2018-10-07, 17:54
Medlem
ModestyBlaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ah, tack.
Blev lite förvirrad av att det i början i t ex Metro sades att det var den 16:e.
Ser nu att Expressen har den 15:e i någon artikel.

Det är två datum involverade, därav förvirringen tror jag 😊 De reste den 15e men landade på LAX den 16e.
Citera
2018-10-07, 18:02
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Varför är du säker på att den uppgiften skulle finnas med i ett fup (om det blir nåt sånt)?

För att alla i kretsen kring LW kollats upp? Du är ju en gammal fb-räv (en fb-komplimang!) och vet ju hur många förhör som hålls- med grannar, vänner, närstående, kollegor etc ser ut. Klart dom kontrollerat HDs arbetstider och förhört de av HDs kollegor som senare skulle få ett sms från SD...
Eller missuppfattade jag din fråga?
Citera
2018-10-07, 18:03
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Hade jag kunnat skriva meddelande till dig
så hade jag berättat men skriver inte det här så EGT springer med det till SD.

Var ytterst försiktig med meddelanden. Vi i tråden får vara lite tålmodiga och invänta FUP. Fast jag måste erkänna att det kliar efter att få veta mer om sms:en t ex.
Citera
2018-10-07, 18:07
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Sant. Om du är den du säger att du är, och sitter på den infon, så var försiktig så att du inte skriver för mycket här. Visst vill vi gärna veta, men mycket hellre ha rätt GM dömd. Var försiktig med dig själv också, för det är nog lätt för SD och HD att räkna ut vem du är. Men... tids nog får vi alla veta, det tror jag verkligen!

Skulle det hända något med någon på HDs arbetsplats så ligger ju isåfall hon och SD ännu risigare till. Dom har ju verkligen ögonen på sig. Inte bara från fb-grävarna utan jag är övertygad om att det finns någon övervakning från polis/rättsväsendet också.

Jag hoppas även att Farbror Blå, i vanlig ordning, är här inne och håller koll på tråden :-)
Citera
2018-10-07, 18:10
Medlem
Citat:
Jag ska inte ta åt mig men det andra letar fram kommer till SD EGT vill grusa allt inte få fast någon GM.
Så fel... så otroligt fel!

Jag är nog den som jobbar mest här på tråden att förstå händelseförloppet och hitta RÄTT GM.
Alldeles för mycket fokus i tråden är att smutskasta SD till varje pris. Reagerade även när drevet gick mot barn och MH på oväsentliga saker.

Men vissa saker du skriver verkar inte stämma och andra saker är självklara.

Du svarar inte på om HD jobbar 25-50%, antagligen för att det inte stärker din framställan av HD??!

Vidare förklarade jag om barnen tidigare. SD/HD pratade om barnen i olika lägen (typ ”barnen är med far-/morföräldrar”), inte antal barn specifikt, initialt. Såg bild en gång med 3 barn, men ville minnas att dom pratar om två döttrar, därav skrev jag en gång i all hast 2-3 barn.

Det är väldigt lätt att få massa bekräftelse och ”jag-tror-dig” på denna tråd om man skriver nått negativt eller suspekt om paret Davidsson.

Jag har ingen vinning, snarare tappar jag allt, om jag springer och frågar dom om alla detaljer som ploppar upp här. Och då har jag inget mer att tillföra (annat än frågor kring geocaching då...)
Citera
2018-10-07, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Var ytterst försiktig med meddelanden. Vi i tråden får vara lite tålmodiga och invänta FUP. Fast jag måste erkänna att det kliar efter att få veta mer om sms:en t ex.

Hoppas verkligen fub och åtal blir snart.
Jag kan inte skicka meddelanden.
Jag ska va försiktig det måste alla vara som skriver för EGT vill grusa gången.

EGT kanske har läst sms:en
Citera
2018-10-07, 18:14
Medlem
Citat:
En för snäll chef sen har hon en chef över sig.
Jag vet inte dem har kanske erbjudit henne hjälp och hon tackat nej.
Nej jag vet bara HD berättat hon vet inget om att hon ska ha fått en resa till USA i julklapp.
HD var sjuk från 14 maj till juni juli någon gång sen sem sen har det varit sjuk lite jobbat lite sjuk lite och jobbat lite. När hon var sjuk längre perioden var hon och hälsade på oss på jobb flera gånger.
När hon blev opererad för många många år sedan var hon sjuk ett tag men det var helt naturligt.

Tack Tinna för svar. Var försiktig och ta hand om dig och lämna inte ut SDs sms till någon.
Med det du berättar + info från S.H är det väldigt suspekt.
Kan det vara så att HD och LW bråkat om att HD varit i LWs hemtrakter?
På kvällen började SD lägga sig i bråket och gick hem till LW och ja, resten vet vi vad som hände.

USA resan var då inte planerad och jag hade rätt i att jag läste här att han skulle ha bokat den i all hast.
Citera
2018-10-07, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Sant. Om du är den du säger att du är, och sitter på den infon, så var försiktig så att du inte skriver för mycket här. Visst vill vi gärna veta, men mycket hellre ha rätt GM dömd. Var försiktig med dig själv också, för det är nog lätt för SD och HD att räkna ut vem du är. Men... tids nog får vi alla veta, det tror jag verkligen!

HD har många och välja på om hon ska veta vem vi är SD med. Jag är försiktig ska inte skriva mer fast jag skulle velat.
Ja när fub kommer så vet alla men det gör inget. Hoppas fub kommer fort.
Citera
2018-10-07, 18:29
Medlem
Citat:
Efter operationen var HD sjukskriven drygt 1 år inte flera år. Sen om HD mixade föräldraledighet med sjukskrivningen vet jag inte.

OK, tack.
Citera
2018-10-07, 18:33
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke

Jag är nog den som jobbar mest här på tråden att förstå händelseförloppet och hitta RÄTT GM.
Alldeles för mycket fokus i tråden är att smutskasta SD till varje pris. Reagerade även när drevet gick mot barn och MH på oväsentliga saker.

Du svarar inte på om HD jobbar 25-50%, antagligen för att det inte stärker din framställan av HD??!

Vidare förklarade jag om barnen tidigare. SD/HD pratade om barnen i olika lägen (typ ”barnen är med far-/morföräldrar”), inte antal barn specifikt, initialt. Såg bild en gång med 3 barn, men ville minnas att dom pratar om två döttrar, därav skrev jag en gång i all hast 2-3 barn.

Det är väldigt lätt att få massa bekräftelse och ”jag-tror-dig” på denna tråd om man skriver nått negativt eller suspekt om paret Davidsson.

Jag har ingen vinning, snarare tappar jag allt, om jag springer och frågar dom om alla detaljer som ploppar upp här. Och då har jag inget mer att tillföra (annat än frågor kring geocaching då...)

Hahaha! Detta måste vara dagens stora överdrift. Tror du att någon vettig person i denna tråd tror på detta? Jag tillsammans med andra har ju sett hur du medvetet försöker nedmontera alla misstankar mot SD. För att när du konfronteras med detta beteende skylla ifrån dig och hävda din objektivitet. För att sen återigen fortsätta dina outtröttliga försök att plantera desinformation i tråden. Dina inlägg är oerhört manipulativa.
Citera
2018-10-07, 18:34
Medlem
Honan6s avatar
Jag har letat som sjutton efter en loggning HD gjorde på LW:s cache i maj och jag hittar den inte längre. Kan det vara "bråkcachen" som togs bort, sattes dit med hjälp av JG och nu åter blivit borttagen? (Sablar att jag inte skärmdumpade)
Citera
2018-10-07, 18:48
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke

Märkligt att du påstår att du inte från början vetat hur många barn dom har. Du har nämligen tidigare i tråden avslöjat att du träffat barnen i samband med geocaching.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in