Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
Jag ska inte ta åt mig men det andra letar fram kommer till SD EGT vill grusa allt inte få fast någon GM.
Så fel... så otroligt fel!
Jag är nog den som jobbar mest här på tråden att förstå händelseförloppet och hitta RÄTT GM.
Alldeles för mycket fokus i tråden är att smutskasta SD till varje pris. Reagerade även när drevet gick mot barn och MH på oväsentliga saker.
Men vissa saker du skriver verkar inte stämma och andra saker är självklara.
Du svarar inte på om HD jobbar 25-50%, antagligen för att det inte stärker din framställan av HD??!
Vidare förklarade jag om barnen tidigare. SD/HD pratade om barnen i olika lägen (typ ”barnen är med far-/morföräldrar”), inte antal barn specifikt, initialt. Såg bild en gång med 3 barn, men ville minnas att dom pratar om två döttrar, därav skrev jag en gång i all hast 2-3 barn.
Det är väldigt lätt att få massa bekräftelse och ”jag-tror-dig” på denna tråd om man skriver nått negativt eller suspekt om paret Davidsson.
Jag har ingen vinning, snarare tappar jag allt, om jag springer och frågar dom om alla detaljer som ploppar upp här. Och då har jag inget mer att tillföra (annat än frågor kring geocaching då...)