ganska storväxt,195cm100kg. Kan tänka mig att lägga upp till 65-70' på den, begagnad som sagt, kan du rekomendera någon modell?
Vidare funderingar, vet någon huruvida man kan monterna något form av ljus så att man (lagligen) kan framföra sin skoter även efter solnedgång?
Sett att vissa skotrar har en monterad badstege, det verkar ju riktigt fiffigt, kan man eftermontera en sådan eller bör man se sig om efter en modell med sådan?
Finns det någon form utav minidragg man kan ha i skotern vid ev. utflykter? Inga stränder att dra upp den på här på västkusten direkt.
Många frågor
Mvh