2018-10-26, 21:09
Bannlyst
Underskatta inte blattarna.
Det räcker med en smart blatte, som har auktoritet över fler dumma [blattar], som orkestrerar en kupp likt detta.

Har de kommit åt vissa bankfack, kan det ligga koder tillhörande bitcoin-wallets med stora pengar. Miljoner.
Citera
2018-10-26, 21:12
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
De visade ett ganska långt videoklipp på rånarna på TV-nyheterna (rapport tror jag att det var). Även då de var maskerade tror jag att de kan bli avslöjade av videoklippet. Polisen har hyfsad koll på de som ägnar sig åt denna typ av brott. Finns de med i den gruppen tror jag att polisen kan identifiera dem. En av rånarna tycker jag verkade vara väldigt lång.

Personer som känner rånarna kommer säkert att känna igen dem och skvallret kanske går runt tills någon kanske tipsar polisen.

Jag fokuserade även på honom, ja exakt honom för det är ingen hon eller hen! Det är garanterat en neger, han gick som en neger och hade den typen av gänglighet som en lång neger.
Citera
2018-10-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
7 miljoner euro fick dom med sig det är bekräftat, riktigt bra rånare som kan dela upp pengarna i stora bitar, helt klart värt risken när man fick med sig så mycket pengar

Mhm. Visa din källa på att det är "bekräftat", tack.
Citera
2018-10-26, 21:19
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Mhm. Visa din källa på att det är "bekräftat", tack.
Det är bekräftat, dessa rånare visste vad dom ville åt, och givetvis skjuter man mot snuten om man har kommit över 7 miljoner euro värt varje risk att komma undan med pengarna.

Hoppas dom klarar sig
Citera
2018-10-26, 21:32
Medlem
Brukar banken ge ut info om hur mycket de blev av med?
Citera
2018-10-26, 21:32
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Det är bekräftat, dessa rånare visste vad dom ville åt, och givetvis skjuter man mot snuten om man har kommit över 7 miljoner euro värt varje risk att komma undan med pengarna.

Hoppas dom klarar sig

Bekräftat av VEM din jävla pappskalle?? Vart är bekräftelsen? Eller tycker du kanske att det räcker med dig som bevis? 🙄
Citera
2018-10-26, 21:37
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Bekräftat av VEM din jävla pappskalle?? Vart är bekräftelsen? Eller tycker du kanske att det räcker med dig som bevis? 🙄
Kan inte avslöja min källa, men dom fick med sig enligt uppgifter 6.9 miljoner euro. Väldigt bra jobbat av rånarna, dom kan skratta hela vägen till banken som man brukar säga.
Citera
2018-10-26, 21:40
Medlem
Citat:
Kan inte avslöja min källa, men dom fick med sig enligt uppgifter 6.9 miljoner euro. Väldigt bra jobbat av rånarna, dom kan skratta hela vägen till banken som man brukar säga.

Du kanske var med och räknade själv?
Citera
2018-10-26, 21:48
Medlem
Vem har 7 miljoner euro på ett bankkontor i åtvidaberg, nu när det mesta går på transfer? å har man så mycket pengar så kan man nog skaffa egna kurirer.
Citera
2018-10-26, 21:49
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Du kanske var med och räknade själv?
Nej det var jag inte, men säker källa har bekräftat det handlar om 7miljoner euro. Varför är det så konstigt med det, är ni avundsjuka eller
Citera
2018-10-26, 21:50
Medlem
Mr-skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Brukar banken ge ut info om hur mycket de blev av med?
Mycket sällan eftersom de påstår att det kan inspirera andra att göra samma sak. i Detta fall tror jag att man gjort samma som i Märsta och gett sig på bankfacken.
Tror inte en bank idag har mer än cirka 20000.
Citera
2018-10-26, 21:53
Medlem
Citat:
Nej det var jag inte, men säker källa har bekräftat det handlar om 7miljoner euro. Varför är det så konstigt med det, är ni avundsjuka eller

Att vara på flykt? Inte det minsta avundsjuk.

Jag får bara inte ihop det hur 7 miljoner euro tar så liten plats i två ikea-kassar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in