Orelevanta siffror idag dock. Men visst var BV:t kring 7mdsek har jag för mig nånstans i början.
Historiken är väl de enda negativa man hittar i bolaget idag så det kan man bjuda på så gärna
Senast redigerad av alienfin 2018-10-22 kl. 09:19.
Orelevanta siffror idag dock. Men visst var BV:t kring 7mdsek har jag för mig nånstans i början.
Historiken är väl de enda negativa man hittar i bolaget idag så det kan man bjuda på så gärna
Nja lite till finns ju. Försvunna ordrar, Wons uttalanden etc. Men kanske kan Anoto börja gå med lite vinst.
Rapport på onsdag. Högst sannolikt ytterligare en svag rapport nära nollresultat eller kanske 10 miljoner minus(pga satsning med nya pennor). Det vore klädsamt med någon form av kommentar omkring Cevahir åtminstone. Ytterligare ett samarbete som sket sig?
Samtidigt har ju mindre insiderköp gjorts i NE. Spännande är det.
Rapport på onsdag. Högst sannolikt ytterligare en svag rapport nära nollresultat eller kanske 10 miljoner minus(pga satsning med nya pennor). Det vore klädsamt med någon form av kommentar omkring Cevahir åtminstone. Ytterligare ett samarbete som sket sig?
Samtidigt har ju mindre insiderköp gjorts i NE. Spännande är det.
t
Won flaggade ju själv för ett bra q3 i q2-rapporten. Obegripligy varför han gör såna utsagor. Minus efter flera pluskvartal låter ju inte bra.
Råkade irra mig på placeras forum i förhoppning om nått vettigt men nu fattar jag ditt inlägg. Kommande kvartal behöver inte betyda Q3 anyways men man kan ju hoppas.