Citat:
Ursprungligen postat av
1c9r5
Tänker inte göra personhopp på Nina likt andra i denna tråden men jag måste säga att hon, för att konstant prata om girlpower tyvärr blivit helt manipulerad av Marcello. Och för att prata om hur mobbad hon varit och gråta om det på youtube beter hon sig verkligen helt jävla fruktansvärt. Sättet hon pratar till Jennifer och Rebecka på är verkligen helt absurt. Mår så jävla illa när jag såg det där. Samma med Bettina. Girlpower och "ta ingen skit" in my ass. Snarare GE SKIT. Alltså är så jävla upprörd. Fyfan vad jag tycker synd om Jennifer och Rebecka. Framförallt Jennifer. Blö. Och allt snack om "tycker du att hon betett sig bra, om man jämför med mig och Bettina?" .. som om de är helgon. Ja jisses alltså. Bara hoppas att Jennifer förstår att hon inte ska ta åt sig.
Arvid, Nina, Bettina och Stephanie är såna jävla mobbare. Marcello har inte vart riktigt lika hård på samma sätt, däremot har han varit så jävla manipulativ mot Nina under spelets gång. Men nä, fyfan vad dålig smak i munnen jag får av de fyra. Bettina var ju bra i början, sen bah flippade hon. Så vidriga beteenden.
Har inte haft nån sådär som jag älskar i programmet men nu känns alla mer värda. William var vettigast. Spelar utan att vara elak. Jennifer och Mos är bra. Rebecka var bra. Men nä, Jennifer och Mos, alla dagar i veckan.
Gillar Erika men hon kör så jävla mkt på Lucas känslor (eller gjorde i början iafl och allt prat om att ses när de kommer hem osv osv osv). Har också uttryckt sig lite smådrygt ibland. Mendes och Genri kom in lite för sent. Lukas är korkad som få ("är bacon kött?" .. "vad betyder BURN IN HELL?") och jag tror inte själv han fattar vad han gör för val där inne.
Hej den här Bettina girl power vill bara göra karriär efter paradis hotell. Men det finns redan tjejer som har tagit den rollen. Det skulle vara som att börja sjunga som Justin Bieber det finns redan JB.
Fan va jag hejar på systrarna heja heja.
ERika glöm det hon kommer inte vilja va med Lukac för fem öre, han är ju ett barn mentalt. BORN in HELL vad är det?n LOL
Tack för att du läste