2018-10-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Du gör rätt i att inte gå med, inte råligt att tyngas ner resten av livet pga engagemang i smr. Om du joinar på någonsätt så är det bara en tidsfråga innan det kommer ut.

(FB) Nordfront förlags kundregister på vift

Väldigt negativt, såvida du inte vill förstöra din framtid för ingenting så bör du hålla dig på avstånd. De skiter fullkomligt i dig och din framtid, du kommer bara bli utnyttjad om du går med i skiten.

Ja "Alternativ för Sverige" och "Medborgerlig samling" finns om du vill hålla på med partiverksamhet. Jag själv har en del utomparlamentariska grejer jag håller på med.

Det är slöseri med tid att försöka resonera med folk och dessutom är det inte ens säkert att du själv har uppfattar verklighern mindre felaktigt än personen du försöker "väcka".

Bör tilläggas att adolf512 själv sökte sig till "sekten" men blev nobbad, bara så man vet var han kommer ifrån.

Ingen annan som ser likheter med ett ratat fruntimmer?

Det enda som fattas är att han går till sängs med fienden.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-10-17 kl. 15:13.
Citera
2018-10-17, 15:24
Medlem
Det är lite talande för Näste3 att de två gånger på en vecka väljer att hänga upp banderoll och sprida propaganda på ett särgymnasium i Trelleborg. Kan det vara så att någon av Trelleborgs tjackisarna har själv gått på särgymnasium och tror det är ett bra ställe att rekrytera på? Bara googla på "bastion trelleborg" så får man upp "Gymnasiesärskolan Bastionskolan" och se senaste veckans kamprapporter från Näste3.
Citera
2018-10-17, 17:34
Medlem
adolf512s avatar
Hela mitt förra inlägg är korrekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Bör tilläggas att adolf512 själv sökte sig till "sekten" men blev nobbad, bara så man vet var han kommer ifrån.
Nej det var jag som avböjde erbjudandet att bli aktivist. Ni ljuger om typ allt (förintelsen, WWII, 9/11, osv)

Jag sökte mig till smr pga att SvP gjorde ett katastrofval, sedan började jag se allt större problem. Det som var trevligt var att jag som notisskribent kunde ventilera lite, kändes mer meningsfullt än patetisk gatuaktivism men tröttnade sen och lämnade.
Citat:
Det enda som fattas är att han går till sängs med fienden.
Vem är fienden?
Senast redigerad av adolf512 2018-10-17 kl. 17:52.
Citera
2018-10-17, 18:05
Medlem
Citat:
Allt jag skrev stämmer, mk

Någorlunda, men slutsatsen stämmer inte riktigt. Det stämmer att man blir "känd" vilket inte är så konstigt då det för alla andra än rödingar är uppenbart att man agerar öppet. Det krävs inga speciella färdigheter att knäppa en bild på nån som står på gatan för att dela ut flygblad och sen fråga hela internet vem denna person är. Det leder sällan till nånting om det inte finns något ytterligare personligt intresse med i bilden.

Uppenbarligen påverkar det inte arbetsmöjligheterna i nån större omfattning då majoriteten har vanliga jobb. Det har gjorts några försök att få medlemmar sparkade, men tydligen är de tillräckligt uppskattade på sin arbetsplats för att arbetsgivaren tar vänsterpacket för vad de är, en patetisk samling knarkare med fina slagord. Inget mer.

Vanligt folk har ingen särskild uppfattning om "nazister". När såg du senast nån som inte är en uppenbar kommunist, jude, svagbegåvad svarting eller har en politisk agenda säga nånting negativt om "nazister"?
Citera
2018-10-17, 18:19
Medlem
Citat:
Hela mitt förra inlägg är korrekt.

Nej det var jag som avböjde erbjudandet att bli aktivist. Ni ljuger om typ allt (förintelsen, WWII, 9/11, osv)

Jag sökte mig till smr pga att SvP gjorde ett katastrofval, sedan började jag se allt större problem. Det som var trevligt var att jag som notisskribent kunde ventilera lite, kändes mer meningsfullt än patetisk gatuaktivism men tröttnade sen och lämnade.

Nej, man erbjuds inte att bli aktivist, det är nåt man ansöker om.

Sen är jag inte del av ett "ni", jag utgår från vad som framkommit i tråden.

Citat:
Vem är fienden?

Äh, du får ändå inte ligga.
Citera
2018-10-17, 19:48
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
https://antifa.se/2018/04/02/afa-research-marita-andersson-avslojad-skribent-pa-nordfront-anstalld-av-region-norrbotten/
https://www.expressen.se/nyheter/socialarbetare-far-sparken---ar-nazist/

Hur många arbetsgivare väljer att anställa en nazist när det finns en annan som inte har den belastningen? man kanske kan få vara kvar på jobbet ibland men det kommer vara svårt att få nytt jobb ifall man skulle sluta och få sparken. Majoriteten av de aktiva har inte arbete utan de lever på socialbidrag.

https://twitter.com/nofrontfriday

suprise suprise: de som kommenterade på nordfront var aldrig anonyma, är lätt att kolla upp ip och kartlägga folk om man tycker sånt är kul.
Citera
2018-10-17, 20:10
Medlem
adolf512s avatar
FAIL https://www.metro.se/artikel/minst-14-sd-politiker-har-gett-ekonomiskt-st%C3%B6d-till-nazistparti

Anledningen till att man inte hörde mer kring detta är att det mest är samhällets bottenskrap som stödjer smr, de som inte har mycket att förlora. Tyvärr är det en del unga som förstör sin framtid genom att gå med i sekten.

Martin Saxlind hade nog kunnat leva ett mycket bättre liv utanför organisatiinen men hans dåliga omdöme ledde till liv i misär, 6 månaders fängelse blandannat.
Citera
2018-10-17, 23:13
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
FAIL https://www.metro.se/artikel/minst-14-sd-politiker-har-gett-ekonomiskt-st%C3%B6d-till-nazistparti

Anledningen till att man inte hörde mer kring detta är att det mest är samhällets bottenskrap som stödjer smr, de som inte har mycket att förlora. Tyvärr är det en del unga som förstör sin framtid genom att gå med i sekten.

Martin Saxlind hade nog kunnat leva ett mycket bättre liv utanför organisatiinen men hans dåliga omdöme ledde till liv i misär, 6 månaders fängelse blandannat.
Absolut finns det personer inom Nordiska motståndsrörelsen som tillhör samhällets bottenskrap, som t.ex. Radio Regeringen-dårarna. "När jag var tonåring så hade jag bomberjacka, kängor, halsade i mig en hel flaska vodka och blev så jävla full att jag rullade ner för en backe" eller "Bara den här veckan har jag med hjälp av dejtingsidor träffat fyra stycken olika killar."

Bara riktigt lågtstående kräk tycker att det är tufft att sitta och skryta om sina äckliga tonårsfyllor eller berätta om att man är så oduglig att man behöver perversa judiska dejtingsidor till hjälp för att hitta en partner.

Annars så är du vansinnig, adolf512. Martin Saxlind är på en helt annan nivå än vad du är. Han hade helt säkert inte mått ett dugg bra av att leva ett liv som enbart gick ut på egoism och snabba tillfredställelser, utan han måste leva på det viset som han gör idag. Det enda som betyder någonting för honom är vårt folks överlevnad. Martin Saxlind bryr sig om oss. Han är en kung!

https://www.youtube.com/watch?v=kN8afs5i-SQ&bpctr=1539812235

Om det finns konstigheter i mitt skrivande så är det för att jag är psykiskt sjuk. Förlåt.
Citera
2018-10-17, 23:28
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Absolut finns det personer inom Nordiska motståndsrörelsen som tillhör samhällets bottenskrap, som t.ex. Radio Regeringen-dårarna. "När jag var tonåring så hade jag bomberjacka, kängor, halsade i mig en hel flaska vodka och blev så jävla full att jag rullade ner för en backe" eller "Bara den här veckan har jag med hjälp av dejtingsidor träffat fyra stycken olika killar."

Bara riktigt lågtstående kräk tycker att det är tufft att sitta och skryta om sina äckliga tonårsfyllor eller berätta om att man är så oduglig att man behöver perversa judiska dejtingsidor till hjälp för att hitta en partner.

Annars så är du vansinnig, adolf512. Martin Saxlind är på en helt annan nivå än vad du är. Han hade helt säkert inte mått ett dugg bra av att leva ett liv som enbart gick ut på egoism och snabba tillfredställelser, utan han måste leva på det viset som han gör idag. Det enda som betyder någonting för honom är vårt folks överlevnad. Martin Saxlind bryr sig om oss. Han är en kung!

https://www.youtube.com/watch?v=kN8afs5i-SQ&bpctr=1539812235

Om det finns konstigheter i mitt skrivande så är det för att jag är psykiskt sjuk. Förlåt.
Nej det handlar om att dina vanföreställningar om verkligheten liknar de vanföreställningar saxlind har. Jag spelar i en helt annan liga då jag har egen ideologi istället för att tro blint tro på allt smr förespråkar.

Saxlind är iof bakbunden då han inte skulle tillåtas ha avvikande åsikter, dessutom är han fast i ett socialt sammanhang där det förväntas att man ska ha vissa vanföreställningar. Det finns en extrem politisk korrekthet inom den nazistiska rörelsen där alla med avvikande uppfattningar totalratas, resultatet blir en totalt efterbliven sekteristisk rörelse som inte uppnår något positivt öht.
Citera
2018-10-17, 23:48
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Han hade helt säkert inte mått ett dugg bra av att leva ett liv som enbart gick ut på egoism och snabba tillfredställelser utan han måste leva på det viset som han gör idag. Det enda som betyder någonting för honom är vårt folks överlevnad.
Det är detta suicidala tänkandet som ledde till att du blev 180K fattigare, istället för att fokusera på ditt egna liv fokuserade du på att rädda svenska folket (du påstår sedan att du hatar typ alla svenskar), nej detta går verkligen inte ihop.

https://www.youtube.com/watch?v=o73pqQ9Gzt4

Vanligt folk som inte är framstående bör inte hålla på med politik öht. Det är bara eliten som bör hålla på med sådant då det bara är eliten som har de mentala färdigheter som krävs för att leda folket åt rätt håll.

smr-aktivist handlar just om snabba tillfredställelser, när man delar ut material i brevlådor känns det bra men det är bevisat att det är totalt värdelöst politiskt. Sjuklik altruism (ex donera 180K) kan också kännas bra för stunden men ångesten efteråt när man inser vad man gjort är extremt mycket större.
Citera
2018-10-18, 11:47
Medlem
Citat:
https://antifa.se/2018/04/02/afa-research-marita-andersson-avslojad-skribent-pa-nordfront-anstalld-av-region-norrbotten/
https://www.expressen.se/nyheter/socialarbetare-far-sparken---ar-nazist/

Hur många arbetsgivare väljer att anställa en nazist när det finns en annan som inte har den belastningen? man kanske kan få vara kvar på jobbet ibland men det kommer vara svårt att få nytt jobb ifall man skulle sluta och få sparken. Majoriteten av de aktiva har inte arbete utan de lever på socialbidrag.

https://twitter.com/nofrontfriday

suprise suprise: de som kommenterade på nordfront var aldrig anonyma, är lätt att kolla upp ip och kartlägga folk om man tycker sånt är kul.

Oj, så en person fick sparken för att han spred propaganda till ungdomar i sin tjänst. En kommunist eller kristdemokrat skulle sparkas i samma situation. De du inte klarar av är att skilja på sak och person. Han fick inte gå för sina åsikter eller sitt politiska engagemang, han fick gå för att han inte skötte sitt arbete.

Enligt en undersökning som gjordes av nån av kvällsblaskorna så hade 2/3 arbete.

Visst, det finns väl omkring 3-4000 personer, journalistkåren inräknad, som är personligt involverade att kartlägga nationalister och kanske 200000 intresserade. Men hur man än räknar resten av befolkningen så är det runt 7 miljoner som skiter i det och ser politiska åsikter som en privatsak, och de hatar folk som inte respekterar demokratin högre än uttalade anti-demokrater.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-10-18 kl. 11:49.
Citera
2018-10-18, 12:24
Medlem
Citat:
Oj, så en person fick sparken för att han spred propaganda till ungdomar i sin tjänst. En kommunist eller kristdemokrat skulle sparkas i samma situation. De du inte klarar av är att skilja på sak och person. Han fick inte gå för sina åsikter eller sitt politiska engagemang, han fick gå för att han inte skötte sitt arbete.

Enligt en undersökning som gjordes av nån av kvällsblaskorna så hade 2/3 arbete.

Visst, det finns väl omkring 3-4000 personer, journalistkåren inräknad, som är personligt involverade att kartlägga nationalister och kanske 200000 intresserade. Men hur man än räknar resten av befolkningen så är det runt 7 miljoner som skiter i det och ser politiska åsikter som en privatsak, och de hatar folk som inte respekterar demokratin högre än uttalade anti-demokrater.
https://antifa.se/2018/08/21/afa-research-insamlande-av-information-angaende-nordiska-motstandsrorelsens-demostration-i-stockholm -den-25e-augusti/
Här har du några exempel på nazister som blivit uppsagda efter att deras politiska aktivism blivit känd för offentligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in