Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Och när Frej intog det var det: Olaglig handel = Maximalt med våld. Det var bara det jag menade.
Ja, förstod det. Menade mer på att det (enligt mig) inte är konsumentens fel att stater skapar en situation som leder till våld vid handel med en produkt.
Btw, det här med Frej och kokain, är inte insatt alls i hans drogvanor, tog dig bara på orden.
Men från artikeln jag länkade till tidigare så verkar det som han inte håller på med det...(?) om man ser till detta uttalande:
Citat:
– Jag och Viktor Banke kommer inte att ge oss. Vi har byggt en för fin sak tillsammans med den där lilla platsen kallad Sverige. Jag älskar det här vi har byggt ihop. Jag kommer fortsätta att nå mitt mål, att sälja ut arenor med svängiga beats för Sveriges överlägset snyggaste publik. Det tar bara längre tid när man inte är representerad av våldtäktsmän och kokainister.
Är det snack någonstans om kokain, eller är det snack om "vitt pulver"? Han kommer från Ronneby som är en gammal tjackstad, så kan väl nog vara det. Vad vet jag.