2018-11-16, 15:18
Medlem
Arbeta i hotellreception
Citera
2018-11-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressK
Ingen utbildning och jag har körkort... Vad säger ni? Vilka slappa jobb kan jag få då?

Jag kommer på några stycken helt själv: Personlig assistent, bensinstation.

Vad ligger lönen på hos personliga assistenter och folket som jobbar på en bensinstation?

Tack!
Personlig assistent är inget slappajobb!
Citera
2018-11-16, 15:47
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniik
Arbeta i hotellreception
Att tvingas slicka förvirrade och bortskämda idioter i röven kan inte anses vara ett slappt jobb.
Citera
2018-11-16, 15:51
Medlem
note-its avatar
Musikaffär. Du behöver bara sitta och se tuff ut.
Citera
2018-11-16, 16:15
Medlem
Industri
Citera
2018-11-16, 17:20
Medlem
Väktare verkar ha det slappt, särskilt de som jobbar natt.
Citera
2018-11-16, 17:28
Medlem
persona.von.gratas avatar
En sån där som kollar fiskekort. Heter det "fiskvakt"? Kan inte vara något annat än slappt. Tyvärr måste man kliva ur bilen ibland och förklara på östeuropeiska att man måste lösa ett fiskekort för fiske. Eller så låter man bli. Se till att ha netflix på paddan bara.
Citera
2018-11-16, 19:46
Medlem
Vaktmästare.
Du kan själv bestämma över din tid och du gör bara det som behövs göras.
Är där inget att göra, vilket händer några gånger i veckan, så går man ner till sin källare där man håller lunch och drar fram en utfällbar säng o sover en stund.
Du behöver inte ha någon förkunskap som vaktmästare, du behöver vara någorlunda händig bara, men vem är inte det?

Lönen är piss men du ville ha slappt jobb så...
Citera
2018-11-17, 00:16
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressK
Ingen utbildning och jag har körkort... Vad säger ni? Vilka slappa jobb kan jag få då?

Jag kommer på några stycken helt själv: Personlig assistent, bensinstation.

Vad ligger lönen på hos personliga assistenter och folket som jobbar på en bensinstation?

Tack!
Att jobba som personlig assistent eller på en bensinstation är knappast slappt.

För övrigt...vilken typ av jobb du har störst chans att få beror på vad du har gjort tidigare, både på tidigare jobb, eventuell utbildning och hur du är som person. Du skriver att du saknar utbildning, men på vilken nivå du menar framgår inte. Du har inte skrivit något om tidigare arbetslivserfarenhet, vilket gör det omöjligt att ge några relevanta tips.
Citera
2018-11-17, 00:25
Bannlyst
Nattjobb i en reception är det slappaste jobbet som finns. Jag har en kompis som jobbar på ett ställe där han ska hålla uppsikt över en avdelning där de flesta ligger och sover under hela hans arbetspass. Några besök utifrån får de inte heller. Så han sitter mest vid sin dator och kollar på film.
Citera
2018-11-17, 09:05
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
En sån där som kollar fiskekort. Heter det "fiskvakt"? Kan inte vara något annat än slappt. Tyvärr måste man kliva ur bilen ibland och förklara på östeuropeiska att man måste lösa ett fiskekort för fiske. Eller så låter man bli. Se till att ha netflix på paddan bara.
Det är ett obetalt, ideellt, uppdrag.
Citera
2018-11-19, 17:44
Medlem
Försök komma in på ett jobb som vaktmästare eller fastighetsskötare. Sjukt nice o fritt jobb om man gör de man ska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in