2007-03-10, 12:42
Medlem
Jag har ett problem och hoppas att få hjälp.Har sedan månad mkt intensivt chattat och sms:at med en kvinna.Har oxå träffat henne några ggr och vi trivs verkligen med varandra.Hon är öppen och kan tala om allt o då menar jag allt.Hon har oxå berättat att hon är nymfoman, blivit det sedan separationen för några år sedan.

Hon är skör efter många misslyckade relationer efter separationen.Blivit kall.Hon säger att hon aldrig träffat någon som mej många ggr. och jag vet att det är sant.Jag är speciell och givit henne mkt av mej själv och stöttat henne när hon varit nere.Hon säger att hennes känslor till mej kommer och går.Hon kör stenhårt med att vi är vänner.Men hon vill träffa mig i framtiden och föreslagit en del saker att göra.Nu har jag trillat dit och blivit kär i henne. Mår dåligt av det och har därför tillfälligt brytit kontakten med henne, vill testa hennes känslor.Hur ska jag gå vidare?
Citera
2007-03-10, 13:00
Medlem
Att satsa på en relation med en nymfoman låter som ett känslomässigt självmord. Dessutom går det ofta illa när killen uppenbart vill mer än tjejen. Du är i underläge.

Håll dig borta för din egen skull.
Citera
2007-03-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazel
Att satsa på en relation med en nymfoman låter som ett känslomässigt självmord. Dessutom går det ofta illa när killen uppenbart vill mer än tjejen. Du är i underläge.

Håll dig borta för din egen skull.

Du har säkert rätt...men fan vad svårt det är.Hon har allt som en kvinna ska ha,väldigt speciell.Tror att hon är rädd för att bli kär och att någon ska komma för nära.Hon har för många ärr i själen.
Citera
2007-03-10, 21:21
Medlem
Thalassas avatar
Glöm henne.
Citera
2007-03-10, 21:52
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plura66
Jag har ett problem och hoppas att få hjälp.Har sedan månad mkt intensivt chattat och sms:at med en kvinna.Har oxå träffat henne några ggr och vi trivs verkligen med varandra.Hon är öppen och kan tala om allt o då menar jag allt.Hon har oxå berättat att hon är nymfoman, blivit det sedan separationen för några år sedan.

Hon är skör efter många misslyckade relationer efter separationen.Blivit kall.Hon säger att hon aldrig träffat någon som mej många ggr. och jag vet att det är sant.Jag är speciell och givit henne mkt av mej själv och stöttat henne när hon varit nere.Hon säger att hennes känslor till mej kommer och går.Hon kör stenhårt med att vi är vänner.Men hon vill träffa mig i framtiden och föreslagit en del saker att göra.Nu har jag trillat dit och blivit kär i henne. Mår dåligt av det och har därför tillfälligt brytit kontakten med henne, vill testa hennes känslor.Hur ska jag gå vidare?

Hur många andra chat-relationer har hon? Det är ovanligt att en tjej bara snackar med en enda kille. Med tanke på att hon saft att hennes känslor kommer och går så är det nog snarare frågan om att de växlar mellan ett antal personer..

Tror inte hon är något att satsa på, men du kan ju alltid träffa henne i framtiden och se om det kan leda till något, men hoppas inte på alltför mycket.
Citera
2007-03-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Glöm henne.

Jo,säkert rätt men...inte lätt.
Citera
2007-03-10, 21:54
Medlem
Thalassas avatar
Äsch, glömma och glömma förresten. sätt på henne om du vill.
Citera
2007-03-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hur många andra chat-relationer har hon? Det är ovanligt att en tjej bara snackar med en enda kille. Med tanke på att hon saft att hennes känslor kommer och går så är det nog snarare frågan om att de växlar mellan ett antal personer..

Tror inte hon är något att satsa på, men du kan ju alltid träffa henne i framtiden och se om det kan leda till något, men hoppas inte på alltför mycket.

Hon är väldigt vacker, träffade henne via mötesplatsen...kan tänka mig att hon chattar med många killar.

Vill naturligtvis träffa henne igen, men känns tyngre och tyngre efter varje gång vi träffas,eftersom det känns som en osynlig vägg mellan oss.

Hon har ett tufft liv just nu...kall...rädd att bli sviken.
Hon verkar söka/träffa FEL killar,det har jag sagt åt henne.
Jag har aldrig krävt eller antytt sex....hon erkänner att jag är den första hon träffat via nätet som inte varit ute efter sex......

Sant.....
Citera
2007-03-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Äsch, glömma och glömma förresten. sätt på henne om du vill.

Haha...jo men det bestämmer inte jag....det är det som är så konstigt.
Jag ser hyfsad ut men... när vi har träffats har det aldrig lutat åt sex.

Kan bero på att hon är rädd för att trilla dit och att när jag fått mitt....drar.

Men jag är inte en sån kille.....
Citera
2007-03-10, 22:23
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Haha...jo men det bestämmer inte jag....det är det som är så konstigt.
Jag ser hyfsad ut men... när vi har träffats har det aldrig lutat åt sex.

Kan bero på att hon är rädd för att trilla dit och att när jag fått mitt....drar.

Men jag är inte en sån kille.....

Men om du inte ens vill ha sex med henne så varför ska du egentligen fortsätta träffa henne?
Citera
2007-03-10, 22:24
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Hon är väldigt vacker, träffade henne via mötesplatsen...kan tänka mig att hon chattar med många killar.

Vill naturligtvis träffa henne igen, men känns tyngre och tyngre efter varje gång vi träffas,eftersom det känns som en osynlig vägg mellan oss.

Hon har ett tufft liv just nu...kall...rädd att bli sviken.
Hon verkar söka/träffa FEL killar,det har jag sagt åt henne.
Jag har aldrig krävt eller antytt sex....hon erkänner att jag är den första hon träffat via nätet som inte varit ute efter sex......

Sant.....

Plura, är hon från helsingborg? I så fall, pma mig. Känner igen detta.
Citera
2007-03-10, 22:37
Medlem
Thalassas avatar
Det låter precis som vilken t&g tjej som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in