2018-10-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Har Trump blivit nazist nu?

"The very rude elevator screamers are paid professionals only looking to make Senators look bad. Don’t fall for it! Also, look at all of the professionally made identical signs. Paid for by Soros and others. These are not signs made in the basement from love! #Troublemakers"

Donald Trump på twitter.
Hur i helvete gör detta trump till nazist?
Han säger ju i twittret att soros mutar någon/några och det låter ju som att det är en dold agenda bakom, en negativ en.

Detta gör alltså någon till en nazist? Herregud. Man har alltså ingen rätt och ifrågasätta elaka saker människor gör, för då blir man stämplad resten av livet?
Citera
2018-10-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Hur i helvete gör detta trump till nazist?
Han säger ju i twittret att soros mutar någon/några och det låter ju som att det är en dold agenda bakom, en negativ en.

Detta gör alltså någon till en nazist? Herregud. Man har alltså ingen rätt och ifrågasätta elaka saker människor gör, för då blir man stämplad resten av livet?

Hur vet Donald Trump att de får pengar från George Soros?
Citera
2018-10-05, 22:28
Medlem
Citat:
Hur vet Donald Trump att de får pengar från George Soros?
Totalt irrelevant fråga.
Jag frågar igen. HUR gör detta Trump till en nazist? Har du några som helst belägg av din anklagelse eller är detta en bekräftelse på att du är här för att sabotera?
Citera
2018-10-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Totalt irrelevant fråga.
Jag frågar igen. HUR gör detta Trump till en nazist? Har du några som helst belägg av din anklagelse eller är detta en bekräftelse på att du är här för att sabotera?

Ja, du har rätt.
Jag nöjer mig med att konstatera att Donald Trump har en obehaglig kvinnosyn och anklagar människor utan konkreta bevis.
Citera
2018-10-05, 22:32
Medlem
Citat:
Ja, du har rätt.
Jag nöjer mig med att konstatera att Donald Trump har en obehaglig kvinnosyn och anklagar människor utan konkreta bevis.

Vad har det med saken att göra?
Citera
2018-10-05, 22:44
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ja, du har rätt.

Läs detta korta utdrag och tänk efter vilka i denna tråden detta utdrag påminner er om;

"The more I argued with them, the better I came to know their dialectic. First they counted on the stupidity of their adversary, and then, when there was no other way out, they themselves simply played stupid. If all this didn't help, they pretended not to understand, or, if challenged, they changed the subject in a hurry, quoted platitudes which, if you accepted them, they immediately related to entirely different matters, and then, if again attacked, gave ground and pretended not to know exactly what you were talking about. Whenever you tried to attack one of these apostles, your hand closed on a jelly-like slime which divided up and poured through your fingers, but in the next moment collected again. But if you really struck one of these fellows so telling a blow that, observed by the audience, he couldn't help but agree, and if you believed that this had taken you at least one step forward, your amazement was great the next day. The Jew had not the slightest recollection of the day before, he rattled off his same old nonsense as though nothing at all had happened, and, if indignantly challenged, affected amazement; he couldn't remember a thing, except that he had proved the correctness of his assertions the previous day.

Sometimes I stood there thunderstruck.

I didn't know what to be more amazed at: the agility of their tongues or their virtuosity at lying."

Det varkar bli 53-47 för Kavanaugh i omröstningen eller misstar jag mig? Droppade inte Q något om det häromdagen?
Citera
2018-10-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501

Det varkar bli 53-47 för Kavanaugh i omröstningen eller misstar jag mig? Droppade inte Q något om det häromdagen?

Nja, var 51-49 idag, vilka två skulle flippa menar du?

Jag ser det som större chans att det blir 50-50 (Pence avgör) eller 49-51 än att det blir 53-47.
Citera
2018-10-05, 23:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Läs detta korta utdrag och tänk efter vilka i denna tråden detta utdrag påminner er om;

"The more I argued with them, the better I came to know their dialectic. First they counted on the stupidity of their adversary, and then, when there was no other way out, they themselves simply played stupid. If all this didn't help, they pretended not to understand, or, if challenged, they changed the subject in a hurry, quoted platitudes which, if you accepted them, they immediately related to entirely different matters, and then, if again attacked, gave ground and pretended not to know exactly what you were talking about. Whenever you tried to attack one of these apostles, your hand closed on a jelly-like slime which divided up and poured through your fingers, but in the next moment collected again. But if you really struck one of these fellows so telling a blow that, observed by the audience, he couldn't help but agree, and if you believed that this had taken you at least one step forward, your amazement was great the next day. The Jew had not the slightest recollection of the day before, he rattled off his same old nonsense as though nothing at all had happened, and, if indignantly challenged, affected amazement; he couldn't remember a thing, except that he had proved the correctness of his assertions the previous day.

I didn't know what to be more amazed at: the agility of their tongues or their virtuosity at lying."

Herrejävlar, Q-fansen citerar Hitler som sin hjälte utan att visa minsta skam..
Att anons var naiva visste vi redan, att många var halvnazzar har väl varit tydligt ett bra tag - men denna oförblommerade Hitlerdyrkan är ju absurd... dock positivt eftersom det lär skrämma bort alla eventuella nya blivande tomtar från Q-rörelsen..
Citera
2018-10-05, 23:31
Medlem
Citat:

Trump har väl aldrig haft fel hittills vad jag vet som nån skrev !
Detta är ju så intressant o lära sig veta sanningen om alla skurkar , sen om det är en arab svenne el zionist skiter jag i , sanningen ska fram !
Vissa verkar ju ha en konstig agenda här ja !

We have all.
Trust The Plan.
Citera
2018-10-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ja, du har rätt.

Fast är inte DT den president som har flest kvinnor i sin organisation?
Kan det vara så att du inhämtar din sanning från fel håll?
Citera
2018-10-06, 01:32
Medlem
Ohhh nu har wierdowood släppt en typ gangsterfilm(b film) med en huvudperson som heter Q och alla i knarkgänget klär sig i VITT ?
Coinsidece?
Citera
2018-10-06, 03:13
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Herrejävlar, Q-fansen citerar Hitler som sin hjälte utan att visa minsta skam..
Att anons var naiva visste vi redan, att många var halvnazzar har väl varit tydligt ett bra tag - men denna oförblommerade Hitlerdyrkan är ju absurd... dock positivt eftersom det lär skrämma bort alla eventuella nya blivande tomtar från Q-rörelsen..
Om jag får välja mellan att bli kallad nazist och att få mitt land hemligt styrt av judar och invaderat av MENA folk. Då väljer jag att bli kallad nazist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in