Citat:
Jag har följt dina inlägg här en tid och kan bara beklaga din situation. Vet hur svårt det är, men jag tror det helt enkelt gäller att du når de här insikterna jag tar upp i mitt inlägg att nu får det vara nog. Du måste helt enkelt nå den absoluta brytpunkten. Många säger att man ska glömma sina förluster, men jag tror inte det är bra helt sonika bara glömma eller rättare sagt ignorera det förflutna, då riskerar du hamna där igen. Däremot måste du acceptera din historia, att så här var det, det har lett till det här och här är jag nu. Rakt av utan kompromisser. Sedan är det bara här och nu och framåt som gäller. Tro mig, den där känslan av förlusterna och att man vill ha tillbaka det man förlorat tärde på mig otroligt mycket, men tiden läker sår och den känslan mattades av med tiden. Mycket i takt med att lönerna trillade in och ungefär vid den tredje lönen och man ser att kontot växer och att man har en betydande summa där så släppte det helt för mig.
Du är inte helt fel ute. Jag tog under 2017 psykedelika ett gäng gånger. De gav förvisso ingen direkt effekt på mitt missbruk, men det öppnade nya kanaler, tankebanor och gav mig nya intryck och det tog tid för mig att processa. Sista gången jag trippade var i december och efter det kan jag ju inte förneka att min sten var i rullning på ett helt annat sätt, inte bara ur ett spelperspektiv, men det var nog där den sista delen av grunden lades på plats som gjorde det möjligt för mig att till slut lämna spelandet bakom mig.
Du är inte helt fel ute. Jag tog under 2017 psykedelika ett gäng gånger. De gav förvisso ingen direkt effekt på mitt missbruk, men det öppnade nya kanaler, tankebanor och gav mig nya intryck och det tog tid för mig att processa. Sista gången jag trippade var i december och efter det kan jag ju inte förneka att min sten var i rullning på ett helt annat sätt, inte bara ur ett spelperspektiv, men det var nog där den sista delen av grunden lades på plats som gjorde det möjligt för mig att till slut lämna spelandet bakom mig.
Spelat bort 13 000 sen lönen kom... Går aldrig vidare ALLTID samma skit samma håla... Känner
Mig så djup ner i skiten att jag måste prioritera vinna pengar så jag kan gå vidare med mitt liv men det ända jag gör gräver mig mer ner... Aja stängt mig nu 3 månader från unibet där jag kan bara spela för litar inte på andra bolag... Uh