2018-09-29, 22:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Obama flög från Skrydstrup som är en NATO flygbas 20-30 km söder om Kolding, han lämnade Danmark före 13:30 och ståhejet drog igång 40 minuter senare. För övrigt ligger Billund ca 35 km norr om Kolding (de har 3 dagliga flyg till AMS).
Varför slutade han föredraget redan 11:45? Det tar en halvtimme till Skrydstrup.
Citera
2018-09-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Obama flög från Skrydstrup som är en NATO flygbas 20-30 km söder om Kolding, han lämnade Danmark före 13:30 och ståhejet drog igång 40 minuter senare. För övrigt ligger Billund ca 35 km norr om Kolding (de har 3 dagliga flyg till AMS).

Ok, om det inte är Obama så vilka kan det vara för det låter på polisen som att det är 2 som är hotade. Det var en fritagning i Danmark nyligen. Något händer där. Polisen pratar om hot så det kan vara något safe house som man väntar ska attackeras. Eller fängelse. Vad säger danskarna? Det känns nu som att polisen och media vill glömma det här.
Citera
2018-09-29, 22:39
Avslutad
Late news says that Obama was the target!!
Citera
2018-09-29, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Ok, om det inte är Obama så vilka kan det vara för det låter på polisen som att det är 2 som är hotade. Det var en fritagning i Danmark nyligen. Något händer där. Polisen pratar om hot så det kan vara något safe house som man väntar ska attackeras. Eller fängelse. Vad säger danskarna? Det känns nu som att polisen och media vill glömma det här.

Tecknarna på JP.
Citera
2018-09-29, 22:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Late news says that Obama was the target!!
What news? What media?
Citera
2018-09-29, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
What news? What media?
Skulle aldrig har aldrig och kommer aldrig avslöja mina källor .självmant.
Lev med att det finns andra källor än tidningar och tv-stationer.
Vi är på FB och här kan allt hända.Sanningar kan komma från oväntat håll för många.Fatta eller låt bli valet är fritt hur det än blir spritt.Å titta det rimmar jag tror jag svimmar
Citera
2018-09-29, 23:15
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Skulle aldrig har aldrig och kommer aldrig avslöja mina källor .självmant.
Lev med att det finns andra källor än tidningar och tv-stationer.
Vi är på FB och här kan allt hända.Sanningar kan komma från oväntat håll för många.Fatta eller låt bli valet är fritt hur det än blir spritt.Å titta det rimmar jag tror jag svimmar

Så med andra ord inga News, utan något du 4chan har hört på andra vägar?
Citera
2018-09-29, 23:20
Medlem
Citat:
Varför slutade han föredraget redan 11:45? Det tar en halvtimme till Skrydstrup.

Det var ca 100 VIPs som betalat 17500 DKK + moms för att få skaka tass och få en bild med Obama efter arrangemanget.

Ett gift par intervjuas
https://www.fyens.dk/indland/Koldingpar-Obama-var-alle-40000-kroner-vaerd/artikel/3288522
Citera
2018-09-29, 23:20
Medlem
Citat:
Han kanske hade bråttom till flyget.

Obama var den mest prominenta och mest hotade personen i Danmark igår. Jag har svårt att bortse från sambandet med polisinsatsen.
Selvfølgelig! Dette er den største cover-up'en i Scandinavisk historie.
Citera
2018-09-29, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Så med andra ord inga News, utan något du 4chan har hört på andra vägar?
Posthora som ägnar tiden till trådstarter och källhänvisningar typ Aftonposten osv... Bidra med något av värde eller kryp tillbaka under den sten du kom från-NOLLA.
Men det sa dom ju på tv?!? Idiot
Citera
2018-09-29, 23:35
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Posthora som ägnar tiden till trådstarter och källhänvisningar typ Aftonposten osv... Bidra med något av värde eller kryp tillbaka under den sten du kom från-NOLLA.
Men det sa dom ju på tv?!? Idiot

Vad har du för värde för tråden? Obama har nämnt sedans sida 1 och du glider in och snackar Aftonbladet? Vad i.
Citera
2018-09-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Tecknarna på JP.

Ingen aning om dom, men jag gillar det journalisterna skriver. Väl vässade pennor.

Attentatet hade fått gigantisk spridning i Media! All Over.

Klart att dansk polis var på tårna.
Bra jobbat från polisen!
(om än i demonstrationssyfte, just denna gång. Möjligen)
Senast redigerad av Remark 2018-09-30 kl. 00:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in