2018-10-19, 17:26
Avslutad
Haha finns det nåt töntigare än svenskar "fotbollsfirmor"?!

Vuxna pojkar utan liv som inte kan slåss. Ser ut som bunt kärringar som hoppar omkring. Fulast är när de har nån slags dress code och tror de är coola.

Svenskar fotbollsfirmor måste ha minst respekt av alla firmor i hela världen? Speciellt efter wisemens lilla uppvisning haha. De fick en till chans att skrapa ihop bättre gubbar, och et blev ännu värre. Dvärgar och tunna nördar mot karlar från Polen haha. De måste ju typ möta kvinnor om det skal bli jämnt.

Det är så pinsamt att det gör ont i mig.
Citera
2018-10-19, 22:32
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Haha finns det nåt töntigare än svenskar "fotbollsfirmor"?!

Vuxna pojkar utan liv som inte kan slåss. Ser ut som bunt kärringar som hoppar omkring. Fulast är när de har nån slags dress code och tror de är coola.

Svenskar fotbollsfirmor måste ha minst respekt av alla firmor i hela världen? Speciellt efter wisemens lilla uppvisning haha. De fick en till chans att skrapa ihop bättre gubbar, och et blev ännu värre. Dvärgar och tunna nördar mot karlar från Polen haha. De måste ju typ möta kvinnor om det skal bli jämnt.

Det är så pinsamt att det gör ont i mig.

Ja det måste göra ont i dig..varje dag.. du bemöter inlägg på diverse ämnen som du vore lite förmer.. du är likt Adonis ett litet ynkligt troll som i din grå vardag försöker få reaktioner genom att låtsas vara någon annan.
Ett tips är att slopa 500-hundrigen din morsa slänger till dig pga dåligt samvete för att du blev som du blev o gå ut o ta ut din frustration över att leva livet obemärkt.
Ta en fight o lev!
De flesta "huliganer" har olika behov och eller motiv för att göra det dom gör.
Pinka revir, känna gemenskap, stå upp för dina vänner, komma bort från vardagen, knarka med gott samvete , skrämmas pick your way typ

Att håna eller förlöjliga en kultur på ett anonymt forum säger en del om dig lille du
Citera
2018-10-19, 22:34
Medlem
Tjohoo72s avatar
B t w ... vad gjorde ni med Fb när dom backade ur? Tröjan vet jag var den hamnade 😂🤣
Citera
2018-10-19, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Ja det måste göra ont i dig..varje dag.. du bemöter inlägg på diverse ämnen som du vore lite förmer.. du är likt Adonis ett litet ynkligt troll som i din grå vardag försöker få reaktioner genom att låtsas vara någon annan.
Ett tips är att slopa 500-hundrigen din morsa slänger till dig pga dåligt samvete för att du blev som du blev o gå ut o ta ut din frustration över att leva livet obemärkt.
Ta en fight o lev!
De flesta "huliganer" har olika behov och eller motiv för att göra det dom gör.
Pinka revir, känna gemenskap, stå upp för dina vänner, komma bort från vardagen, knarka med gott samvete , skrämmas pick your way typ

Att håna eller förlöjliga en kultur på ett anonymt forum säger en del om dig lille du

En som tog åt sig.

Jag är öppen för idén att jag kan framstå som lösdrivig. Jag har ingenting här att göra egentligen, men det bjuder jag på. Jag är bara oerhört fascinerad över detta utomordentligt fåniga beteende och vad som driver er.

Du däremot, som förespråkare av svenska "firmor" bestående av arbetsetslösa fåntrattattar i "dress code" och hänger i denna tråd för att du är en del av den kulturen, saknar befogenhet att försöka görs någon till åtlöje. Du är åtlöjet personifierad.

Jag känner att mobbaren i mig vaknar till liv när jag tänker på er och era trsgiska liv. Han har fö sovit sedan högstadiet. Jag kan helt enkelt inte låta bli. Jag tror ändå på nåt sätt mobbing fyller en funktion. Typ att gallra ut de svaga.

Har du också sånn där fånig "dress code" förresten? Går man omkring så enbart när det är dags för cat fight, eller glider man omkring med dessa kläder på stan också? Typ så att ni kan känna igen varandra som bikers och känna er lite tuffa? "Oh kolla snubben därborta, han har en Gucci jacka med huva, Gina tricot t-shirt, buffaloskor, yogabyxor och blåtira. Han måste ju vara med i Balsam Boys... Häftigt". Eller hur känner ni igen varandra?

Jag gissar att du är "storstadsbo"? Typ stockhomlare. Ganska ung. Har jag rätt?

Är du med själv och viftar/hoppar i gäng eller är du bara en liten fanboy av dessa töntar?

Berätta lite om ditt deltagande, gärna vilken "firma" du tillhör, hur du kom in på det och varför? Har du jobb osv?
Citera
2018-10-20, 12:14
Medlem
Box: Bajen-MFF?
Nån som har mer detaljer?
Senast redigerad av sittnertack 2018-10-20 kl. 12:19.
Citera
2018-10-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sittnertack
Box: Bajen-MFF?
Nån som har mer detaljer?
Yngrefight mot Bröndby. Vinst Bröndby.
Citera
2018-10-20, 23:10
Medlem
stickslaps avatar
Bajen kör mycket just nu. Måste väl vara Sveriges aktivaste liga i dagsläget?
Citera
2018-10-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickslap
Bajen kör mycket just nu. Måste väl vara Sveriges aktivaste liga i dagsläget?
YNGRE ligor har legat i senaste ja. Softa lite.
Citera
2018-10-22, 08:57
Medlem
Fittsparks avatar
Sjukt tyst om gårdagens länsderby på Tele2 arena. Förvisso var det en sövande match och sovande publik, men var det lika dött på stan?
Snuten drog iaf på med pepparspray i Globenområdet, så något borde hänt, såvida farbror blå i vanlig ordning bara oprovocerat duschade förbipasserande.
Citera
2018-10-22, 09:25
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Sjukt tyst om gårdagens länsderby på Tele2 arena. Förvisso var det en sövande match och sovande publik, men var det lika dött på stan?
Snuten drog iaf på med pepparspray i Globenområdet, så något borde hänt, såvida farbror blå i vanlig ordning bara oprovocerat duschade förbipasserande.

Stora delar av FB befann sig på Olearys under Tele2 innan match. Satt och bredde ut sig precis till höger om ingången. Inga av dess motsvarigheter att hålla motvikt under den tid jag var på plats.
Citera
2018-10-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
de va bra stökigt igår, med rusningar, små bråk mellan mindre grupper av grabbar och hetsigt.
Citera
2018-10-22, 10:27
Medlem
någon som vet om det var DFG eller UCS prylar som blev baxade och upp hängt på AIK ståplats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in