Du Einstein, du hajjar väl att det hon berätta om de här "förmögna snubbarna" bara var en påhittad lögn för att kunna förklara var pengarna komifrån va?
Kommenterade innan jag hade läst hela utredningen. Men samtidigt skulle det inte förvåna mig ett något om så var fallet. Inte helt okänt att brudar blir bjuda ner till Dubai.
Efter mycket om och men gick det att få ut mer av materialet som fanns på dessa damer. Dock enbart Tullverkets utredning.
Detta verkar vara riktigt äckliga brudar som säljer sig själva till förmögna snubbar - med pengarna försöker de leka rika och bestämde sig för att sälja lite drogen för att bygga upp sina egna liv.
Efter mycket om och men gick det att få ut mer av materialet som fanns på dessa damer. Dock enbart Tullverkets utredning.
Detta verkar vara riktigt äckliga brudar som säljer sig själva till förmögna snubbar - med pengarna försöker de leka rika och bestämde sig för att sälja lite drogen för att bygga upp sina egna liv.
Jag vet att du vill ligga med mig, men det går inte - Jag läser gärna domen däremot, tack!
Ett utdrag från det pressmeddelande som kom, i samband med dom: "Tingsrätten har kommit fram till att de fem försändelser som tagits i beslag innehållit kokainimpregnerade pappersark utformade som avtal och att det är utrett att försändelserna sammanlagt innehållit 2 894 gram kokain. De två tilltalade döms för att tillsammans och i samförstånd ha smugglat in narkotikan i försändelserna."