2018-10-04, 08:30
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
1. bombmannen på Drottninggatan / brogatan år 2002 - var muslim.
2 Han den senaste - Akilov - han var muslim.

att kristna skulle spränga, bomba, skjuta, mörda - den risken är inte stor för Islam har visat sitt ansikte.

Du förstår inte min fråga, pappskalle.
Var i dina källor står det att alla flyktingar som kommer till Sverige är muslimer?
Det bor många kristna i exempelvis Syrien och det är naturligtvis många kristna i flyktingströmmen.
Det finns kristna i de flesta länderna i världen (det är ju trots allt den största religionen) .
Citera
2018-10-04, 13:55
Medlem
bomhulls avatar
Pk-media hittar väl på någon ursäkt i vanlig ordning om att det brast någonstans och planerna skulle upptäckts i tid.
Dom flesta är icke terrorister osv..
Citera
2018-10-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstallet
Du förstår inte min fråga, pappskalle.
Var i dina källor står det att alla flyktingar som kommer till Sverige är muslimer?
Det bor många kristna i exempelvis Syrien och det är naturligtvis många kristna i flyktingströmmen.
Det finns kristna i de flesta länderna i världen (det är ju trots allt den största religionen) .

Pappskalle ?
Sverige registrerar inte folk efter religion. Trodde jag alla visste.
Citera
2018-10-04, 20:09
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Pappskalle ?
Sverige registrerar inte folk efter religion. Trodde jag alla visste.

Nä, och då kan man ju som skribent på Flashback inte gärna skriva att Sverige kommer ta emot
si- eller så många muslimer..Eller hur?
Citera
2018-10-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Det råder inga tvivel om att det kommer ske massor av terrorattentat i Sverige i framtiden.

Vi pumpar in över 140 000 muslimer in i vårt land årligen, varav säkerligen flera tiotusentals direkt sympatiserar med terrorister och är redo att döda i sin profets namn.

Säpochefen: ”Det finns tusentals radikala islamister i Sverige” - nej, det lär vara flera tiotusentals. Och muslimerna kommer bli flera miljoner i Sverige framtiden, detta betyder flera hundratusentals som sympatiserar med terrorister som vill slakta vita/kristna/icke-muslimer. Framtiden kommer inte bli kul.

Säg att nästa attack är riktigt jävla grisig och tar kol på 50-100st, kanske flera hundra stycken? Hur kommer detta påverka Sverige? Eftersom detta med en 100% garanti kommer ske, och kan ske när som helst, så kan det absolut vara värt att diskutera och förutspå.

Kommer nästa terrorattack bli det som vänder Sverige eller kommer PK-maskinen fortsätta tugga på som vanligt?

Man kommer att hänvisa till Breivik och förintelsen och sedan kommer det gamla slitna "det kunde minsann lika gärna varit en svensk" och sedan drar man igång manifestationer mot rasism och islamofobi.
japp!
Citera
2018-10-16, 02:30
Medlem
Greydons avatar
Citat:
1. bombmannen på Drottninggatan / brogatan år 2002 - var muslim.
2 Han den senaste - Akilov - han var muslim.

att kristna skulle spränga, bomba, skjuta, mörda - den risken är inte stor för Islam har visat sitt ansikte.

Jag tror du tänker på Drottninggatan/Bryggargatan 2010? 2002 var det ingen muslim som sprängde sig i luften, så vitt jag vet?
Citera
2018-10-16, 02:33
Medlem
Säpo är terroristmyndighet.
Citera
2018-10-16, 02:52
Medlem
Politikere og journalister VIL blive draget til ansvar for at ha ødelagt Sverige. Det er en fråga om tid
Citera
2018-10-16, 06:23
Medlem
1/5 av de 100 är ju nazister så gemene man förstår ju att det i stort sett var värt det.
Citera
2018-10-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greydon
Jag tror du tänker på Drottninggatan/Bryggargatan 2010? 2002 var det ingen muslim som sprängde sig i luften, så vitt jag vet?

Från vilket land kom han i från, han som spängde sig själv år 2002 ?
Citera
2018-10-17, 18:44
Medlem
Greydons avatar
Citat:
Från vilket land kom han i från, han som spängde sig själv år 2002 ?

Ingen, så vitt jag vet.
Citera
2018-10-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greydon
Ingen, så vitt jag vet.

Från vilket land kom han som spängde sig år 2002.
Ditt svar: ingen.
Den personen var en invandare och det jag frågade efter var mycket enkelt att svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in