Slutade spela pga kriminella metoder som tex. Ett odds som var "fel" ändå låg laget under som jag spelade på? Oddset var 2.50 eller nåt sånt där jag slängde väl in några tusen, var ju given win. Tror ni jag hade fått tillbaks dom där tusen om dom inte vänt matchen?

Snälla.
Nej, då fick jag pengarna tillbaks insatta på mitt konto med motiveringen "fel odds". Jaha, så när jag sätter in 100 000 på erat spel då kan jag komma i efterhand och säga "det var fel satsning".
Nej, satt odds är satt odds. Ett fel odds då ska det vara kanske 10-20 eller någon helt galen siffra, men när ett lag leder med ett mål och oddsen var 2.50. Då ska dom inte komma och säga att det är fel odds. Var live odds också btw.
Liknande grejor hände mig en hel del. Sen förlora man förstås mycket pengar och någon gång tyckte iaf jag att jag skrev in fel siffror, så då testade jag förstås att kontakta support och fråga om jag kunde dra tillbaks det jag satsat. Notera innan matchen startat. Dvs, det borde gå.
Nej, lagt spel är som det är, svarar supporten. Kriminella jävla tomtar. Men på deras egna vilkor kan dom bara gå in och felförklara odds efter odds där jag skulle vunnit storkovan.
Kanske skulle tillägga att ja, jag fick inte satsa vad jag ville i vissa matcher. Vilket gjorde en rejält irriterad. Teorin för det är väl helt enkelt att många satsar "för mycket" och då blockerar dom vissas förfrågan i att satsa mycket helt enkelt för att undvika för stora förluster.