2018-11-08, 11:39
Medlem
Vissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poweruser123
Herregud vilket jävla svin Nina är, så jävla skönt när hon blev ägd i slutet. Fegisen vågade inte ens komma till studio paradise. Bettina älskade jag när hon var med i PH förra gången, men hon var rent av vidrig den här säsongen. Året stora vinnare är Rebecka och Jennifer, inte ofta man ser två tjejer vara dom drivande i spelet. Rebecka och Jennifer har spelet hårt men jag har aldrig upplevt att dom varit direkt otrevliga mot någon, men ändå får dom mobbaren Nina efter sig.

Och Nina, om planen är att du ska starta en Youtube-kanal efter PH så kanske man inte ska visa upp sina mobbarfasoner i bästa sändingstid. Nu kan ni inte ens längre ha kommentarfältet öppet på Youtube för att alla vet vilken mobbare du är. Riktigt vidrig är du.

Håller med till 100 %.
Att Nina t.om under finalceremonin står och skrattar/pekar på sig själv gällande varför Jennifer har kommit till final var bland det mest pinsamma jag sett.... Herregud Nina....den människans självkänsla och bitterhet alltså..
Citera
2018-11-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Så Lukas kommer INTE att vinna. Där har vi förklaringen till hans snabbmakaroner diet. Han visste inte att bacon är kött. Är garanterat så att han inte vet att även fisk är kött. Han äter ju en del köttbullar sägs det. Men tror inte hans köttbullar är fiskbullar. För han är en de som tror fisk inte är kött. Men fiskbullar ÄR köttbullar det med.

Och en sak till folk inte fattar. Kyckling, ja det är kött det med. Kan göra köttbullar med kyckling. Kycklingfärs har jag gjort köttbullar av. Det gjorde jag för att jävlas med en idiot som inte äter kött. Är en som försöker vara märkvärdig. Vegeterian med äter kyckling, och jävligt mkt kyckling. Han är en jävla kyckling.

https://www.youtube.com/watch?v=c0ok6di1-2o
Lukas spelar bara efterbliven för att få sympati från damerna,det är det ända sätt han får lite klappningar på ryggen för.
Citera
2018-11-08, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poweruser123
Vem är det som skriker "kung är du mannen", "fan vad jag älskar dig" och "fan vad underbart" åt Mos när han kastar kulan? Det är en kille, men jag kommer inte riktigt på vem. Skulle gissa på Arvid, är det någon som vet säkert?

När Mos kastar kulan så jublar/applåderar Arvid, Edin, Danijela, Stephanie, Mattias, Benjamin och Erika M. Vilket jävla idioter dom är hela bunten. När Jeppe Johansson kastade kulan mot Aina var det inte en enda person som jublade/applåderade.

Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Tror det var Benjamin 😁

Nej, det var Arvid som skrek.
Citera
2018-11-08, 12:42
Medlem
Finalen med kulcermonin verkade uppgjord, säkert i samklang med produktionen. Jennifer rörde inte en min...
Citera
2018-11-08, 12:49
Medlem
blueprintzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Finalen med kulcermonin verkade uppgjord, säkert i samklang med produktionen. Jennifer rörde inte en min...
Ja, oroligt uppgjord. Vem fan tittar ens på paradise hotel? Är ni barn eller? Jag såg endast kulceremonin och det räcker.
Citera
2018-11-08, 13:10
Medlem
Helt sjukt att jag ens tyckte synd om Nina i början när hon var ledsen, men jävlar vilken gris hon är. Skulle vilja dra på hon en smäll som heter duga.

Bettina tror att hon är någon girlpower icon, men herregud vad hon leker lång och tror att hon är nått. Beter sig illa mot folk som inte ens har gjort henne någonting, som i förebyggande syfte.

Gillade verkligen Lukas och Erika, synd att dom inte fick vinna.

Jennifer spelade klart bäst, värdig vinnare.. vet inte om Mos skulle fått vinna igen dock.
Citera
2018-11-08, 13:42
Medlem
Det bästa är ju att vi ska få se Nina och B-Tina i PH STHLM redan till veckan.
Citera
2018-11-08, 13:54
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueprintz
Ja, oroligt uppgjord. Vem fan tittar ens på paradise hotel? Är ni barn eller? Jag såg endast kulceremonin och det räcker.
och ändå har du åsikter?
Citera
2018-11-08, 13:59
Medlem
Vissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueprintz

Men du, varför kommenterar du på en PH-tråd? Är du ett barn eller?
Citera
2018-11-08, 14:02
Medlem
Rifter666s avatar
Svårt att säga annat än att Jennifer var värdig vinnare efter varit med från start och spelat stabilt.
Hatet från övriga var ju bara bitterhet.
Mos gjorde helt rätt som kastade kulan på 250k och delade det med systrarna.
Dock borde han inte ens varit där från början. Hur många chanser ska man få....
Citera
2018-11-08, 14:04
Medlem
Så jäkla superdålig PH. Mos tönt. Systrarna dom mest äckliga som finns. Framförallt hon som kom sist. Satt och undrade vart jag sett henne i flera avsnitt innan jag kom på att hon varit med i BACHELOR och trodde på att få en miljonär. Han såg igenom henne relativt snabbt. Äckliga subba. Ful utsida och ful insida. Kan inte bli värre. Äckliga våp.
Citera
2018-11-08, 14:16
Medlem
Zyxel04s avatar
Gillade inte riktigt denna säsong, men beror kanske på att jag sympatiserade med Mattias sida i början och den sida raderas ut ganska fort.

Främsta problemet är väl att det kändes ganska uppgjort typ, att Mos knappt syns något i början, åker ut och sedan kommer in direkt efter känns bara så himla tråkigt och konstigt.

Vetefan riktigt kring Lukas, han går bara på nerverna med hans jävla kärleksförklaringar.

Gillade egentligen inte systrarna men det positiva var väl att dem ändå rörde om i grytan och bidrog till att saker förändrades någorlunda.

Arvid med, verkar vara vara en allmänt läskig kille men rolig som satan var han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in