2018-10-30, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Även jag har hela tiden varit övertygad om att man haft rätt MGM. Frågan är om det har hållits ytterligare förhör med honom efter MVs senaste skriverier?
Vi får dessutom strunta i att läsa inlägg av provokatörer med påklistrad religiös etikett. Inte skriver hen felfritt heller, ha ha.

34Panzer vi glömde ditt alias tidigare du
förklarade också.
Det var en artikel i NA att något nytt förhör vart inte planerart nu. Tråden blir en religös tråd och så hemskt att döda ska stenas. WOW nu får du hålla i hatten om du hittat några stavfel på Carina78 Ditt och Pantzar,s förslag köper vi.
Citera
2018-10-30, 12:30
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kontot TinnaNinna85 säger sig vara en del av en arbetsgrupp där även HD ingår.
Jag försöker att inte märka ord eller hänga upp mig på undermålig förmuleringsförmåga, men att diskutera med det kontot avstår jag från.

Eftersom HD:s arbetsplats är ett sjukhus och där journalföring är obligat, så hoppas jag för patientsäkerheten, att inte TinnaNinna85 tillåts föra in anteckningar rörande patienter.

OnT: Geocachnicket 'Syst*rh*x' skriver en oklanderlig svenska. Det inger mig trygghet. Har svårt att se HD slarva med anteckningar på jobbet.
De bevandrade prickarna för oss kära Orëbroare
Citera
2018-10-30, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Fast det känns kanske mer relevant att få veta varför HD sjukskrev sig den 14/5, morddagen, efter att ha cachat i LWs barndomstrakter.

Ja, dåligt samvete orolig döljer något så som EGT skrivit bekräftade hon-han HD åkte och vart sjuk Undrar varför polisen vände upp och ner på hela HD,s hem. För ett tag sedan skrev EGT HD inte vart sjukskriven vi ljög. Han-Hon gör det inte lättare för Stefan Davidsson
Senast redigerad av TinnaNinna85 2018-10-30 kl. 12:38.
Citera
2018-10-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Ja, dåligt samvete orolig döljer något så som EGT skrivit bekräftade hon-han HD åkte och vart sjuk Undrar varför polisen vände upp och ner på hela HD,s hem. För ett tag sedan skrev EGT HD inte vart sjukskriven vi ljög. Han-Hon gör det inte lättare för Stefan Davidsson
Nu är det andra gången du tar upp det ohämmat. Normalt bryr jag mig lite om hur och vad du svamlar om.
Men.... vad menar du med det totalt osammanhängande ”Ja, dåligt samvete orolig döljer något så som EGT skrivit bekräftade hon-han HD åkte och vart sjuk...”
Förstår inte vad du menar att jag har skrivit. Inte för att så många bryr sig.
Citera
2018-10-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Tror inte många skulle klara av att hålla skenet uppe och jobba när barnens pappa sitter häktad för mord. Ganska naturligt att en läkare sjukskriver henne?!
Dessutom tror jag hon är mer observant efter hennes långa sjukskrivning tidigare. Hon förstår att hon måste backa och inte köra på.

Hon hade väl även någon form av semester även med Sillen när de tältade och geocachade i Norrland. Mycket möjligt att hon har ackumulerat mycket semester under sjukskrivning mm. Jag är mer förvånad att hon ville resa med SD, men jag noterade redan då att det inte framgår att de delat rum eller var ensamma på den resan.
Citera
2018-10-30, 12:52
Medlem
Jag är runt och läser i flera trådar, men den här engagerar mig mest just nu.
Jag håller med om att HD:s sjukskrivning eller vad det handlade om för frånvari den 14 maj är väldigt intressant. Vad hände den dagen?
Skulle hon träffa S*ll*n eller tvingade SD henne till ta ledigt?
EGT, vad har du fått reda på om den 14 maj? Hände det något dagen innan eller på natten?
Citera
2018-10-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Tack, där klarnar det för mig. Jag hade inte tänkt på det här, men att kroppen hittades där gör naturligtvis att det också känns sannolikt att hon också dödades där.

Sedan angående det här med varifrån skriken tycktes komma så har det diskuterats ganska mycket här i tråden. Många menar alltså liksom dig att skriken tycktes komma från bullerplanket, men man skall ha i åtanke att det här är tolkningar som görs "med facit i hand" (dvs. efter att kroppen hittades där).

Skriken inrapporterades till polisen på minuten när de hördes, dvs innan ens någon visste att LW saknades.

23.05-10 Senaste telefonkontakt
23.34 Skriken

6-7 timmar senare anmäls LW försvunnen

Under förhör med grannar framkommer vittnesförhör om rörelse/prat av två personer under en promenad ner för Byalagsgatan i riktning mot Bullerplanket

5 dagar senare Fyndplats LW (bakom bullerplank, ca 100 m från LW bostad)

DÅ ser man ett troligt samband mellan observationerna.
Citera
2018-10-30, 13:02
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85

Precis! Ena stunden inte sjukskriven alls och sen visar han på en enorm insyn i HDs sjukskrivinghistorik. Så motsägelsulla inlägg så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Skumt är bara förnamnet (som Luxors skrev👍&#127995
Citera
2018-10-30, 13:09
Medlem
Citat:
Observant på att inte bli långvarigt sjukskriven igen.
Borde HD inte ha hållit sig borta från en, som han var då (och nu), MGM?
Väljer att följa med honom på en resa... konstig reaktion kan tyckas. Vad tycker Du?
Senast redigerad av Tufsankatt 2018-10-30 kl. 13:11.
Citera
2018-10-30, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tydligen tog HD inte det så allvarligt att hennes fd satt häktad för mord som Du skriver. Hon följde enl Dig med på en resa...
Observant på vad... SD?

Citat:
Observant på att inte bli långvarigt sjukskriven igen.

Vad ska HD göra om han får livstid? Sjukanmäla sig till hon fyller 65?
Citera
2018-10-30, 13:18
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Jisses, vad insatt du är i hennes arbetsfrånvaro. Då kanske du kan ta bladet från munnen och berätta var hon befann sig när SD drog mot USA?

HD verkade ta det easy med Geocaching när SD blev häktad. Hon var ute på fältet med S*ll*n.

Ja EGT är väldigt väl insatt i HD:s arbetstider, väldigt märkligt eftersom de inte umgås utan bara känner varandra ytligt! 😉
Citera
2018-10-30, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Jag är runt och läser i flera trådar, men den här engagerar mig mest just nu.
Jag håller med om att HD:s sjukskrivning eller vad det handlade om för frånvari den 14 maj är väldigt intressant. Vad hände den dagen?
Skulle hon träffa S*ll*n eller tvingade SD henne till ta ledigt?
EGT, vad har du fått reda på om den 14 maj? Hände det något dagen innan eller på natten?
Hon var på jobbet både måndag och tisdag enligt uppgift till mig, från två håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in