2018-10-05, 00:08
Medlem
DRD4s avatar
Sinnessjukt, till på köpet så har tydligen Sverige skrivit under någon självdestruktiv FN grej som ska underlätta för flyktingar..

Ingen mening att betala skatt i Sverige och hade det inte varit för att jag arbetar på att emigrera så hade jag haft noll hopp kvar.

Och om någon PK hora ska spotta på att jag emigrerar så kommer jag anpassa mig till det landets egna kultur till 100% och antagligen arbeta hårdare än dess landsmän.
Citera
2018-10-05, 00:18
Avslutad
Det var sista chansen detta val. Nu är det ju extremt tydligt att araber kommer utgöra minst häften av befolkningen i framtiden. Eftersom vi nu också vet att dom inte integrerar sig äns i andra generationen kommer säkert svenskar börja flytta utomlands i framtiden.

Sen att det är så mycket snack om blonda tjejer. Varför tar ni inte hit en tjej? Mycket bättre alla gånger. Att ha inhemsk fru är ute.
Citera
2018-10-05, 00:19
Avslutad
Jag har också tappat all motivation till att arbeta annat än för mig själv då, förr tyckte jag det var helt okej att bidra till samhället då jag vet att mycket av min skatt gick till MINA medmänniskor. Idag får vanliga svenskar inte tillbaka något, inte ens sjukvården fungerar. Sitter själv med ett dålig hjärta och får inte vård.
Citera
2018-10-05, 00:46
Medlem
RobbyRob44s avatar
Den dagen den stora massan av svenskar som förespråkar en okontrollerad invandring av okvalificerad arbetskraft själva förlorar sin möjlighet till egen försörjning och efter det blir utestängda från de svenska bidragssystemen, då kommer alla "humanister" "allas lika värde" "allt till alla" etc tvingas bekänna färg.

När dom själva blivit arbetslösa och nekas bistånd från bidragssystemen för att de svenska bidragssystemen i första hand ska försörja 1-2 miljoner ickesvenskar och deras barn från vaggan till graven på svenskarnas bekostnad utan någon som helt motprestation är som gjort för en extrem konfrontation mellan olika fattiga grupper som båda vill åtnjuta välfärdssystemen där pengarna endast kommer att räcka åt några få.
Citera
2018-10-05, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explodesleaches
Det är därför jag vägrar jobba och går numera på bidrag. Kommer att mjölka systemet så gott det går. Så fan heller att jag kommer att betala upp emot 70% i skatter för att finansiera Ali Baba. Första bidraget ifrån soc kommer den 25:e, de står även för kommande nya bostad. Feelsgoodman.

Rekommenderar alla andra att mjölka systemet till kollapsen sker och rösta rött. Sedan när den ekonomiska kollapsen sker så blir det machete och mad max.

Bra plan mannen! Vad säger man till barn och barnbarn?
Citera
2018-10-05, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Ja helt sjukt att jag genom åren försökt anpassa mig ordentligt till det svenska samhället, men till ingen nytta. Fjolliga rasister är vad ni är och jag ska göra allt för att vi intellektuella invandrare ska bli eliten i det här landet.

Varför tar inte ni intellektulla invandrare och hjälper era landsmän(kanske främst kvinnor och barn ni lämnat efter er?), att bygga upp ett fungerande samhälle i era hemländer?
Citera
2018-10-05, 03:18
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explodesleaches
Det är därför jag vägrar jobba och går numera på bidrag. Kommer att mjölka systemet så gott det går. Så fan heller att jag kommer att betala upp emot 70% i skatter för att finansiera Ali Baba. Första bidraget ifrån soc kommer den 25:e, de står även för kommande nya bostad. Feelsgoodman.

Rekommenderar alla andra att mjölka systemet till kollapsen sker och rösta rött. Sedan när den ekonomiska kollapsen sker så blir det machete och mad max.
HAHAHA älskar den här kommentaren
Citera
2018-10-05, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
En riktig förintelse menar du väl?

Detta kommer att ske vare sig vi vill det eller inte.

Antingen så är det vi Européer som blir förintade eller så är det invällarna som blir förintade.

Historien återupprepar sig men skillnaden är att vi snart verkligen har kommit till den avgörande slutstriden för Europa.

Varför är det araberna du ska strida mot när det är ditt eget skitfolk som ställt till detta! Svenska män är ett gäng fittor. All testosteron har avlats bort och kvinnorna tagit över. Svensken förtjänar fan utplåning. Idioter. Ni har satt resten av Europa i skiten.
Citera
2018-10-05, 03:40
Medlem
0.999...s avatar
Okej, ett tillskott på 130.000 varav bara ett fåtal lär vara egenförsörjande inom 10 år. Det är knappast för Sverige man gör detta och den folkliga förankringen är i bästa fall ljummen och då lever ändå dem flesta i relativt välstånd. Inte heller handlar det om andras väl och ve då det i förlängningen är en omöjlighet att hålla igång det här maskineriet. Detta är som bekant endast under ett år där man samtidigt låtsas som att problematiken tog sin början 2015.

Fler svenssons borde fråga sig själva om det finns andra intressen bakom den här utvecklingen som ibland beskrivs som en ostoppbar naturkraft. När både kommunister och globalister för en gemensam kamp så finns det all anledning att vara orolig inför vad som är stundande.
Citera
2018-10-05, 03:53
Medlem
Dom 130K är redan här. Nu skall dom få tilfälliga uppehållstillstånd. På dem får du inte ta hit anhöriga.

Hur många av alla 130K är permanenta tillstånd?
Citera
2018-10-05, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhffan
Dom 130K är redan här. Nu skall dom få tilfälliga uppehållstillstånd. På dem får du inte ta hit anhöriga.

Hur många av alla 130K är permanenta tillstånd?
Varför läser du och andra inte tabellen (länk i TS)? Invandringen omfattar alla slags invandrare, inte bara asylinvandrare och anhöriga till asylinvandrare, där det hittills i år sammanlagt beviljats cirka 28 000 tillstånd. Långt kvar till 130 000!
Citera
2018-10-05, 06:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Okej, ett tillskott på 130.000 varav bara ett fåtal lär vara egenförsörjande inom 10 år. Det är knappast för Sverige man gör detta och den folkliga förankringen är i bästa fall ljummen och då lever ändå dem flesta i relativt välstånd. Inte heller handlar det om andras väl och ve då det i förlängningen är en omöjlighet att hålla igång det här maskineriet. Detta är som bekant endast under ett år där man samtidigt låtsas som att problematiken tog sin början 2015.

Fler svenssons borde fråga sig själva om det finns andra intressen bakom den här utvecklingen som ibland beskrivs som en ostoppbar naturkraft. När både kommunister och globalister för en gemensam kamp så finns det all anledning att vara orolig inför vad som är stundande.
Kunde inte sagt det bättre själv. Försvarar man detta försvarar man även indirekt sin egen undergång och den makt som är beredd att offra dig så fort den inte upplever dig som en tillgång. Framförallt ställer jag mig frågan hur sossar och vänsterpartister skulle kunna stå bakom det här av nån annan anledning än att de är djupt korrupta, de får gärna påvisa på vilket sätt detta gynnar arbetarklassen och klasskampen i stort.

Invandringen har aldrig primärt handlat om medmänsklighet, sanningen är mörkare och mer cynisk än så.
Senast redigerad av RobRoys 2018-10-05 kl. 06:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in