2018-10-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Du eller HD ljuger, polisen jobbar inte så. Någon har sett för mycket på TV.

Så kan det visst gå till, har varit med om det själv vid minst två tillfällen att de stökat till rätt ordentlig och rivit ut saker från lådor och skåp som de låtit ligga kvar ute i höga, soffdynor och annan omkring kastat. händer dock oftare att de inte stökar till merän de behöver.
Citera
2018-10-03, 22:22
Bannlyst
Citat:
Du eller HD ljuger, polisen jobbar inte så. Någon har sett för mycket på TV.

Varför skulle HD ljuga om en sådan sak?
om någon ljuger är det du flera gånger om.
Fråga SD när du träffar han HD har säkert berättat det för honom.
Citera
2018-10-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Fast isf borde väl skilsmässan vara registrerad nu? Och att hon skulle bli så glad över dess snara tillkomst att hon följer dess objekt till USA, olika platser i Sverige och dessutom på kontinenten? Really... nja.

Hur pålitligt är Ratsit? Kan man be om att ändringar inte registreras där?
Citera
2018-10-03, 22:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
För polisen jobbar inte så, inte ens i närheten. Så enkelt är det.
Dom stökar självfallet inte till det för att jävlas men de undersöker allt och prio ligger inte på att få det att se husmorsstädat ut efteråt.
Senast redigerad av DreamTwister 2018-10-03 kl. 22:29.
Citera
2018-10-03, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Det tänkte faktiskt jag också när jag läste det.
De vänder inte upp och ner på huset på det sättet.
Då lär de inte finnas mycket som kan användas för teknisk bevisning kvar, när de är klara.
Jag tror inte det stämmer. Sedan kan övrigt om HD vara sant.
Men att polisen skulle vända upp och ner på huset tror jag inte stämmer.

Det är vad HD berättat och varför skulle hon ljuga om att allt mer eller mindre låg på golvet det liknade kriget.
Citera
2018-10-03, 22:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Hur pålitligt är Ratsit? Kan man be om att ändringar inte registreras där?
Ratsit synkar bl. a. med folkbokföringen så jag tror inte det finns utrymme för fritt önskande där man står som gift eller inte. Liksom död eller levande. Tror inte det finns utrymme för personliga preferenser på innehållet i databaserna.
Senast redigerad av DreamTwister 2018-10-03 kl. 22:33.
Citera
2018-10-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Det är väl bäst att jag skriver att jag inte vet om SD har mördat LW och HD är inblandad.
Men det är vad jag tror och några andra.
Jag förstår vad du menar men nej HD har aldrig sagt att det är obehagligt att inte veta vem som bragt LW livet. Hon är glad positiv men som jag sagt säger hon ofta att SD har inte mördat LW som om hon vill ha bekräftelse att man ska svara nej men jag tror på vad du säger.

Upplever ni att hennes nya glada stil är äkta eller spelad? Med tanke på att hon är väl medveten om att hon är iakttagen och omtalad så kanske hon har en glättig fasad.
Citera
2018-10-03, 22:34
Bannlyst
Citat:
För polisen jobbar inte så, inte ens i närheten. Så enkelt är det.

Varför skulle HD ljuga om det?

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Tyvärr, så lägger inte polisen tid till att iordningställa efter husrannsakan. Det hör nog till ovanligheter att de snyggar till efter sig.
Jag blir nyfiken när du säger att HD eller postaren ljuger. Hur kan du veta om polisen lämnat hemmet i röra eller inte?

Ulanna tack husrannsakan och HD berättade att allt mer eller mindre låg på golvet. Liknade kriget tror inte HD skulle ljuga om det.
Citera
2018-10-03, 22:36
Medlem
Citat:
Det är vad HD berättat och varför skulle hon ljuga om att allt mer eller mindre låg på golvet det liknade kriget.

För att friskriva sig själv från inblandning i mordet?
Citera
2018-10-03, 22:37
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
HD säger att SD har inte mördat LW hon kanske inte tror det om honom eller vill tro det om honom. Han har kanske gjort det eller så har han inte gjort det. Hon har kanske hjälpt han eller så vill hon bara inte tro det om honom.
Men när hon väl är på jobb så är det viktigt för henne att berätta det.

Som i princip endast läsare i den här tråden är jag ytterst skeptisk till dina inlägg och även häpen över responsen. Nåväl, vi ser nog ganska snart.
Citera
2018-10-03, 22:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
För att friskriva sig själv från inblandning i mordet?
Skulle hennes skuld vila på huruvida husis lämnade hennes lådinnehåll prydligt tillbakastuvat eller inte? Jag har rätt svårt att tro att hon skulle använda det som argument för oskuld.
Citera
2018-10-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Skulle hennes skuld vila på huruvida husis lämnade hennes lådinnehåll prydligt tillbakastuvat eller inte? Jag har rätt svårt att tro att hon skulle använda det som argument för oskuld.

Nja, bara en tanke. Bra att polisen kollat upp HDs hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in