2018-11-07, 20:53
Medlem
BlondinBalles avatar
Ericas "fitta" https://imgur.com/a/mys5Bfq
Citera
2018-11-07, 20:59
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Är hon ny på Ph? När jag läst era inlägg om Erica så trodde jag ni menade hon som kände Wille från ung och bortskämd
Citera
2018-11-07, 21:03
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är hon ny på Ph? När jag läst era inlägg om Erica så trodde jag ni menade hon som kände Wille från ung och bortskämd

Är två tjejer vid samma förnamn, Erika Holm (blonda) och Erica Mendez (hon som kände Wille och var med i ung och bortskämd)
Citera
2018-11-07, 21:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Är du bäng?

För jag anser bacon, kyckling, och fisk är kött? Är inget bängt med det. Är folk som kallar sig vegetarianer, men äter olika sorters kött som är bänga. Är ju animaliskt. Djurarter, som även dom har känslor och vill leva. Kanske har mer livlust än Lukas?

Ät ägg istället. Man dödar inte något som har ett medvetande. Och ägg är bra av flera skäl. Gillar man inte kyckling, så ät mer ägg. Det resulterar ju i att det föds färre kycklingar. Och ägget är ju överlägset rent näringsmässigt jämfört med kyckling.

För jag inte ska få frågan. Jag är inte vegetarian. Ska faktiskt äta ägg och skinka nu.
Citera
2018-11-07, 21:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Haha så jävla klockrent att Lucas avslöjade finalen i Studio Paradise. Haha ansiktsuttrycket på Rebecka när han outar vinnarna. Produktionen borde förstå att han är så dum så han inte bör få vara med. "Dom (Genri och Erica) förtjänade att vinna lika mycket som jag".

Hoppas Tv3 ger honom saftiga böter.
Citera
2018-11-07, 21:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle

Det där var ju inte mycket till fitta. Trosorna skymde alltihop.
Citera
2018-11-07, 21:34
Medlem
94jackars avatar
Har hört en del rykten om vad som kommer att hända, men om jag bara utgår från vad jag har sett ur programmet så borde dessa scenarion kunna hända:
Vinner Erica och Genri så kommer kulan kastas till 100%, ingen utav dessa kan lita på varandra.
Vinner Mos och Jennifer så finns det större chans att dom delar på 500k. Även fast det som hänt på senaste tiden definitivt har skadat deras relation. Jennifer kan tex känna sig sviken och välja att kasta kulan vid 400ish k och dela med syrran istället för Mos.
Jag tror inte Mos vill kasta kulan, men han känner att det är en stor chans att Jennifer kastar kulan, mest pga det han själv har ställt till med.
Tror kulan kommer kastas oavsett vinnare
Citera
2018-11-07, 21:35
Medlem
Är de sant att Mos släpper kulan????
Citera
2018-11-07, 21:50
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12studenten
Är de sant att Mos släpper kulan????

Enligt rykten, ja.
Citera
2018-11-07, 21:58
Medlem
Senast redigerad av polakbot 2018-11-07 kl. 22:01.
Citera
2018-11-07, 22:16
Medlem
Mommis avatar
Mos kastar och delar med Rebbecka
Surpriced?
Citera
2018-11-07, 22:26
Medlem
Marcelo och Nina you hate them cause you aint them, inte värdig att vinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in