2018-11-04, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Lite kul att han dricker öl hela tiden. Han ger intryck av att vara rätt dragen redan från början.
Fylledravel. Män vill vara otrogna med en porrstjärna och kvinnor med en popstjärna. Djupsinnigt

I kommentarsfältet föreslår någon ladyboys. Tror också att de kan vara ett bra alternativ för MGTOW-pojkarna.

Det är väl det som är problemet, de har identifierat att det finns gold digger och tjejer som bara festar. De missar alltså resterande 95% av tjejerna/kvinnorna, eftersom de enbart värderar status och pengar blir de förvånande att tjejer som vill ha detsamma dras till dem. Det är inte så konstigt att världen verkar hemsk, om man bildar hela sin uppfattning på någon instagramtjej som har daddy issues och älskar pengar.
Citera
2018-11-04, 14:47
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Det är väl det som är problemet, de har identifierat att det finns gold digger och tjejer som bara festar. De missar alltså resterande 95% av tjejerna/kvinnorna, eftersom de enbart värderar status och pengar blir de förvånande att tjejer som vill ha detsamma dras till dem. Det är inte så konstigt att världen verkar hemsk, om man bildar hela sin uppfattning på någon instagramtjej som har daddy issues och älskar pengar.

Nu börjar det nästan bli lite löjligt. Varför skulle bara de typiska bimbotjejerna ligga runt och värdera status? Varför gifter sig de flesta kvinnor uppåt i inkomst? Låter som om du har noll koll på dagens unga.

Sen är det väl inte riktigt så jävligt som man vill få det till, men det är inte svart eller vitt. Som alltid ligger sanningen nånstans mittemellan.
Citera
2018-11-04, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Nu börjar det nästan bli lite löjligt. Varför skulle bara de typiska bimbotjejerna ligga runt och värdera status? Varför gifter sig de flesta kvinnor uppåt i inkomst? Låter som om du har noll koll på dagens unga.

Sen är det väl inte riktigt så jävligt som man vill få det till, men det är inte svart eller vitt. Som alltid ligger sanningen nånstans mittemellan.

Det var inte vad jag skrev, finns det ett skäl att du missförstod texten?
Citera
2018-11-04, 14:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
De tittar på dokusåpor också och tror att de visar en sann bild av verkligheten.
Den här fixeringen vid status, pengar och utseende är både tragisk och intressant.
Som du skriver är det inte så konstigt att världen verkar hemsk.
Citera
2018-11-04, 14:53
Bannlyst
Citat:
Källa på att de baserar sina uppfattning på instagramtjejer? Neh juste, tänkte väl det. Du sitter och gissar från din morsas arselhål. Ditt ohederliga lilla debattmongo.
Citera
2018-11-04, 15:05
Medlem
Citat:
Det var inte vad jag skrev, finns det ett skäl att du missförstod texten?

Ja antingen så läste jag slarvigt eller så skriver du illa eller också står du inte för vad du skriver. Jag har 1.95 i ORD.
Citera
2018-11-04, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Ja antingen så läste jag slarvigt eller så skriver du illa eller också står du inte för vad du skriver. Jag har 1.95 i ORD.

Då kan du ju gärna citera var jag skrev att det är enbart bimbotjejer som ligger runt eller gillar status. Eftersom jag vet att du inte kan göra det, får vi helt enkelt anta att du inte har någon läsförståelse eller är oärlig nog att försöka svara på något som inte finns.
Citera
2018-11-04, 15:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Ja så är det. Men inget går upp mot att man iakttar verkligheten som man. Kvinnor har en blurrad syn på verkligheten så deras syn kan man ta med en nypa salt (kvinnor har alltid fel).

Stod i en amerikansk artikel om en polis som berättade att han tar vittnesuppgifter alltid från männen först för att snabbt bilda sig en uppfattning om vad som hänt eftersom kvinnor inte kan avläsa situationen rätt. Han upplevde alltså att han får höra sanningen (utan känslor) av männen medan kvinnor alltid blandar in massa önsketänkande och påhittade.

Kommunister är onda allihopa. De är sjuka i huvudet. På forumet ljuger alla helt omedvetet om vilka som har det enklast. Men ett reportage på expressen säger det män redan vet:

CAROLINA, 27: SOM KVINNA BEHÖVER MAN INTE ANSTRÄNGA SIG ALLS

Man behöver inte anstränga sig som kvinna. Livet kommer serverat men här på forumet kan störda feministfittor undrande ställa frågan på vilket sätt de skulle ha makt på dejtingmarknaden. Störda idioter.

Kan de inte fatta att de har makten så kan de heller inte förstå hur de missbrukar den, därför borde de inte alls ha någon makt. Kvinnlig sexalitet är ett gift och helt förödande för samhället.

Bara rövhålsfeminister som skriver här. Hoppas de misshandlas dessa värdelösa horor.

https://www.google.se/amp/s/amp.tallahassee.com/amp/1862893002
Här är en artikel om gårdagens yoga-skjutning. Han var alltså med i armen och kan inte klassas som en pojke, utan en redig man i uniform. Sånt här passernar feministernas radar för att de inte vill erkänna att deras sjuka sexualitet där de premierar 10 procent av männen med sex är skadlig.

Seriöst, tror folk att det är normala tider när kvinnlig sexualitet frigörs? Är det normalt att 90 procent av männen går utan sex så tycker jag att 90 procent av kvinnorna borde gå utan mat.
Trovärdig källa på att 90% av männen blir utan sex.
Citera
2018-11-04, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Trovärdig källa på att 90% av männen blir utan sex.

Han skriver 90% eftersom han inte klarar av att tillhöra bottenskrapet, det är enklare att tillhöra 90% än 20%.
Citera
2018-11-04, 15:21
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Han skriver 90% eftersom han inte klarar av att tillhöra bottenskrapet, det är enklare att tillhöra 90% än 20%.

Ja det låter rimligt. Jag har sett det påståendet av användare av likartad karaktär förut. Det måste vara en rätt så smärtsam insikt tänker jag.
Citera
2018-11-04, 15:31
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ja det låter rimligt. Jag har sett det påståendet av användare av likartad karaktär förut. Det måste vara en rätt så smärtsam insikt tänker jag.
Ja, det är klart att det gör ont att känna att man inte duger som man. Det är uppenbart när man ser alla dessa arga användare här i forumet som spyr invektiv omkring sig.
MGTOW kan kanske i bästa fall rädda självkänslan hos den man som misslyckats.
Citera
2018-11-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, det är klart att det gör ont att känna att man inte duger som man. Det är uppenbart när man ser alla dessa arga användare här i forumet som spyr invektiv omkring sig.
MGTOW kan kanske i bästa fall rädda självkänslan hos den man som misslyckats.

Klart att inte 90% går helt utan sex. Men ni kan inte förneka att det är svårt att få tillfälligt sex för män och att mediankvinnan troligtvis har mer sex än medianmannen. Hur stor denna diskrepans är, det kan vi diskutera. Men många män kan inte fixa ligg på löpande band men det kan faktiskt alla kvinnor mer eller mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in