2018-10-31, 00:10
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
När kommer gulden i Europa då?
AIK är och förblir lillebror till IFK Göteborg.
Svara mig snälla, jag vill säga en sak till dig.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
2018-10-31, 01:18
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Seb firade målet utanför Malmös tekniska zon och som den gentleman han är så tillägnade han målet sin fru och barn som olyckligtvis satt ovanför Malmös bänk.

Troligtvis hade Malmös spelare samt ledare redan spanat in vilka barn de skulle försöka förföra på klassiskt Malmö-manér efter slutsignal så då fick hela Malmös bänk samt spelarna på plan och ledarstaben mycket jobbigt då de trodde att Seb la in en stöt mot barnen.

Rosenberg blev så arg att han sa "neger" till Goitom.

Östtysken blev vansinnig då han trodde att han blev blåst på konfekten men efter att Seb förklarat blev han lugn och letade istället efter nya jaktmarker.

Malmö försökte då storma läktaren för att förgripa sig på första bästa barn de träffade på men AIKs spelare samt säkerhetspersonal anade ugglor i mossan och förhindrade vidare övergrepp av Malmö.

Min fantasihistoria här är ungefär lika relevant som det jävla skit om horungar och snyft om hur AIK får fördelar som hela jävla Sverige med journalistäckel som Ekwall och Lund i spetsen just nu ägnar sig åt.

Malmö, minns ni när Sauli blev sparkad blodig i straffområdet och ni gjorde mål på kontring? Det jämnar ut sig sa ni då. Sug på hur jävla fint det jämnade ut sig.

Vamos, horungar...

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Det där var tamejfan det vackraste jag läst sedan jag vet inte vad. Om det går att printa in detta på en gravsten kan jag dö direkt efter guldfesten.
2018-10-31, 05:02
Avslutad
Ser att "landsfadern" är också ute och "svingar" mot oss. Sveriges bästa lag har verkligen fått luft helt plötsligt nu när är klar för allsvenskan.

Ser redan framemot nästa säsong.
Senast redigerad av AIP 2018-10-31 kl. 05:16.
2018-10-31, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Summorna har stigit i alla ligor din dumma jävel.
Men då har jag 2 frågor.
Kommer Hallenius spela för någon av dom största lagen i nån av dom största ligorna?
Har Hallenius Zlatan klass nu?

Så ta du och kör in galgen i röven igen du.

Varför anser du att Hallenius är bäst i allsvenskan? För att han ligger 2:a i skytteligan?

Det var en haltande jämförelse.
2018-10-31, 07:11
Medlem
kostymnisses avatar
Då ska bara Peking ta en pinne på Grimsta ikväll så är kontraktet klart. Det är där det avgörs, för vinner BP den tar dom Ellos och TFF av bara farten medan vi torskar tre raka.

Göra det själva? Tja, med såväl Tobbe som Söder borta och därmed inte speciellt många vettiga alternativ framåt så blir det än svårare än innan. Sargon- Nygren i ett 4-4-2 eller så återgår vi till en/tre forwards igen.

Det var onödigt nervöst igår, kunde inte Ellos avgjort tidigt så man slapp vara nervös för att Dalkurd skulle vinna?
2018-10-31, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Ser att "landsfadern" är också ute och "svingar" mot oss. Sveriges bästa lag har verkligen fått luft helt plötsligt nu när är klar för allsvenskan.

Ser redan framemot nästa säsong.
Helt plötsligt? Abubakari sa ju bestämt att de var Sveriges bästa lag redan för några månader sen.
2018-10-31, 07:19
Medlem
Kungblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Massa text

Kul, men du lyckas missa det enda jag tog upp i mitt inlägg. Får inte Sundgren och Rashidi avstängningar för att de sprang in i motståndarlagets tekniska zon kan vi lika bra slopa den. Vad är det för mening med att ha en fjärdedomare som varnar tränare för att inte ta ett steg ut från zonen om motståndarspelare kan springa in och hetsa?
2018-10-31, 07:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Helt plötsligt? Abubakari sa ju bestämt att de var Sveriges bästa lag redan för några månader sen.

Nu har hybrisen nått zenit. Bojanic säger redan att de kommer vara ett topplag.

Fast fan vilken grötig skånska han har dock. Knappt så att man själv förstod vad han sa.
2018-10-31, 08:04
Medlem
Citat:

Fast fan vilken grötig skånska han har dock. Knappt så att man själv förstod vad han sa.

Ändå är han smålänning.

Man får ta seden dit man kommer
2018-10-31, 08:52
Medlem
Citat:

Ändå är han smålänning.

Man får ta seden dit man kommer
2018-10-31, 09:23
Medlem
Keldons avatar
Listan:

1. Härligt när det är tätt mellan omgångarna.

2. Mffs nästa vinst är deras tusende i allsvenskan.

3. Enligt FK.se och CIES använde Kalmar FF, Aik och Elfsborg mest egna produkter i årets allsvenska. Hammarby och Djurgården minst egna produkter. I Kalmar står egna produkter för 29.3% av speltiden, motsvarande siffra i Hammarby är 0.9% och i Djurgården 1.8%
2018-10-31, 10:17
Medlem
Vilket gnäll på råttan Larsson. Själv hade jag älskat om en av våra spelare gjort samma sak i en match med samma dignitet.

Synd att en så bra match spelades på en potatisåker bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in