2018-10-22, 13:40
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Så du menar att innerst inne är Kjell Bergqvist en hatisk rasist men han har bara blivit förledd av sina döttrar. Intressant teori!

Han tillhör i varje fall en till av alla dessa godhetsknarkande avdankade kändisarna som söker publicitet samt synes vilja ha bekräftelse (fick en whiskey av Svetsaren) för sin nyvunna kändisgodhet på gamla dar.

https://www.youtube.com/watch?v=UX5_rWe94Gg
Citera
2018-10-22, 13:41
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Så du menar att innerst inne är Kjell Bergqvist en hatisk rasist men han har bara blivit förledd av sina döttrar. Intressant teori!

Lägg inte dina egna ord i munnen på mig. Tala om att medvetet missförstå en skriven text. Att påstå något, och sedan avsluta med att konfirmera din egen bild av mitt inlägg.

Kjelle har ändrat sig från att ha vettiga åsikter, till att sälla sig till tribunalen självgoda elfenbenstornskändisar som hatar SD.
Citera
2018-10-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Lägg inte dina egna ord i munnen på mig. Tala om att medvetet missförstå en skriven text. Att påstå något, och sedan avsluta med att konfirmera din egen bild av mitt inlägg.

Kjelle har ändrat sig från att ha vettiga åsikter, till att sälla sig till tribunalen självgoda elfenbenstornskändisar som hatar SD.
Glömde frågetecken. Men vad är det för fel på frågan? Vad har jag missförstått?
Citera
2018-10-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Var vänlig och ändra rubriken, P.G Gyllenhammar är jude på moderns sida.
Nionde inlägget. Tidigare än jag trodde.
Citera
2018-10-22, 16:24
Medlem
PG Gyllenhammar är ju typiskt judisk. Hans kära Israel är som tredje riket med raslagar. Hyckleriet är inte litet. Trump sa att alla offer för nazisterna under andra världskriget bör hedras, då tog det hus i helvete hos många judar som protesterade och hävdade att det är judar det är mest synd om och brunkletar patetiskt Trump för att han sa bara som det är anständigt att göra, inte för att jag tycker om Trump, men bara för att han sa en självklar anständig sak så är det sjukt hur många judar reagerade negativt på det. SD har ju länge försökt få globalistiska sionisternas stöd utan någon som helst lycka. SD sa ju t.o.m nyligen att är man emot sionism är man antisemit, tala om att vara desperat från SDs sida. Lika korkat som att säga att är man emot judisk fascism är man antisemit.
Citera
2018-10-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
PG Gyllenhammar är ju typiskt judisk. Hans kära Israel är som tredje riket med raslagar. Hyckleriet är inte litet. Trump sa att alla offer för nazisterna under andra världskriget bör hedras, då tog det hus i helvete hos många judar som protesterade och hävdade att det är judar det är mest synd om och brunkletar patetiskt Trump för att han sa bara som det är anständigt att göra, inte för att jag tycker om Trump, men bara för att han sa en självklar anständig sak så är det sjukt hur många judar reagerade negativt på det. SD har ju länge försökt få globalistiska sionisternas stöd utan någon som helst lycka. SD sa ju t.o.m nyligen att är man emot sionism är man antisemit, tala om att vara desperat från SDs sida. Lika korkat som att säga att är man emot judisk fascism är man antisemit.
Känner inte till Gyllenhammar så noga politiskt. Är han sionist? Som du poängterar är det extremt viktigt att man inte behöver vara antisemit för att för att man inte stöder sionisterna i Israel.
Citera
2018-10-22, 19:02
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Jag har inte problem med att PG skulle vara Jude, om det nu är så. Har däremot problem med dumma personer som förhindrar SD att komma till makten tack vare judehat och direkt konstiga inlägg. Abort och EU är inget SD skall ge sig in på, vi tappade lite för mycket röster på såna idiotier. V i vill bara hantera invasionen av negrer och araber, såklart att de hittar hem igen. varför då protestera mot abort och annat som är ok i Sverige? Enbart dumt.

Anser att araber och afrikaner är betydligt värre än så kallade judar som jag inte fattar varför de skall jagas, är kaos negrer från Somalia bättre? Eller IS killar från Syrien? Jag tycker att ordentliga judar är helt ok. För övrigt anser jag att tjejer från Mellanöstern inte skall använda hucklen, det var ett mode i Sverige på 1800-talet...

Du är judefil för att du är okunnig. Utan judar ingen kulturmarxism och utan kulturmarxismen ingen invandring av afrikaner och araber. Du är en ideal goyim för du är för dum för att förstå en blåsning som sker i flera steg.
Citera
2018-10-22, 19:21
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Att vara svensk är en nationalitet inte en etnicitet eller religion, även om det finns några lögnaktiga högerextremister som påstår motsatsen. PG Gyllenhammar är född i Sverige av föräldrar som är födda i Sverige, då är man definitivt svensk. Det går inte att hitta på egna definitioner som bygger på ingenting.

PG är en etniskt jude på mödernet. Att han råkar vara född i Sverige ändrar inte hur han ser sig själv. Han är definitivt inte svensk. Lika lite som en japan som åker tunnelbana i Stockholm är svensk. Man kan sätta på en apa en kostym men det är fortfarande en apa. Måla läppstift på en gris etc etc.

Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Sedan är det en annan sak att det har funnits en svensk ursprungsbefolkning förutom den samiska, som har fått sitt land koloniserat av mellaneuropéer sedan drygt tusen år tillbaka i tiden. Alla svenska finanssläkten har sina rötter utanför Sverige. Utom möjligen familjen Wallenberg (ursprungligen Wall) från Östergötland fram till mitten av 1800-talet - men sedan dess har de via giften blivit en del av den europeiska kolonialmakten.
Dessa ingiften har inneburit att judar besmittat släkträdet. "Hjälten" Raul Wallenberg som räddade sina fränder i Ungern, mot generös betalning, är ett exempel på det.
Citera
2018-10-22, 19:49
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Gyllenhammar är en jude och om jag inte minns fel så står han skyldig till en affär som hittills kostat Sverige halva norska oljefonden.

Budet var halva volvo mot halva oljeäventyret. PG var emot. Tänk vilket eldorado Sverige varit trots 3.7 miljoner utländska kostnadsposter.

Då hade nog inte Volvo varit kinesiskt idag.
Vilken jävla råblunder, men så är ju snubben folkmordspartist, de är ju inte intelligenta någonstans, bara titta på löspluggsskytten Björklund eller varför inte Birgitta Ohlsson, Cecilia Malmström, Cecilia Wikström, Bengt Westerberg, Erik Ullenhag, Thomas Hammarberg med flera jävla rådårar.

Usch nu tyckte jag ännu mer illa om avskummet PissGlobalist Gyllenhammar.
Må han dö snarast samtidigt som han får veta att senaste ungen inte är hans och att hans blod dog ut med honom.
Citera
2018-10-22, 19:52
Medlem
Ja, inte fan är dom älskare av demokrati i alla fall. Eftersom SD'are generellt sätt har inställningen att 17% trumfar 83% eftersom det bara är dom som fattar "hur allvarligt läget är för Sverige. Lol
Citera
2018-10-22, 20:04
Medlem
smoerreboms avatar
Kändes rätt uppenbart att Saarinen satt och fikade efter att han skulle reagera på hennes "kritiska" frågor om SD. Tycker inte det funkade så bra som SR vill eftersom han inte har några konkreta argument för SD:s påstådda fascism utan det är det vanliga vi vet vad de vill innerst inne.

Sen gav han ett allmänt gaggigt intryck med sitt prat om kommunisterna och att han var feminist etc. Det finns inte på kartan att SR skulle ta dit en lika gaggig gubbe om han inte kallar sig själv "vänsterliberal" och har varit folkpartist utan är uttalat högerkonservativ. Jaja nästa vecka börjar det väl bli dags för en miljöpartist igen
Citera
2018-10-22, 20:21
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
PG är en etniskt jude på mödernet. Att han råkar vara född i Sverige ändrar inte hur han ser sig själv. Han är definitivt inte svensk. Lika lite som en japan som åker tunnelbana i Stockholm är svensk. Man kan sätta på en apa en kostym men det är fortfarande en apa. Måla läppstift på en gris etc etc.

Dessa ingiften har inneburit att judar besmittat släkträdet. "Hjälten" Raul Wallenberg som räddade sina fränder i Ungern, mot generös betalning, är ett exempel på det.
Den "pursvenske" hör till den ursprungligare befolkning som de utländska finanssläkterna har underkuvat till hantlangare, tjänare och arbetskraft. Där finns skillnaden mellan PG Gyllenhammar och dig, inte i någon tänkt rasskillnad.

Intressant med alla rasistiska fascister i tråden som framhåller Sverigedemokraternas nationalkonservativa och icke-antisemitiska kuliss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in