Mycket tragiskt fall detta! Tror absolut inte att de gamla sinnessjukhusen är en bra lösning för henne. Hon skulle behöva pröva nya saker såsom behandling med Psilocybin och MDMA behandlingar i kombination med vård i en form av vårdboende på hästgård ute på landet där hon får träffa djuren och specialister inom både ätstörningsproblematik och droger samt psykologsamtal.
Tyvärr finns inga av dessa behandlingsalternativ i Sverige. Det svenska vårdsystemet är mycket trasigt för dessa fall. Så tror tyvärr inte hon går att rädda, hon kommer dö inom en snar framtid, troligtvis genom suicid. Mycket tragiskt detta!