Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Exakt så, rätt uppfattat. LW radera dessa för HD som blev skitarg, SD hotade LW med uteslutning. Nu när LW mördats har HD loggat dessa igen...
Nej du läser inte texten själv, texten eller innehållet är inte sinnessjukt, det är FAKTA. Det är agerandet som är sinnessjukt. Ingenstans skriver jag att HD mördat LW, var får du allt ifrån, är du sinnessjuk? HD kan ha MOTIV att göra det, hon kan också ha gjort det, det är spekulation.
Allt, precis allt med detta känns svårt att förstå.
Hur kan det hänga ihop; att HD verkar vilja dra sig ifrån SD. Bildar eget konto. Flyttar till eget boende.
Detta sker i mars-18 väl?
Hon (???) vill "tillgodogöra sig" de av HTD gemensamt förvärvade loggningarna på sitt eget nya konto.
Då lägger sig SD i det hela (som HD ju börjat dra sig ifrån).
Varför lägger han sig i? T.o.m (sin vana trogen?) hotar han LW.
Min första tanke är att HD verkar ändå försöka dra sig undan SD, men att han ändå är där och har "kontroll" på hennes loggningar och hur det sköts.
Vet ej reglerna för hur man gör när man delar upp ett tidigare gemensamt konto. Hade LW rätt?
Använder han HD som "tillhygge", för att straffa LW? Kanske inte så mycket för att hon stryker loggningarna, utan för att hon sätter ner foten mot honom??
Skulle inte förvåna mig om mycket av det som vi nu tycker känns konstigt, beror på en man. En man som är som en giftig bläckfisk och rotar runt överallt.
Styr och ställer, regisserar mycket noga i detalj, har kontroll på varenda person i sitt drama.