Citat:
Ursprungligen postat av
MissMind
Godmorgon!
Skänker ett litet tillägg till din klockrena morgonanalys.
EGT har heller inga svårigheter att föra med LW:s barn på sin lista över mordmisstänkta, med procenthalt och allt 😐osmakligt är bara förnamnet till vidrigt beteende.
Det ska värnas om vissa barn medan andras ska tas med hänsyn...inte okej!
Låt tänka oss reaktionerna om någon av oss härinne hade satt upp SD:s barn på någon liknande lista?!
Tur att alla funkar olika, men vore som du säger, trevligare om man slapp bli utsatt för manipulation i denna tråd.
Att man fick ha lite olika åsikter och tankar utan att bli konstant påhoppad och strimlad.
Tror att flera skulle kunna tänka sig att vara delaktiga här, men avstår för att klimatet är rätt tufft emellanåt.
Barnen har jag inte alls anslyserat, detta var i början av tråden där MASSA andra inläggare skrev detsljerat om deras Texter och bilder på sociala media. Jag tog bara med barnen p.g.a dessa inlägg. Så det ända jag lagt in att det finns en viss risk för det, i en sammanställning.
Det fetade.... undrar vem som har blivit mest påhoppad av alla här inne....
Anledning: Jag håller inte SD som högst sannolik och tittar på alternativa GM och händelseförlopp.
Jag har min teori om SD som GM och den har redan pressenterats här av mig och andra. Men dömer inte SD på förhand utan tittar på andra alternativ.
Men framför allt: Jag har inte drivit något mot barnen alls!